adoptie en vermist

  • 14 October 2018
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben geadopteerd toen ik 3 jaar was . nu ben ik er achter gekomen dat ik vermist ben in een ander land maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Mijn ouders willen er niks over vertellen dus ik durf het niet te vertellen dat ik een site heb gevonden van vermiste meisjes. er staat een foto bij van vroeger en ik weet zeker dat ik dat ben misschien kunnen jullie me wat advies geven.
groetjes C.

2 reacties

Je zou e.v.t contact op kunnen nemen met die site om ze om meer info te vragen. Zo kan je kijken of ze jou zoeken en zij zullen wel een idee hebben hoe het verder moet.
Hoi,

Dat lijkt me vast vreemd, om jezelf daar op die site te zien!

Het kan natuurlijk zijn dat jij daadwerkelijk dat meisje bent. Dat kan wijzen op ontvoering. Dit betekent overigens niet dat jouw adoptieouders daar schuldig aan zijn. Er zijn veel manieren waarop deze situatie zich kan voordoen.

Een andere optie, is dat jouw adoptieouders die foto van internet hebben gebruikt voor jou. Dat ze geen foto's van je hadden en daarom maar een foto van het internet hebben genomen. Dat durven ze nu dan misschien niet meer toe te geven.

Ik kan blijven speculeren, maar daar schiet jij natuurlijk niks mee op. Ik zou net zoals KarelDeGrote al zei, contact opnemen met die site. Zij kunnen je hoogstwaarschijnlijk meer informatie geven.

Verder lijkt het me goed als je dit nog een keer ter sprake brengt bij je ouders.

Dat je dit hebt ontdekt, betekent overigens niet dat er iets aan je situatie hoeft te veranderen. Het kan ook allemaal één grote vergissing zijn. In ieder geval hoop ik dat je snel duidelijkheid krijgt.

Gr. Pin

Reageer