Skip to main content

schoenen uit trekken

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben een jongen 16 en heb een sokken fetisj hoe kan ik er voor zorgen dat een meisje haar schoenen uit wilt doen of dat ik dat bij haar kan doen hebben jullie tips 

5 reacties

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4246 reacties
  • 25 mei 2023

Wat dacht je van gewoon vragen?

benebird
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 841 reacties
  • 25 mei 2023

Vragen, nee heb je ja kan je krijgen.

• 0 reacties
  • 26 mei 2023

Gewoon vragen. Wat wil je anders? Commanderen? Dus gewoon vragen en als ze het raar vindt kan je misschien uitleggen waarom.

• 0 reacties
  • 26 mei 2023

Als ze bij je thuis is gewoon vragen? Of zeg dat je geen schoenen binnen mag.

Cody
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 299 reacties
  • 26 mei 2023

Hang een beetje af van wat jouw relatie met dit meisje is. Als jullie bijvoorbeeld een (liefdes)relatie hebben, dan zou je die stap kunnen overwegen. 

En ik wil je meegeven dat het misschien handig is om er eerst met haar over te praten. Vertel gewoon aan haar wat er met je gebeurt als je voeten ziet en vraag of ze dit ook met jou zou willen doen. Ga niet straight to the point, want anders kan het random overkomen. Heb het er eerst samen over voor je begint.

Hopelijk heb je hier iets aan, Joejoe

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen