Skip to main content

meisjes vingeren

• 14 januari 2025
  • 7 reacties
  • 933 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik Ben jongen van 15 en ik wil weten hou oud je was yoen je eerst vingerde want ik kan mij niet voorstellen dat meisjes dit al deden toen ze 12 waren ofs

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 36 reacties
  • 15 januari 2025

Hey ik was 11 en ik snap je wel want ik kan ook niet voorstellen dat mij vriendinnen het doen miss omdat er meer word gepraat over aftrekken dan vingeren 

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 194 reacties
  • 15 januari 2025

Ik was 11 toen ik mijzelf ontdekte. Dat ging eerst 'spelenderwijs' (misschien was ik zelfs jonger maar wist ik niet dat het fijne gevoel kwam door een hand op mijn onderbroekje te hebben) Later wist ik dat de kleine, soort van 'schokjes' het stimuleren van mijn clitje was en dat druk zetten hierop (door mijn benen te kruisen en dan soort van knijpen met mijn vagina) tot een orgasme ging leiden (sterkere schokken)

Dus ja, met 12 kan zeker. Heb ooit gelezen dat bij sommige meisjes dit al met 8 jaar begint.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 500 reacties
  • 16 januari 2025

Al toen ik heel klein was vond ik het heel fijn om ke daar beneden te kriebelen. Vanaf een jaar of 9 begon ik me een beetje te vingeren en ik kreeg mijn eerste orgasme toen ik 11 of 12 was. 12 is echt niet zo jong. Jongetjes beginnen toch ook op die leeftijd.

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 63 reacties
  • 16 januari 2025

Ik was 12. Ontdekte het bij toeval haha

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 16 januari 2025

Ik weet dat dit echt best raar klinkt ofzo, maar ik heb mezelf eig nooit echt per se gevingerd. Het enige was dat ik toen ik 12 was van mijn moeder even moest voelen hoe het zat (klinkt miss raar maar snap het zeker). Ik ging namelijk voor het eerst een tampon in doen en zo werd dat iets minder spannend. Nu ben ik bijna 16 en eig niet meer gedaan, ik ben wel gevingerd door iemand anders maar dat is natuurlijk een ander verhaal.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 255 reacties
  • 17 januari 2025

Dat kan hoor.  Volgens mij friemelde ik daar ook al zowat heel mn leven. Daarlangs wrijven voelt gewoon lekker en ik deed dat al vanaf groep3 ofzo

Echt er in vingeren met klaarkomen rond mijn elfde dus

hopelijk heb je er iets aan

NN15000
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 116 reacties
  • 6 februari 2025

Ik was 10 toen ik het voor eerst deed ik had jeuk en wouw krabben maat na het krabben voelde het daar best lekker  dus ik doe het al vanaf me 10de 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen