Ik heb een vriend van de basisschool en ik zit nu net in de tweede klas. We hebben sinds de basisschool niet meer gesproken maar tijdens een van de laatste afspraken die we hebben gehad heb ik hem afgetrokken. Hij vroeg of ik het wilde en ik zei ja. Hij heeft me tijdens die afspraak ook om meer gevraagd. Ik zei toen nee, maar ik zou dat nu wel heel graag willen. Zoals je aan mijn gebruikersnaam kunt zien, ben ik gay. Wij waren ook allebei jongens. Hij heeft nooit gepraat over mijn seksualiteit, maar vroeg deze dingen dus wel aan een jongen. Ik wil heel graag weer met hem in contact komen om met hem te experimenteren. Hij is de enige in mijn omgeving die ook op deze manier wil experimenteren (als hij niet van gevoel is veranderd). Het enige probleem is, onze laatste interactie was een kleine ruzie. Het was niet heel erg, maar dit is misschien wel één van de redenen waarom wij elkaar niet meer spreken. Het liefst zou ik weer met hem afspreken en dus met hem experimenteren. Heeft iemand tips over hoe ik dit waar kan maken over met andere knappe jongens kan experimenteren. Misschien nog één handig detail: ik ben het liefst bottom.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.