Skip to main content

TW: Anorexia, Bulimie, Gewicht

• 12 februari 2025
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

anoniempje_035
Forum|alt.badge.img

Hoi!

Ik ben dus 16 (bijna 17) en k weeg 83 kilo en wil afvallen maar ik eet niet veel meer maar als k eet dan binge ik weer dus het is echt moeilijk om gezond gewicht te hebben en ik heb hele erge gedachten van overgeven en die stoppen niet ik zit op die pro-ana websites ( sites verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, het noemen van dergelijke sites kan voor anderen als trigger werken of hen op schadelijke ideeën brengen )

als je tips heb

PLEASE IK HEB TIPS NODIG!!

GROETJESSSS!!!

2 reacties

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • 647 reacties
  • 12 februari 2025

Ik snap dat je wilt afvallen, maar niet eten en overgeven is niet de oplossing.

Mijn vriendin had zelf ook anorexia en ik snap dat het heel moeilijk is om het te stoppen, maar je moet het echt proberen!

Misschien kan je naar een dietiste gaan, die helpen om een  gezond dieet te creëren waardoor je kan afvallen. En probeer met je ouders/verzorgers te praten.

Heel veel sterkte!

Liefs,

1.  

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • 392 reacties
  • 13 februari 2025

Hoi ​@anoniempje_035

Wat rot dat je met zulke vervelende gedachten zit en dat ze maar niet willen stoppen! Dapper dat je dit hier met andere forumgebruikers deelt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Ook kun je voor meer informatie over eetstoornissen, advies of ondersteuning kijken op de site van 99gram of Proud2Bme

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen