Skip to main content

naaktfoto sturen?

• 17 januari 2025
  • 7 reacties
  • 677 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 13 en heb een soort van vriendje van 16. We sturen al foto’s via snap van onze stijve maar dan wel in onderbroek. Hij wil zonder , ik wil dat niet ! Is een foto van mijn kont zonder onderbroek veiliger?

akvast thxx

7 reacties

• Net nieuw
  • 4 reacties
  • 17 januari 2025

Ik zou doen waar je fijn bij voelt, je kunt altijd met diegene overleggen waar je grenen liggen, ik zelf stuur altijd naaktfoto's naar mijn vrienden, 

MVG, CM carwash

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Heb je hem wel eens in het echt gezien? 

Sowieso nee, nooit over het internet. Je kent de verhalen toch?!

Niet doen.

• 0 reacties
  • 19 januari 2025

Niet doen. “een soort vriendje” die je alleen online kent is waarschijnlijk iemand helemaal anders. Als hij met je live chat, en belt, en live showt, en antwoord op je vragen, dan wel. 

Maar dan nog zou ik dit NIET DOEN

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2535 reacties
  • 19 januari 2025

Hey, je zegt het zelf al heel goed,  dat je dat niet wil! Dat is een goed standpunt. Houden zo en niet doen dus! 💪 Liefs Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4246 reacties
  • 19 januari 2025

Jij wil het niet dus dan moet je het ook zeker niet doen! Ken je hem ook in het echt of alleen via snap?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 19 januari 2025

misschien moet je eerst een foto van hem vragen en dan kijken hoe je er bij voelt, als je het goed vind voelen gwn doorgaan.

Ander
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 20 januari 2025

doe het niet als je hem niet echt kent 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen