Skip to main content

crush op bestie

Forum|alt.badge.img+1

Hoooiii

Ik ben eendje en ik ben biseksueel.

Mijn besties weten dit nog niet en ik weet niet hoe ik het moet vertellen..

Ik heb ook een crush op een van m'n besties maar ik ben bang dat ze het raar vindt en geen vriendinnen meer wilt zijn:(

wat moet ik nu doen??

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 29 reacties
  • 28 maart 2025

Heey ​@eendje!

Wat moedig dat je dit deelt! Het is helemaal oké om bi te zijn, en het is begrijpelijk dat je je zorgen maakt over hoe je besties zullen reageren.

Als je het hen wilt vertellen, kun je dat op een manier doen die goed voelt voor jou. Je kunt bv  beginnen met de persoon bij wie je je het meest comfortabel voelt. Je hoeft ook niet alles in één keer te zeggen—je kunt eerst vertellen dat je bi bent en later over je crush, als je dat wilt.

Wat je crush betreft: het is normaal om bang te zijn dat het iets verandert in jullie vriendschap. Maar als ze echt een goede vriendin is, zal ze je niet zomaar laten vallen. Mss voelt ze hetzelfde, misschien niet, maar hoe dan ook zou een goede vriendin jouw gevoelens en wie jij bent respecteren.

Succes, Ellen xx

koetje.123
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 28 maart 2025

Hi Eendje

Ik snap hoe je je voelt ik ben ook BI en een crush op e vriendin hebben is dan heel normaal ik had het eerst ook, ik heb een beetje gevist.

als je iets gaat doen zou ik een beetje vissen naar hun intressen

Koetje.123

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen