Skip to main content

kapot aan het gaan door mn ex bestie

• 8 februari 2025
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hi 

zoals je in de titel leest gaat het over mn ex bestie (E) ik ben gwn kapot aan het gaan ik kan niet meer echt niet ze zet iedereen tegen me op uit mn klas heb ik nu nog 8  mensen dat ik nog mee kan prate ze maakt et moeilijk voor me ik ben gwn kapot het gaat niet meer goed helemaal niet ik wil niet meer naar school ik wil er gewoon niet meer zijn alles is te moeilijk alles wat ik doe is slecht alles blijkbaar ben ik de enigste die alles fout doe keb dagen hooft pijn ik heb nu al 2 nachten niet kunnen slapen 

ik ben er gewoon kapot van er is zo iets geweest dat mn ex bestie en D briefjes aant gooien waren naar elkaar en dus mn ex bestie opent dat dus en het N-woord staat er op maar het komt niet van D want het briefje was met vierkantjes en hij had alleen maar lijntjes en het geschrift is helemaal anders nu is alles mijn schuld zelfs mn  andere bestie (R) gelooft me niet ik ben eigelijk wel teleurgestelt want R ken ik al 2 jaar bijna en E kennen we allemaal nog maar 6 maand en eigelijk verkiest ze gwn E boven mij en daarom ben ik teleurgestelt en ik kan er gewoon niet tegen ik heb gelukkig een vriendin die er altijd al was voor mij waar ik altijd bij terecht kan 

ajb help me want ik weet echt niet meer wat te doen 

3 reacties

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 101 reacties
  • 8 februari 2025

Hi ​@Nevadatjee ,

Wat vervelend dat jouw ex besties jou overal de schuld van geven, ik kan me voorstellen dat dat heel naar is. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Groetjes, 

Fleur 

De Kindertelefoon 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2526 reacties
  • 8 februari 2025

Het! Lieve reactie van u ​@Fleur_  en ik hoop het ook voor jou ​@Nevadatjee !! Probeer er over te praten en bel als je kunt eens met de Kindertelefoon 😘 veel sterkte!!

Liefs, Tover xxx

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 50 reacties
  • 9 februari 2025

Hai lieve ​@Nevadatjee 

Ik ook hele erge ruzie gehad met mijn bestie (s) gehad

Je zei dat er nog 8 mensen waar je mee kan praten ,

Je kan misschien een keer bij hun gaan staan

Maar vooral heel veel sterkte  

Je staat er niet alleen voor je hebt ons😘

Heel veel troost knuffels van mij😁

Groetjes Sterre ⭐ ⭐ ⭐ 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen