Skip to main content

Knuffel naar school meenemen.

FurReality
Forum|alt.badge.img+1

Hallo iedereen,

Nemen jullie wel eens een knuffel mee naar school? Zo ja, welke? Ik vind het zelf super leuk. Ik ben blij dat ik op speciaal onderwijs zit want daar hebben wel meer kinderen een knuffel, en kijken mensen er minder raar naar.

Mijn favoriete knuffel is een vos.

Favoriete knuffel.

Ik vind hem erg schattig en ik neem hem altijd mee.

Iets minder vaak neem ik mijn blåhaj mee, die is iets van 100cm lang.

Ik vind hem ook erg leuk.

Blåhaj op school

Ik zou het erg leuk vinden als jullie ook jullie favoriete knuffels laten zien.

Groetjes, FurReality.

15 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 22 januari 2025

Leuk hoor! Zelf heb ik nog nooit knuffels meegenomen naar school.

Groetjes Lupus

Kenji129
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 23 januari 2025

Leuk! Ik ben 12, maar ik hou echt erg van knuffels!

maar ik zit al in de 2e klas, en als je daar een knuffel meeneemt dan ben je cooked 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hey! Ten eerste, wat een schatjes 💛 

Zelf neem ik geen knuffels mee, omdat ik bang ben dat ik raar wordt aangekeken. Fijn dat dit op jouw school niet het geval is. 

Zelf heb ik een muis (geboorte knuffel) als favoriet maar heb er nog wel meer, meeste zijn met herinneringen gekregen..

Liefs en doe de Groetjes aan je vos en blåhaj. Jammer genoeg heb ik nu mijn knuffel niet bij me, en ik weet ook niet zeker of ik hem wil delen vanwege anoniemiteit.. sorry..

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 19 reacties
  • 23 januari 2025

Wow wat leuk

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 23 januari 2025

hi 

heel erg leuk ik doe zelf ook geen knuffels me maar ja net zoals  Kenji129 zei je bent gwn cooked maar zelf zou ik het wel doen maar dan niet zo groot zo een klein dingetje 

maar leuk dat je dit doet hoor dan ben je nooit alleen💗

xxx nevada

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 560 reacties
  • 23 januari 2025

Haii,

wat een leuke knuffels 😊🩷 ik neem zelf geen knuffel mee naar school maar slaap nog wel met een konijn en aapje🙃 maar ben bang dat iemand me herkend als ik een foto deel, sorry..

liefs🤗

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 24 januari 2025

Heyy,

Super lief zeg! Ik neem zelf nooit een knuffel mee naar school, maar ik had toen ik op de basisschool zat een keer per jaar een pyjama ochtend waarin iedereen in zijn pyjama naar school kwam met natuurlijk een paar knuffels. Dat is al wel een tijdje geleden, maar dat vond ik altijd wel leuk om te doen😊

Liefs, ItsJustMe <3

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 24 januari 2025

Hey, wat leuk en lief! Ook dat je ze gewoon mee neemt! Ze zijn heel mooi 😍

Ik heb zelf  een knuffel zeehondje die wel eens in de tas mee gaat hihi 🤭 omdat ik er speciale herinneringen aan heb.  Het is een zeehondje dat je kon kopen op de boot naar Vlieland. En kleine Tover wou er ook 1 😊

Liefs Tover xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 24 januari 2025

Deze dus ☺️

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 24 januari 2025

Volgensmij heb er er precies zo een ergens liggen ​@Tover01 :)

Groetjes Lupus

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 24 januari 2025

@FurReality : wat is dat vosje lief!

@Tover01 : leuke knuffel! ik heb mijn vriendje een zeehondenknuffel gegeven maar de mijne heb ik gekocht op de boot naar Texel. Ik heb hem die gegeven omdat hij wel een beetje op een zeehondje lijkt. Niet dat hij een snor of flippers of van die bolle oogjes heeft maar gewoon omdat hij ook zo schattig is.

FurReality
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 24 januari 2025

@Kenji129 

Ik zit ook in de 2de klas. Ik ben zelf 13.

FurReality
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 24 januari 2025

@nieuwschierig_aapje 

Ik word zelf nooit raar aangekeken. Ik heb waarschijnlijk gewoon geluk dat mijn klas zo chill is. Raar aangekeken worden lijkt mij ook niet fijn. Oh ja, en als ik raar word aangekeken, dan trek ik mij er niks van aan. Maar niet iedereen is daar even goed in.

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ah wat lief! Zelf neem ik geen  knuffel mee maar sommige deden het wel in mijn klas, nam wel altijd een knuffel mee toen ik nog op de bassisschool zat ( een kat) .. maar slaap nog wel met knuffels een giraffe en aapje 🦒🐒.  Fijn dat je niet raar wordt aangekeken en knap dat je je er anders niks van aan zou trekken, en zo is het! 🙂

Liefs 🤗

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 48 reacties
  • 28 januari 2025

Hey, erg leuke knuffels!! Ik heb er zelf ook nog erg veel haha! 

als ik ze meeneem naar school zouden de leraren en mede studenten me erg hard uitlachen.. daarom hou ik ze lekker bij me in bed haha

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen