Vraag

accare onderzoek

  • 1 June 2022
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik ga binnenkort een stoornissen test doen bij accare wat voor stoornissen dingen ik nog meer heb ik heb al autisme en ze zeggen dan dat ik therapie krijg en hulp ervoor en ik vind het best spannend als ik therapie krijg want heb nog nooit therapie gekregen  ik heb last van:

- mensen vertrouwen omdat ik veel gepest ben en veel gebruikt door me persoonlijkheid. 

_ ik heb angst on met mensen te praten en ben altijd zenuwachtig en bang voor mensen

_ ik voel me eenzaam want ... niemand begrijpt mij ..

-  ik heb last van dat ik heel erg gevoelig ben dus als mensen wat zeggen neem ik het sireus en denk ik gelijk dat ze het verkeerd bedoelen

_ ik voel me vaak niet mezelf omdat ik autisme heb en als ik mezelf ben vinden mensen mij raar ..

- mensen vinden vaak dat ik teveel aandacht vraag omdat ik heel veel praat en heel veel vraag .. 

- ik kan niet goed communiceren met mensen daardoor krijg ik snel ruzie en ik haat mezelf daardoor want ik krijg altijd de schuld van alles 

 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey ik heb zelf ADD en ben onderzocht door Accare ik weet het zeker dat ze je goed zullen helpen dus wees daar niet bang over ik zelf herken een paar dingen die  je zegt  wat naar Accare kan je ook hiermee helpen braag om hulp en zeg wat je vindt 😀🥰

Reputatie 2
Badge +2

Gelukkig helpen ze je goed als die uitslag van die stoornis test er is kan ik dan ook therapie krijgen en weet jij hoe therapie is en of dat leuk is  en kan je ook in een online praat groep met andere mensen en dan over je gevoelens praten bij accare want wil dat heel graag want ik voel me eenzaam 

Reputatie 1
Badge

Hey, ik ben zelf een jongen en was gister bij het ziekenhuis, en word over 3 maanden zelf onderzocht op autisme.

Ik denk zelf wel dat ik het heb (iets van Asperger syndroom ofzo). Maar ik ga niet bij Accare, maar bij een andere word ik onderzocht. Ik zit er wel mee, ook omdat ik het al spannend vind, maar ook meer omdat ik het zelf al wel door had, en al had opgezocht enzo.

Maarja, waarschijnlijk ben ik over 2 maanden al vergeten dat ik zou worden onderzocht/onderzocht word, lol.

(Ik krijg hiernaast waarschijnlijk ook nog eens gedragstherapie, wat ik zelf onnodig vind, want als ze dat zo graag wouden, moesten ze dat maar doen toen ik 5 jaar was ofzo)

Reputatie 2
Badge +2

Ja.. ik had toen ik 4 of 6 was autisme en had er toen nog niet last van maar ik sinds de middelbare school heb ik er wel last van en nu zit ik in de 3e klas en blijf zitten en ben van school af omdat ik werd gepest voor mongool door een jonge en ik werd altijd raar door me klas gevonden..... en ik scoor in me school brief als een basischool kind sociaal emotioneel  en er staat in de ik weinig vrienden heb en dat ik altijd alleen ben en ik vind het best kut dat er in staat dat ik sociaal emotioneel laag scoor dan voel ik me dom ... want ik wil ook normaal zijn net Zoals de rest van mij leeftijd  en er stond ook in dat ik niet sociaal was ...  en verder ik weet niet hoe het onderzoek is want ik was 4 of 6 toen ik werd onderzocht dus weet niet hoe het is sorry dat ik je het niet kan vertellen   ik heb een vraag zullen we vrienden worden 

Reputatie 1
Badge

Hey,

Het is niet fijn dat je bent gepest, of dat je wordt gepest. Ik werd zelf namelijk ook vreselijk veel gepest, op de basisschool vooral, in de 1e klas ook nog wel een beetje. Maar nu ben ik zelf 16 jaar bijna, en ben ik klaar met de examens.

Ik sta er zelf sociaal-emotioneel ook niet goed voor, ik praat nooit echt tegen mensen, sowieso heb ik er geen behoefte aan, maar ben ik daarnaast ook nog bang wat ze van me gaan vinden enzo.

Het maakt niet uit dat je niet weet hoe dat onderzoek ging/hoe dat onderzoek verliep.

Ik zou graag vrienden willen worden, maar je mag (volgensmij) op dit forum door forumregel 7:
 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
geen contactgegevens uitwisselen, dus ik zou niet weten hoe. Sorry.

En de forumregels staan hier:
 


Nogmaals sorry, ik wil best vrienden worden, maar dat mag niet (ten minste, je mag geen contactgegevens uitdelen/geven) volgens de forumregels, jammer genoeg.. 

Reputatie 2
Badge +2

Ja... echt jammer ik wil echt graag vrienden met jou worden 

Reageer