Hallo, ik ben een abdl en hou van baby spullen zoals luiers, baby speelgoed, spenen, etc.
Ik ben al in de community voor al meer dan 5 jaar ik voel me er echt bij horen, helaas denken mijn ouders er anders over…
Paar maanden geleden ontdekten mijn ouders dat ik een abdl ben en ze werden best boos en verdrietig over, ze stuurden mij naar een pyscholoog maar ik zei dat het niet werkte, daarom besloten ze om op alle mobiele apparaten een wachtwoord in te stellen waardoor ik niet meer met mijn abdl vrienden kon chatten na een tijdje zo een anderhalf maand zei ik dat het me niet meer interesseerde, dat was helaas een leugen want ik wou niet dat ze verdrietig zouden zijn daar dit maar een abdl zijn voelde ik goed en mijzelf nu kan ik ook geen luiers en andere spullen kopen omdat ze al mijn geld op mijn pinpas hebben gedaan en daar konden ze alles bij houden soms vind ik een manier om het te doen en roleplay ik soms maar het is moeilijk om zo te leven, ik wil mijzelf zijn, maar ik wil ook niet dat mijn ouders verdrietig worden…
Ik wou dit delen met andere mensen gewoon eruit gooien en niet in me houden...