Skip to main content

Ik ben verliefd op mijn beste vriend

• 7 februari 2025
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Het is een lang verhaal. Ik hoop dat jullie misschien kunnen helpen of tips kunnen geven.

Ik ben als sinds de 2e bevriend met deze jongen. (zit nu in de 4e) Maar ik ben al een tijdje verliefd op hem. Ik wist voor hem ook nog niet dat ik op jongens viel. We zijn echt goede vrienden en zijn best close met elkaar. Soms denk ik dat hij ook op jongens valt. We spreken vaak af en als hij hier is liggen we vaak samen in bed terwijl hij ook ergens anders kan zitten. Ook liggen we vaak tegen elkaar aan. We stoeien en klieren ook vaak. Als ik bijv verlies houd hij mij altijd lang vast met zn arm om mij heen. Maar dan zitten we soms weer op onze tel of zitten we gewoon te praten.  En als ik bijv klier door hem een tik te geven dan dan pakt hij mn hand of vinger en houd hem dan super lang vast terwijl we weer bijde gestopt zijn.

Alleen is hij soms ook bezig met meisjes hij heeft wel is gezoend en praat ook wel met meisjes. Alleen ik ook omdat je toch een soort van druk ervaart. Niemand weet ook dat ik op jongens val. Ik vraag me heel erg af of jullie denken dat hij ook op jongens valt of niet. En of iemand nog tips heeft.

2 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Zou je het hier met hem over kunnen hebben om er zo een beetje achter te komen waar hij op valt? Of je kan bv andere vrienden van hem vragen of hun iets weten/ een vermoeden hebben.  Hmm verder vind ik lastig om iets te zeggen of hij wel of niet op jongens valt. Hoop op meer reacties. Hopelijk heb je hier toch iets aan. 

Liefs 🤗

Forum|alt.badge.img

@Boterbloempjee  Bedankt voor je antwoord.

We hebben zo goed als de zelfde vrienden groep en ik weet ook wel zeker dat hij niks aan hun daarover verteld. En ik vind het lastig om erover te beginnen zonder dat hij denkt dat ik op hem ben.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen