Skip to main content

bh terug gebracht naar nicht

• 7 januari 2025
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden had ik een bericht geplaatst over dat ik de bh van mijn nicht had meegenomen. Twee weken terug was ik daar omdat mijn oom jarig was toen wou ik de bh terug leggen. Maar toen ik in haar hamer stond met de kast open en haar bh in de hand.  je raad het al. Ze kwam binnen. Toen heb ik haar alles verteld. Een week daarna was ik daar weer omdat ze me ging helpen met Frans. We waren toen alleen thuis. Toen begon ze weer over de bh, ze vroeg: “wil je anders wat lingerie van mij aan?” Ik zei ja. Toen deed ze de kast open en gaf ze me een string en een bh. Die deed ik voor haar ogen aan. Toen ik die aanhad mocht ik ook nog haar nike pro aan en een strak wit shirtje. Ze heeft me ook nog gemake uped (geen idee hoe je het schrijft). Toen zijn er samen in die outfit naar de stad gegaan en hebben we bij de livera lingerie voor mij uitgezocht en gekocht.  Die draag ik nu als ik alleen thuis ben. 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 57 reacties
  • 7 januari 2025

Hoi ​@Anoniem1357 

ben je transgender?

je kan het tegen iemand zeggen zoals je ouders of vrienden of een  ander vertrouwingspersoon

als je twijfelt kan je altijd met de kindertelefoon bellen of chatten

veel succes!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 8 januari 2025

@Chrissy 

ik weet het niet ik voel me fijn als jongen. Ik denk niet dat ik een meisje wil worden

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hey!

Je voelt je dus fijn als jongen en wil ook graag ‘meiden kleding’ aan (ik noem het zo omdat jongens (het sexe) geen bh's aan hoeven). Dat is niet erg, meer jongens hebben dat. Dat heet non-binair. Maar ik zeg niet dat jij dat meteen bent door dit verhaal. Dat is helemaal aan jou.

Liefs

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 86 reacties
  • 8 januari 2025
Chrissy schreef:

Hoi ​@Anoniem1357 

ben je transgender?

Nee hoor, er zijn genoeg mannen die vrouwenkleding fijn / opwindend vinden.  Als het om de kleding gaat is het misschien een fetish.  Als het gaat om het dragen ervan heet dat cross-dressing in het Engels of travestiet in het Nederlands. 

Transgender is echt van een totaal andere klasse.

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 57 reacties
  • 8 januari 2025
Anoniem1357 schreef:

@Chrissy 

ik weet het niet ik voel me fijn als jongen. Ik denk niet dat ik een meisje wil worden

Waarom droeg je dan make-up?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen