Vraag

anorexia

  • 1 March 2022
  • 9 reacties
  • 348 Bekeken

Badge

Hoi, ik heb anorexia En ik heb het nu heel erg lastig…ik ben 1,61 ,  13 jaar en 45 kilo dit vind ik veel te veel!! Ik zit nu in een kliniek en ze laten me maar aankomen met sondevoeding, is 46 kilo te veel? Ik vind mezelf echt een dikke blubberzak. Dit voelt heel naar alsjeblieft help wat was/is jullie gewicht op 13 jaar? En tips!!

alvast dankjewel!


9 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik ben jonger dan je ik ben 1, 62 en ik weeg 39 maar ik heb eetstoornis dus nouw ja daarom weeg ik zo winning maar van jou is dat hard stike normaal je ben echt niet dik je ben een mooi slank meisje dat weet ik 100000% zeker 🥰 je moet je niet veranderen om wie je bent  en je bent echt niet dik da's normaal dat je geen 1 kilo weegt je bent niet dik anorexia geloof me en als je toch wilt afvallen heb ik tips 

1 letop wat je eet ,eet wel genoeg !!! 

2. Beweeg   bv .ga joggen 

zit niet de heele dag love you

Reputatie 2
Badge

# geloof in je zelf

Reputatie 5
Badge +1

45 kilo met een lengte van 161 is juist hardstikke slank, probeer goed te blijven eten en te bewegen zoals @Eror girl al zei. Ik ben een jongen van 15 en heb geen ervaring met eetstoornissen maar wel ken ik veel mensen die een eetstoornis hebben, probeer er goed op te letten en tegen je vader/moeder of broer/zus te zeggen dat je er last van hebt en dan weet ik zeker dat alles goed komt! 

 

Hou ons op de hoogte!

Ik ben 14 jaar

Ben 1,65 m

Weeg 50 kilo 

Je bent wie je bent!!!!

Geloof in jezelf!!!!

😉

Reputatie 2
Badge

Toen ik 11 jaar was, was ik ook 45 kg, dit was toen gewoon normaal, dus ik zou je echt geen zorgen maken. Veel sterkte! 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi je bent niet te dik hoor ! helemaal goed klinkt het zo :)

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

13 jaar en 32 kilo maa r ben ernstig ziek en heb ook ondergewicht ( en ook al 11wkn een sonde )

Reputatie 1
Badge

ik ben 12 jaar (bijna 13) ben 1,63 en heb ook anorexia. 


Reactie aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 6:  Plaats geen schadelijke, triggerende inhoud of links op het forum.

Reputatie 1
Badge

Ik wil niemand beledigen hoor maar what tf zijn deze berichten.Als je een es hebt snap je hoe vervelend het is om getriggerd te kunnen worden,Maar vervolgens schrijft iedereen hier z’n lengte leeftijd en gewicht?!Like,doe normaal en stop met andere triggeren en daarna te vragen of je dik bent want NEE je bent niet dik

Reageer