Vraag

Moeder wil niks met me te maken hebben en dan toch wel

  • 20 July 2023
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi! Ik ben er weer heur.. mn moeder is te ver gegaan. Ik en mn broertje zijn bij mn vader gaan wonen en dat is nu al meer dan een halfjaar geleden.

maar ik wou graag een nieuwe therapeut en dat kon heel lastig want mn moeder moest daar ook een handtekening voor zetten. nu wil ze dat niet doen.

en ze is ook weer terug met mn stiefvader die me heeft misbruikt. (s€xu€€l)

Het doet echt heel veel pijn wat mn moeder doet

ze heeft ook duidelijk gemaakt dat ze niks meer met mij en mn broertje niks meer te maken wil hebben maar een aantal weken later heeft ze me achtervolgt toen ik van school afkwam.

Ik snap het gewoon niet meer. mn moeder wilt de ene dag wel wat met me te maken hebben maar de andere dag wilt ze niks met me te maken hebben.

Iemand tips? (Ik heb het er ook al met mn vader en oudere broer over gehad)


5 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey, probeer je vader het volledige ouderlijk gezag te geven door middel van een rechtzaak of iets dergelijks. Hierdoor hoeft je moeder geen handtekeningen meer te zetten en ben je niks meer verplicht aan haar. ik zal zoveel mogelijk afstand van haar houden, ze zal je alleen maar pijn doen :(

 

Ik wens je veel succes meid!! Het is zwaar maar je komt er wel doorheen :)

Praat erover met je vader, misschien kan hij iets doen. ( ik heb trouwens niet volledige context, maar ik heb gegokt gebaseerd op de vorige comment dat je vader te vertrouwen is daarmee)

Badge

wow, als het echt is, wat je hier schrijft is dat ECHT NIET OKE. ik vertrouw er op dat het niet verzonnen is!

wat ongelovelijk k*t voor je. als ik jouw was, zou ik contact opnemen met de kindertelefoon zelf, zorg er dan voor dat je moeder niks weet, anders krijg je misschien nog meer gezijk.

ik wens je heel veel sterkte en alle geluk! en hou ons op de hoogte!🤞

 

Reputatie 1
Badge

hoi allemaal dankjulliewel voor deze lieve reacties, binnenkort heb ik een rechtszaak tegen mn moeder. Ik hoop dat ik gelijk krijg zodat ze kunnen kijken wat er met mn moeder aan de hand is. 

Reputatie 1
Badge

IK HEB HET BESTE NIEUWS OOITT!! IK HEB DE RECHTZAAK GEWONNEN MN MOEDER IS UIT DE VOOGD DINGEN GEHAALD VAN SCHOOL ENZ IK BEN ECHT ZO BLIJJJ<33 HEEL ERG BEDANKT VOOR JULLIE STEUNENDE REACTIESSS <333

Reageer