mijn ouders (alweer)

  • 15 February 2024
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Heyyy, 

Ik had gisteren een heftige ruzie met mijn moeder, zij heeft mij toen 3 keer geslagen en vervolgens op de grond gegooid, boven op onze hond. Ook heeft ze mijn laptop en telefoon afgepakt, wat niet de afspraak was, de afspraak was alleen mijn laptop en dat ik mijn telefoon dan mocht houden. Toen ben ik dus ook heel boos geworden, terwijl ik normaal gezien in zo'n situatie gewoon rustig blijf en niet tegen haar in ga. Toen zij dus mijn laptop en telefoon had afgepakt heeft ze die in de meterkast gegooid en de meterkast op slot gedaan, maar ze had de sleutel er niet uitgehaald. Dus toen ze naar boven was, heb ik mijn telefoon er uitgehaald, de meterkast op slot gedraaid en de sleutel er uitgehaald. Vervolgens ben ik weggelopen van huis. Ik ben toen naar een vriendin gegaan, maar die was niet thuis. Toen heb ik mijn favoriete tante gebeld, die echt een van de belangrijkste personen is in mijn leven en bijv ook weet dat ik mezelf snijd, en die zei dat ik terug naar huis moest gaan en gewoon niks tegen mijn moeder zeggen en gewoon op mijn Kamer moest gaan zitten. Dat heb ik gedaan, en dat ging goed tot mijn vvader thuiskwam en hij heeft toen alsnog mijn telwfoon afgepakt. Nu kan ik dus niet op WhatsApp, en ik kan ook geen huiswerk maken. Maar je ik weet dus echt niet wat ik met mijn ouders aan moet... 

Greetz

@froggo.123 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

wow @froggo.123 dat is best wel heftig, gaat het nu al beter met je? ik las ook de topic over je snijden(vlgm was die van jou) en dat vond ik ook best erg om te lezen
heb je mensen die je vertrouwt?

 

Reputatie 6
Badge +3

hey @Jippiieeee 

het gaat nog niet echt beter met me, maar dat heeft andere redenen dan deze gebeurtenis. dat topic over snijden zou idd wel van mij kunnen zijn, daar heb ik namelijk een (of meerdere, weet ik niet echt meer) topic over. Gelukkig heb ik wel mensen die ik vertrouw, zoals bijvoorbeeld mijn favoriete docent (bij wie ik op dit moment heel toevallig  in haar lokaal ben, ze is de docent van wat bij ons “de leerlingenopvang” heet en waar je heen kan gaan als je je ff niet zo fijn voelt of als je bijv n toets moet inhalen ofz of moet wachten op een taxi.) 

@froggo.123 

Reageer