Vraag

anxiety

  • 8 February 2022
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy guys long time no see

 ik heb sinds 26/01/22 een vriendje maar wat ik niet wist was dat hij een vriendin had en die vriendin valt me nu heel erg lastig opschool ik mag haar niet aan kijken niet met haar praten maar haar vriendinnen kijken mij wel steeds aan en ze zelf blijft ook naar mij kijken wat ik ook doe waar ik ook naar toe loop ze blijft me kijken en ik voel me daar echt niet fijn bij opschool had ik al erg last van faalangst maar nu word dat alleen maar erger en ik ben gwn bang om iets verkeerd te doen ze stuurde ook een berichtje naar me vriendje van jaa ik ga haar morgen echt slaan ik kreeg daar zo ontzettend veel stress van en ik ben nu alleen maar banger mischien is het gwn stoer praten maar ik heb me docent een bericht gestuurd ze heef nog niet gereageerd dus nu afwachten hebben jullie tips hoe ik hier mee om kan gaan


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi dat is echt balen , heb je al bericht van die docent? Ik zou echt idd met iemand gaan praten en misschien kun er dan bemiddelt worden tussen jou en haar want zo kan het niet blijven. Meestal gaat de ruzie dan weg, ik hoop het voor je. En dat de lerares goede tips voor je heeft !  Ik snap je gevoel heel goed zo kun je niet leuk en ontspannen naar school.  Wel goed dat je er wat aan doet hoor ! Groot gelijk !

Grtz en liefs Julian X

Ga met een vertrouwenspersoon praten 

Misschien help dat

 

Succes 

Zelle 

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben naar de docent gegaan die gaat het doorsturen naar de directeur en dan weten we meer 

Is het goed gekomen 

Reageer