Skip to main content

Leuke jongen op snapchat

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties

Heee guyss

Ik wordt dus echt ff gek van mezelf. 
Ik snap dus al een half jaar ofzo met een jongen. Ik ben dus meisje ben 15 hij is 16 en woont een dorp naast mij beetje zegma. Maar we appen dus wel is echt een keer in de week ofzo en dan is dat altijd wel echt heel leuk. Eigenlijk zou ik hem met carnaval zien maar uiteindelijk toch niet meer. Maar ik weet gwn echt even niet wat ik er mee aan moet want weet ik veel of ik hem leuk vind en of hij mij leuk vind en ja wat dan ik kan ook niet ineens gaan afspreken ofzo met hem. Maar hij heeft ook zo'n schattig lachje zegmaarrr ahahaaa. 
En het is ook de heletijd dan reageerd die echt een paar minuten heeel de tijd en dan wordt ik duizend uur op afgeleverd gelaten (haha sorry doe echt veel te overdreven) maar dan gaat zijn snapscore wel omhoog. 

Vriendinnen zeggen dus eig dat ik hem moet verwijderen maar ja dat is ook zo saai dan heb ik geen leuke jonge meer om mee te snappen 

Weet iemand wat ik kan doen hahaha???  Helpppp ik ben echt gek jeeetjee

Nou dat was hem hoor byyeee

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 5 maart 2025

Hai, t klinkt alsof je het leuk heb met die jongen mr als hij moeilijk doet over afspreken enzo zou ik hem denk ik verwijderen, en je vind altijd nog wel n andere leuke jongen! hopelijk heb je hier iets aan:)

groetjessss

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 10 maart 2025

Hou hem alleen als snap contact. In real kan het zoooo tegenvallen

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 10 maart 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@mmmm Mis als je een keertje met hem afspreekt en ook ziet hoe hij in het echt is dan weet je of je hem echt leuk vindt en weet hij dat ook xx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen