hai, dit is de eerste keer dat ik de forum gebruik dus hopelijk komt het goed uit, ik ben momenteel 17 en zit in mn examenjaar. Vorig jaar ontmoette ik een uitwisselingsstudent waar ik nu een langeaftandsrelatie mee heb, en we hebben elkaar sinds december net gezien, wat ons allebei zwaar impact wel levert. Ik ben van plan om, het liefst alleen te reizen naar Italië (dus waar hij woont) in Juni na de centraal examens, en dan tot ongeveer eind juni terug te komen. Alleen mijn ouders zijn al echt extreem streng, ik mocht niet eens bij een slaapfeest bij hem of bij iemand ooit in het algemeen.. Het overtuigen kan waarschijnlijk echt nooit, maar mn band met mijn ouders is nooit echt zo goed geweest, ik wil ook het liefst zelfstandig zijn na de eindexamens en verhuizen. Ik zou nu moeten boeken als ik zou willen gaan naar hem, maar dat kan niet zonder toestemming of dergelijke, en zonder toestemming levert alleen mer gedoe. Mijn ouders weten waarschijnlijk dat wij een relatie hebben, maar ik heb het nooit verteld, waarschijnlijk is het toch opmerkbaar genoeg voor hen geweest.
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.