Ik ben een meisje van 13 jaar. Net gebeurde het ergste wat er in mijn leven ooit is gebeurd. Ik heb net dansen gehad en ik fietste samen met een paar vriendinnen naar huis. Althans, ik dacht dat het vriendinnen waren. Toen ik nog met 1 vriendin aan het fietsen was, zei ik dat het me dwars zat dat ze altijd maar aan het zeuren is over hoe zwaar haar leven is en ze is alleen maar aan het zeuren over school en zo. En ze vraagt nooit hoe het met mij is. Want ook met mij gaat het niet goed. Dan heb ik juist een vriendin nodig die er voor me is. En juist haar. Ik ken haar al langer dan 10 jaar. Het was altijd zo leuk tussen ons. Maar nu ben ik ook gewoon echt klaar met haar. Dus dit betekent dat ik nu op school helemaal niemand meer heb. Ik denk ook steeds meer aan zelfmoord. Nu helemaal. Ik voel me zo rot. Het maakt me verdrietig, want ik heb nu het idee dat ik gewoon helemaal alleen ben. Heeft iemand tips zodat ik school toch nog leuk kan maken voor mezelf?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.