Skip to main content

niet meer naar school willen door ex bestie of ja ex best friend

• 15 februari 2025
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hi 

ik wil niet meer naar school ik haat het een beetje om naar school te gaan want elke keer moet ik opmerkingen over mn uiterlijk dat mn haar nie mooi is dak te dun ben en dat ik meer moet eten of dat ik scheve tanden heb ofzo

en mn ex bestie (E) maakt het allemaal nog moeilijker ze zet iedereen tegen me op ik ben moe en kapot en wil gwn niet meer naar school maar er ook gwn niet meer zijn ze heeft 2 pranks uit gehaalt met mij tijdens deze ruzie waardoor ik gwn kapot ga want ik open mezelf voor haar en ik vertrouw haar en daar speelt ze gewoon mee ma kben eigelijk er een beetje klaar mee 

1 reactie

Loek
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 15 februari 2025

Hai ​@Nevadatjee 

ik hoop dat het goed komt met de situatie die ne ju hebt. Als je ooit ergens over wilt praten of tegen op zit kan je altijd privé de kindertelefoon chatten of bellen!

Je kan dan kijken wat je ermee kan doen en zo te horen is het ook handig om therapie te krijgen voor je gevoelens en over je uiterlijk, want dat is wel sneu.

Ik hoop dat het gaat lukken met dit! Ik wens je veel succes!

-Loek

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen