Hi, ik wilde het graag over iets hebben. Niemand weet het eigenlijk maar ik moest het ff kwijt. Ik struggle dus al een tijdje (ongeveer een half jaar) met mijn lichaam. Het gaat het meeste over gewicht en gwn hoe dik mijn buik, benen en armen zijn. Bijna elke keer als ik een spiegel zie, doe ik mijn shirt omhoog om mijn buik te zien en of ik misschien een beetje ben afgevallen. In de ochtend ziet het er altijd het mooiste uit en meestal probeer ik zo min mogelijk te eten op een dag zodat het zo blijft. Maar heel vaak gaat dat fout in de avond, dan loop ik naar de kast en als ik begin met eten kan ik niet meer stoppen. Dat heet volgens mij binge eating. En na dat ik dat heb gedaan voel ik me zo vol en daarna heb ik er zoveel spijt van dat ik me zelfs soms heb gesneden. Ik kan er niet mee stoppen maar ik wil gwn zo graag een mooi lichaam :( Het word ook steeds erger heb ik gemerkt. Weet iemand wat ik kan doen?? Dankjewel alvast!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.