Vraag

Alternatieven opties zelfmoord

  • 5 January 2023
  • 39 reacties
  • 519 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen in het algemeen en  @jaivy  in het bijzonder,

 

ik heb net een nieuwe reactie gepost die nog ff gecheckt wordt….

Ff in de gaten houden dus als ie hierboven ergens verschijnt 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +19

hoi @MickeyMouse,

Ik wacht in spanning af.

Reputatie 7
Badge +15

Haha, ja! 
 

greetz me- 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi allemaal,

 

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Alvast bedankt en veel plezier op het forum!

 

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

@jaivy  en iedereen,

 

mijn post is zonder problemen door de controle  gekomen en staat onderaan de vorige pagina (1), waar niemand natuurlijk uit zichzelf meer op kijkt die dit topic al volgt……..

dus please check 'm daar even

 

Gr. MickeyMouse

 

 

@KT,

misschien niet helemaal on topic, maar het is een beetje een gevolg van hoe de controles hier werken….. Misschien kunnen jullie het 'naplaatsen’ van gecontroleerde posts op een andere manier doen, zodat ze gewoon onderaan komen te staan, dus onder de laatste post nadat jullie de post goedgekeurd hebben en niet ergens tussen omdat de originele tijd van de post (veel) langer geleden is/kan zijn…..Gewoon de tijd van de post aanpassen moet toch kunnen? Probleem opgelost en iedereen blij 😁

Niemand gaat steeds teruglezen om te kijken of er iets nieuws tussen de bestaande posts geplaatst is, zeker ook niet omdat niemand weet of er nog berichten gecontroleerd worden..

Ik probeer er van het weekend wel een eigen topic over te maken 

Alvast bedankt dat jullie het tot die tijd hier nog even laten staan en door de vingers zien en dan kunnen we het samen misschien oplossen 😃

Ik ben sws heel blij met jullie en alles wat jullie voor ons doen, zodat we hier een veilige omgeving hebben om elkaar te helpen. Dus TOP en bedankt voor het meedenken

Jaivy, ik wens je veel sterkte. Het is zeer moeilijk als je je in deze situatie bevindt, en eigenlijk zou je op die leeftijd niet hoeven na te denken over dat soort moeilijke dingen. 

Je kunt het beste inderdaad een chatprogramma zoeken buiten 113, ik vind het bijzonder dat ze daaraan een limiet hebben gesteld, dat zou niet zo moeten zijn. Al helemaal niet als je in een hele lastige situatie zit zoals jij.

Verder heb ik geen inhoudelijke response, de rest is al door anderen gezegd I guess.

I love you /p <3<3<3<3<3<3

Reputatie 7
Badge +19

Hey @MickeyMouse,

Thanks voor de uitleg van de quote. Ik snap het helemaal nu. Ookal ga ik de quote functie nu niet toepassen aangezien ik op mn telefoon zit en het een lange tekst was haha.

Ooooh de serie over mijn lijk ken ik wel. En nu weet ik ook over welke Kiki je het hebt inderdaad. Ik heb het zelf nog niet gekeken omdat het best wel heftig is en ik denk dat het heel confronterend kan zijn. Toch ben ik ook wel benieuwd naar de serie en vooral naar de mensen in de serie. Ik ben vooral benieuwd naar hoe hun over de dood denken en hoe zij de regie wel of niet uit handen kunnen geven.

Weer bedankt voor je lieve woorden! Jij (en je broers) klinken als super lieve en positieve mensen, dat vind ik mooi.

En @Finn_ Ik ben het met MickeyMouse eens dat het off topic kwam doordat er berichten gecontroleerd moesten worden. Dit is soms best moeilijk als je toch een vorm van interactie wilt maar elke keer dus moet wachten of berichten mist omdat ze later pas zijn toegevoegd. Ik denk dat er bij meerdere forumleden wel lichtelijke frustratie of dergelijk door ontstaat. Wellicht goed om eens te over leggen om hier iets aan aan te passen?

 

joeeeee

 

Reputatie 7
Badge +19

hii @Kawai tenshi,

Dankjewel voor je lieve reactie!

Ja ik vind het ook raar dat 113 een limiet instelt inderdaad. Ik had er, tijdens crisismomenten, wel echt wat aan, maargoed. Zij doen dit volgens mij ook om afhankelijkheid te voorkomen en om hulp in eigen omgeving te stimuleren. Daar is ook wel weer wat voor te zeggen natuurlijk. Maar in mijn situatie gewoon niet heel relevant en van toepassing.

 

joeeeeee

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @MickeyMouse @jaivy 

Super bedankt voor jullie feedback en het meedenken om dit forum nog beter te maken!

Het is prima om het over Over Mijn Lijk te hebben, wellicht kunnen jullie daar een nieuw topic voor maken. Ook als jullie het verder over het gebruiken van quoots of andere mogelijkheden van het forum willen hebben, dit graag in een ander topic doen.

Alvast bedankt en nog veel plezier op het forum!

Groetjes Finn,

De Kidnertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

@Finn_ ,

 

ik wil u/jou bedanken voor de manier van modereren. 

U/jij geeft niet gelijk straf door een waarschuwing, maar probeert eerst duidelijk aan te geven waar we op moeten letten en dan kunnen we dat ook doen.

Ik zal @jaivy vragen of hij behoefte heeft om uitgebreider over dat programma te praten in een ander topic. Ik ga daar dan wel verder op reageren.

Over die quotes is alles wel gezegd, denk ik. Soms wil je gwn even iets uitleggen en het makkelijkste is om het dan even in het bestaande topic te doen. Een nieuw topic maken voor iets wat je binnen één reactie even mee kunt nemen is ook nogal wat, maar ik snap dat het dan ook beperkt moet blijven tot die ene uitleg en niet dat er verder nog uitgebreid over gepost wordt.

Over da 'naplaatsen’ van gecontroleerde berichten ga ik proberen een topic aan te maken, want als het technisch mogelijk is zou ik wel willen zien dat er een oplossing voor komt die voor iedereen beter is.

 

Dankjewel nogmaals.

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +19

@MickeyMouse Ik maak morgen een topic aan over over mijn lijk. Ik voel me nu echt heel erg slecht en ga slapen. Half 12 is echt vroeg voor mij lol.

 

Joeeee

Reputatie 7
Badge +14

hoi @jaivy ,

 

Hey @MickeyMouse,

Thanks voor de uitleg van de quote. Ik snap het helemaal nu. 

graag gedaan

 

Ooooh de serie over mijn lijk ken ik wel…...Ik heb het zelf nog niet gekeken omdat het best wel heftig is en ik denk dat het heel confronterend kan zijn. Toch ben ik ook wel benieuwd naar de serie en vooral naar de mensen in de serie. Ik ben vooral benieuwd naar hoe hun over de dood denken en hoe zij de regie wel of niet uit handen kunnen geven.

als je er vragen over hebt wil ik die best proberen te beantwoorden. Dingen waar je nieuwsgierig naar bent komen zeker wel voorbij in dat programma. Misschien kunnen we dat dan zoals @Finn_voorstelt in een ander topic doen. Ik wacht wel even af wat je wilt en als je een nieuw topic aanmaakt mag je me altijd taggen.

 

Weer bedankt voor je lieve woorden! Jij (en je broers) klinken als super lieve en positieve mensen, dat vind ik mooi.

ik wil jou hiervoor ook bedanken en ik ben zeker blij met ze en ze betekenen alles voor mij

 

En @Finn_ Ik ben het met MickeyMouse eens dat het off topic kwam doordat er berichten gecontroleerd moesten worden. ….... Wellicht goed om eens te over leggen om hier iets aan aan te passen?

 

mooi gezegd en uitgelegd, thnx

 

Op de site https://www.bnnvara.nl/overmijnlijk/meer-informatie staan nog wat linkjes voor meer info/support. Misschien heb je daar nog iets aan.

 

Haha ik was net een reactie voor jou aan het typen toen ik zag dat je net ook iets gepost had. Kan ik die gelijk hier beantwoorden:

  

@MickeyMouse Ik maak morgen een topic aan over over mijn lijk.

 

is goed, mijn reactie aan @Finn_  moest nog gecontroleerd worden en dat ging sneller dan ik verwacht had. Fijn dat je die vraag al kon beantwoorden

 

Ik voel me nu echt heel erg slecht en ga slapen. Half 12 is echt vroeg voor mij lol.

best rot dat je je slecht voelt. Slaap lekker, dat hoop ik dan toch en hopelijk voel je je morgen weer wat beter. Een virtuele hug van mij 😴

 

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@jaivy ,

 

ik heb net iets gepost, maar ook die moet nog ff door de check

 

Slaap lekker en dan lees je de rest wel later.

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 4
Badge +3

er is altijd  een andere uitweg dan zelfmoord dat weet je toch ik bedoel ik denk er ook aan ik heb zelfs gechat met 113 maar het helpte niet echt ik ben vekracht 3 maanden geleden 7 oct dus 3 maanden en 1 dag ik denk ook vaak aan zelfmoord daardoor en ik voel me niet echt beter maar ik weet zeker blijf denken aan wie je wel zou missen dan kun je in geen manier hoe vedrietig je je ook voelt zelfmoordplegen 

Reageer