Skip to main content

ik kan niet tegen schelden met kanker

• 4 februari 2025
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hee mijn oma is overleden aan kanker ik kan er nie mee omgaan als iemand scheld met kanker krijg ik een woedeuitbarsting en kan ik ze gaan slaan maar dat wil ik helemaal nie doen maar geen een docent op school begrijpt me tijdens koken op vrijdag word er altijd met die ziekte gescholden en ruimen ze nooit op na de les iedereen heeft er last van maar niemand trekt zijn bek open maar ik wel maar daarom kom ik in de problemen hebben jullie mischien tips voor me 

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi Amore. 

Wat naar dat je oma is overleden. Veel beterschap. 

Wat super vervelend dat iedereen zo praat en dat docenten je niet begrijpen. Schelden met kanker is sowieso niet fijn, voor niemand niet. Niet iedereen snapt dat ze dit soort woorden niet als scheldwoord mogen gebruiken, en ik snap dat je daar boos om wordt. 

Je kan met een goede vriend praten en vertellen dat je het lastig vindt? De Kindertelefoon is ook een goede hulplijn..

Heel veel liefs 💛 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 38 reacties
  • 4 februari 2025

ik weet niet echt wat ik moet zeggen, maar ik vind het heel erg sneu en heftig van wat er is gebeurd met je oma en dat je boos word als mensen schelden met die ziekte. Misschien kun je hun vertellen dat je t niet leuk vind dat ze met die ziekte schelden omdat je oma daardoor is doodgegaan.. maar ik vind het echt zielig van wat er is gebeurd en geloof me het komt echt goed <3

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 516 reacties
  • 5 februari 2025

Heel erg, sterkte ❤️

Ik snap dat je hier echt heel boos om kunt worden, echt, maar aggresie is niet de oplossing.. Probeer jezelf te begrenzen, zonder je desnoods even af, en kom tot rust. 

Liefs 

Silence

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen