Skip to main content

vragenlijst over random dingen

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Geen seks vragen; als je die zoekt moet je ergens anders wezen 

Hallo allemaal! Blijkbaar zijn vragenlijsten leuk om in te vullen, dus alsjeblieft... Als mijn geheugen niet dat van een goudvis is, zal ik 'm ook invullen. (Geen idee waar dit topic onder valt btw)

​​​​​​Hoe oud ben jij over 10 jaar? 

​​​​​​Ren jij naar het gevaar toe, ervan weg of blijf je staan?

Wat wil je nu worden (als je niks weet, noem dan iets wat je wilde worden)?

Heb jij  thuis een balkon of tuin?

Waar ben jij het liefst, maar je bent er niet heel vaak?

Heb jij een huisdier? Is dat ook jou lievelingsdier? (Heb je geen huisdier of is je huisdier niet je lievelingsdier, vul dan je lievelingsdier in)

Als je nu zou horen dat je nooit meer naar school hoefde, hoe blij zou je zijn op een schaal van 1 tot 10? Waarom?

Speel je een instrument?

Wat is je favoriete artiest?

Heb je een Switch/PS4/PS5/ Xbox/Wii/etc?

Geef de persoon die deze vragenlijst nog moet (volgens jou) invullen een compliment

11 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 1 april 2025

​​​​​​Hoe oud ben jij over 10 jaar?  24

​​​​​​Ren jij naar het gevaar toe, ervan weg of blijf je staan? Idk Wat ik in zo'n situatie zou doen. 

Wat wil je nu worden (als je niks weet, noem dan iets wat je wilde worden)? Mma world champion

Heb jij thuis een balkon of tuin? tuin

op vakantie 

Heb jij een huisdier? Is dat ook jou lievelingsdier? (Heb je geen huisdier of is je huisdier niet je lievelingsdier, vul dan je lievelingsdier in)

ja een hond 

Als je nu zou horen dat je nooit meer naar school hoefde, hoe blij zou je zijn op een schaal van 1 tot 10? Waarom?

4 spreek je minder met vrieden

Speel je een instruartiest

nee

Dotan

pc

Geef de persoon die deze vragenlijst nog moet (volgens jou) invullen een compliment

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Instruartiest moet instrument zijn!

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hoe oud ben jij over 10 jaar? 

24

Ren jij naar het gevaar toe, ervan weg of blijf je staan?

Blijf stil staan

Werken op de ambulance 🚑 

Heb jij thuis een balkon of tuin?

Balkon en tuin

Bij mijn opa en oma

Een kat, das ook mijn lievelingsdier

4 - ik zou tijd hebben voor dingen die leuk vindt, maar ik zou minder slim worden en mn vrienden minder vaak zien

Speel je een instrument?

Gitaar 🎸 

Coldplay 100%

Een switch en PC 

Tover! Altijd actief, altijd goede tips en iemand die voor anderen en zichzelf klaarstaat!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 39 reacties
  • 2 april 2025

26 (omg vet oud).

ligt er aan wat t gevaar is.

t liefst iets met muziek maar denk dat t iets in de horeca word

een tuin

op de boerderij en bij mn opa en oma

mn lievelingsdier is een axolotl.

7, ik ga dan sws mn vrienden missen en ja ik school ook wel een beetje leuk

Speel je een instrument?

ja, Gitaar en een beetje drum

te veel

een telefoon🤐 en een laptop

idk

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 69 reacties
  • 2 april 2025
nieuwschierig_aapje schreef:

Hallo allemaal! Blijkbaar zijn vragenlijsten leuk om in te vullen, dus alsjeblieft... Als mijn geheugen niet dat van een goudvis is, zal ik 'm ook invullen. (Geen idee waar dit topic onder valt btw) hoii

​​​​​​Hoe oud ben jij over 10 jaar?  22

​​​​​​Ren jij naar het gevaar toe, ervan weg of blijf je staan? Weg rennen

Wat wil je nu worden (als je niks weet, noem dan iets wat je wilde worden)? centralist bij 112

Heb jij  thuis een balkon of tuin? allebei

Waar ben jij het liefst, maar je bent er niet heel vaak? het bos

Heb jij een huisdier? Is dat ook jou lievelingsdier? (Heb je geen huisdier of is je huisdier niet je lievelingsdier, vul dan je lievelingsdier in) 3 kippen en kat, kat is waarschijnlijk mijn favo dier

Als je nu zou horen dat je nooit meer naar school hoefde, hoe blij zou je zijn op een schaal van 1 tot 10? Waarom? 1 ik ben geen nerd maar ik wil wel een baan en mn vrienden missen

Speel je een instrument? geprobeerd maar nooit gelukt haha

Wat is je favoriete artiest? melanie martinez

Heb je een Switch/PS4/PS5/ Xbox/Wii/etc? een wii

Je hebt al ingevuld maar ik geef jou een compliment!!

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 3 april 2025
nieuwschierig_aapje schreef:

Hallo allemaal! Blijkbaar zijn vragenlijsten leuk om in te vullen, dus alsjeblieft... Als mijn geheugen niet dat van een goudvis is, zal ik 'm ook invullen. (Geen idee waar dit topic onder valt btw)

25

Ik blijf ver weg

Dirigent

Ja

Bij mijn vriendin

Nee, mijn lievelingsdier is een hond

Niet echt blij, maar ook weer fijn, ik weet het niet

Speel je een instrument?

Ja, viool

Benr

Ja iets soortgelijks, ik weet niet welk merk

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2526 reacties
  • 3 april 2025

Hey! Ik zal het ook invullen xD. 

@nieuwschierig_aapje  dankjewel hoor 😊

23 

Als ik kan helpen, dan er naartoe. 

Ik swing telkens tussen iets in de zorg, defensie of sociaal werk. Sommigen zeggen dat ik goed kan uitleggen. Misschien zit er een combinatie in deze dingen 🙂 ik heb nog tijd haha

Beide, er zit een klein dakterrasje op de bijkeuken en een tuin die vrij smal maar lang is. 

In de bergen.

Ja een kat en zijn maatje is een buurkat die zich hier ook thuis voelt en andersom dus ze worden goed verwend xD.

Als dat ook betekent dat ik alles heb geleerd wat ik nodig heb zou ik het wel vet vinden.

Speel je een instrument?

Nee niet noemenswaardig helaas. Heel beetje gitaar en piano maar dat is kinderwerk. Ik zing wel redelijk zeggen ze 🤭

Dat zijn er best wat. In ieder geval vaak niet de main streamers die je op zenders hoort. Of ze zijn al gestopt.  Voorbeeld:  The Gathering.

Nee geen van deze..

Geef de persoon die deze vragenlijst nog moet (volgens jou) invullen een compliment.

Ik kies deze keer ​@Diana  omdat je super goede antwoorden geeft, goud eerlijk en to the point bent en ik ook wel kan lachen om jouw grappige benadering van onderwerpen soms. Serieus waar het moet en grappig als het ook kan. En je lijkt me gewoon ook een leuke meid! 

En ​@nieuwschierig_aapje  bedankt voor je compliment en het lijstje! 

Liefs Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 524 reacties
  • 3 april 2025

lieve ​@Tover01 , na je mooie complimentjes kan ik natuurlijk niet achterblijven.  En je weet dat ik jou ook een bijzonder leuke jongen vind.

Hoe oud ben jij over 10 jaar?  26 (of nog steeds 12 in mijn hoofd)

​​​​​​Ren jij naar het gevaar toe, ervan weg of blijf je staan?  Ik weet dat eigenlijk niet zo goed want ik ben nog nooit echt in gevaar geweest.  Ik ben niet bang, denk ik: als ik bij judo tegen een sterkere tegenstander moet of als we met volleybal een heel goed team treffen, geeft me dat extra motivatie om er zelf hard in te vliegen.  En ik durf op paarden waar veel anderen niet op durven.  Maar dat zijn natuurlijk geen echt gevaarlijke situaties.

Wat wil je nu worden (als je niks weet, noem dan iets wat je wilde worden)?  Piloot van een helikopter of een straaljager bij de Luchtmacht.  Vroeger wilde ik cowboy worden.

Heb jij  thuis een balkon of tuin?  Een balkon en een grote tuin.

Waar ben jij het liefst, maar je bent er niet heel vaak?  In Frankrijk.  

Heb jij een huisdier? Is dat ook jou lievelingsdier? (Heb je geen huisdier of is je huisdier niet je lievelingsdier, vul dan je lievelingsdier in)  We hebben katten en honden in huis en in de tuin paarden en ezeltjes.

Als je nu zou horen dat je nooit meer naar school hoefde, hoe blij zou je zijn op een schaal van 1 tot 10? Waarom?  Niet zo heel blij, ik ga naar een leuke school en zit in een leuke klas.

Speel je een instrument? Ja.  Piano en gitaar.  

Wat is je favoriete artiest?  Op dit moment Taylor Swift.

Heb je een Switch/PS4/PS5/ Xbox/Wii/etc?  Nee.  Broertje heeft een PS5 en daar speel ik soms op samen met hem of zusje.

Geef de persoon die deze vragenlijst nog moet (volgens jou) invullen een compliment ​@tim16 : jij neemt altijd de tijd om verstandige antwoorden te geven hier en je bent daarbij heel genuanceerd zonder flauw te zijn.  Respect!

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4235 reacties
  • 3 april 2025

​​​​​​Hoe oud ben jij over 10 jaar? 28 😱

​​​​​​Ren jij naar het gevaar toe, ervan weg of blijf je staan? Ik zoek normaal gesproken het gevaar niet echt op.

Wat wil je nu worden (als je niks weet, noem dan iets wat je wilde worden)? Ik wilde altijd het onderwijs in maar ben gestopt met de opleiding. Het was toch niet echt mijn ding. Ik heb nu besloten een tussenjaar te nemen. Was wel een lastige beslissing maar wel het beste denk ik. Ik heb nu tijd om goed na te denken wat ik echt wil.

Heb jij  thuis een balkon of tuin? Een tuin

Waar ben jij het liefst, maar je bent er niet heel vaak? Berlijn. Ben er nog maar 2 keer geweest maar het is echt mijn favoriete stad geworden.

Heb jij een huisdier? Is dat ook jou lievelingsdier? (Heb je geen huisdier of is je huisdier niet je lievelingsdier, vul dan je lievelingsdier in) We hebben een hond (een Jack Russel). En dat is zeker ook mijn lievelingsdier

Als je nu zou horen dat je nooit meer naar school hoefde, hoe blij zou je zijn op een schaal van 1 tot 10? Waarom? Ik heb school nooit echt leuk gevonden, dus ja, een 10.

Speel je een instrument? Gitaar en mondharmonica

Wat is je favoriete artiest? Dat zijn er veel. Slayer, Queen, Rammstein is wel mijn top 3. 

Heb je een Switch/PS4/PS5/ Xbox/Wii/etc? Een PS5. Heb die samen met m’n broer gekocht maar hij gebruikt ‘m nooit.

Geef de persoon die deze vragenlijst nog moet (volgens jou) invullen een compliment ​@Tartan15 Een ontzettend aardige jongen die altijd klaarstaat met goed advies. 

@Diana heel erg bedankt voor het compliment!

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 4 april 2025

25  🫣 ik hoop echt dat niemand dan op het waanidee komt dat er zo'n  bord aan de gevel of in de tuin moet met "25" erop. Verschrikkelijk haha. Ik ben dan echt in staat om op vakantie te gaan ofzo xP

Ik ben wel iemand die op dingen af stapt. Maar ik kijk wel eerst ff of ik iets kan betekenen. 

Biologische boer, vrijwel zeker. En wrs ook reservist bij de Natres.

Beide. Wel fijn is dat.

Op het water in mijn bootje. Ben ik wel redelijk vaak maar voor mijn gevoel niet vaak genoeg 🤭😊

Een heleboel dieren (boerderij). En  daarvan zijn katten en hond wel de huisgenoten.

Nog niet blij dus een 2 want ik heb nog veel te leren.

Speel je een instrument?

Niet echt, ja jambay en iets mondharmonica hihi.

Ik sluit feilloos aan bij ​@Tover01 . Wil in elk geval Queen er even boven uit laten steken want dat is nog steeds uitzonderlijke kwaliteit.

Ja maar ik ben zelf liever buiten 😊

@tim16  dankjewel hoor 😘 en dat is geheel wederzijds. Blij dat jij straks meegaat naar dat nieuwe 18+ forum want we kunnen jou niet missen hoor! En ik wil ​@Blub  er een keertje uit lichten, die in alle bescheidenheid altijd haar Klavertjes geeft en lieve steunende goede reacties, een fijn en warm persoon lijk jij  mij 😘

Zonder anderen te kort te doen uiteraard! 

Groetjes liefs Tartan XxX 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2526 reacties
  • 5 april 2025

Hey, ik ben het eens met jouw complimenten Tartan en ik hoop dat ​@Blub  het gelezen heeft want dat is verdiend! 😘 Liefs Tover xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen