Lego hobby

  • 28 April 2024
  • 10 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Zijn er meer mensen die als hobby Lego hebben? Ik deel deze hobby samen met mijn vader. Mijn papa heeft thuis zelfs een hele kamer voor de Lego ingericht en er staat een grote stad daar. Ik vind het super leuk om samen met papa te bouwen want gewoon de bouw beschrijving volgen en iets moois maken wordt ik heerlijk rustig van. Wij bouwen vaak wel wat grotere sets die gedetailleerder dan gewone City set hoewel voertuigen uit city sets ook in de stad staan. Hebben meer jongens of meiden een passie voor Lego? 

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Mij lijkt het wel leuk om later een bepaalde plek te hebben waar ik gewoon Lego builds neer kan zetten :) maar op dit moment niet 

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik houd zelf van knutselen! Dus ook Lego vind ik erg mooi. Ik heb zelf niet echt speciale sets ofzo maar wel vaak genoeg wat gebouwd, een keer een kasteel en ook een auto. En de bekende huisjes enzo. Het is mooi materiaal om mee te werken. Ik ben nu niet met iets van Lego bezig omdat ik een stoommachientje bouw en een zelfgemaakte stormlamp. En er ligt nog een zaklamp te wachten op reparatie hihi 😊

Liefs Tover xxx

p.s. prachtig trouwens wat je daar op de foto hebt staan!

Reputatie 4
Badge +1

Hey!  Ik houd zelf van knutselen! Dus ook Lego vind ik erg mooi. Ik heb zelf niet echt speciale sets ofzo maar wel vaak genoeg wat gebouwd, een keer een kasteel en ook een auto. En de bekende huisjes enzo. Het is mooi materiaal om mee te werken. Ik ben nu niet met iets van Lego bezig omdat ik een stoommachientje bouw en een zelfgemaakte stormlamp. En er ligt nog een zaklamp te wachten op reparatie hihi 😊

Liefs Tover xxx

p.s. prachtig trouwens wat je daar op de foto hebt staan!

Mijn papa is ook wel groot fan van de grote auto's hij heeft een paar mooie in de kast staan. Ik moet zeggen ik heb ook wel een zwak voor de bekende huisjes gewoon zoals iedereen zich lego voorstelt de witte huisjes met rode daken. Zo'n simpel concept maar geniaal I love it! Heb een paar oude "witte huisjes" gekocht via marktplaats omdat ik ze toch erg leuk blijf vinden🥰!

Reputatie 7
Badge +5

@Linne01 

Mijn broertje hield van Lego, nu niet meer zo echt.
Hij heeft een paar Lego Star Wars dingen (een ruïne-achtig iets???) en hij heeft nog een mega versie van Kylo Ren’s Tie Fighter.

Tellen Lego shows/series mee zoals Ninjago?

Als ze meetellen dan ja… half-Lego fan? Ik ben een zeer grote Lego Monkie Kid fan. Kan daar heel veel over praten, en oeps… ik praat er soms ook heel veel over op het forum. 🤭

Reputatie 4
Badge +1

@Linne01

Mijn broertje hield van Lego, nu niet meer zo echt.
Hij heeft een paar Lego Star Wars dingen (een ruïne-achtig iets???) en hij heeft nog een mega versie van Kylo Ren’s Tie Fighter.

Tellen Lego shows/series mee zoals Ninjago?

Als ze meetellen dan ja… half-Lego fan? Ik ben een zeer grote Lego Monkie Kid fan. Kan daar heel veel over praten, en oeps… ik praat er soms ook heel veel over op het forum. 🤭

Lego shows vind ik ook wel leuk Monkie Kid ken ik niet zo goed maar Ninjago en City kijk ik wel eens op YouTube erg leuk en soms ook wel inspiratie om gebouwen uit de serie na te bouwen

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Linne01  ja ! Die zijn ook leuk! En de politie posten enzo, brandweer kazernes  met zo'n tuintje ervoor. Het is eig allemaal prachtig bedacht.

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

@Linne01 

Iemand heeft letterlijk een link in een beschrijving van een video naar een playlist met complete afleveringen van Monkie Kid. Ik heb weleens neigingen gehad om Ninjago te gaan kijken maar er zijn ZOVEEL afleveringen!

Reputatie 7
Badge +8

Ik houuuu van lego. Toen ik klein was vond ik het al geweldig maar ik had nooit mn eigen set. Toen ik 2 kerstmissen geleden mijn eerste doos kreeg groeide mijn collectie en begon de hobby. Ik vind jouwn lego stad echt helemaal geweldig!! ik heb vooral veel lego icons en 3-in-1 sets maar ook een paar dozen met losse stukjes. Ik heb niet zo'n groot budget of genoeg plek om een mega collectie te hebben wat ik erg jammer vind dus ik kan niks te groots maken. Mijn droom is ooit om mijn hobby kamer te hebben met een plekje alleen voor mijn lego. 

Reputatie 2
Badge

Onnodige quote verwijderd 

Je kamer met een LEGO stad ziet er geweldig uit! Een droom voor elke LEGO liefhebber! Ik was er vroeger ook mee bezig, maar heb uiteindelijk alle sets aan mijn neef gegeven.

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb ook een Lego kamer (vooral Lego Technic) en met mijn papa, oom en neef maken we hele grote projecten je kan ni zo gek bedenken of we kunnen t maken. 

Ook gewone autos, kranen en voertuigen die we van uit de gewone set pakken en er dan motor(s) in bouwen met afstand bediening of app en dus verbeteren

Soms is die hele kamer VOL en daaarna volgt afbreken en alle stukjes weer apart in doosjes doen… anders vind je nix terug later

En het is ook mijn ruk kamer LOL

 

 

Reageer