Skip to main content

gedachtes komen terug

Forum|alt.badge.img+1

hoii

Ik ben eendje en laat ik eerst wat over mezelf vertellen. Een paar maanden geleden ben ik voor het laatst gerelapsed in sh. Daardna ging het een stuk beter en ben ik gestopt met therapie. Alles ging goed en ik voelde me best vrolijk. De laatste tijd wordt er erg gepest in mijn klas en worden er ook opmerkingen over mij gemaakt. Hierdoor krijg ik weer die nare sh gedachtes. Ook heb ik de laatste tijd rare gedachtes over eten weggooien, overgeven en dood gaan. Dat komt allemaal door die opmerkingen van die pestjongens. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan, maar ik wil absoluut NIET terug in therapie. Mijn ouders hebben al genoeg aan hun hoofd dus ga ik er niet met hun over praten.

Weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan??

Groetjes eendje

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2516 reacties
  • 26 maart 2025

Hey, wat naar allemaal voor je! Misschien heb je iets aan de antwoorden op deze topic van ​@Chloétje  : 

En ik hoop op meer reacties voor je! Sterkte en geloof altijd in jezelf hoor ! Liefs, Tover xxx

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 89 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi ​@eendje 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Wat knap dat je er over kun vertellen. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon) 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen