Broertje ging weer homofobisch doen

  • 20 April 2024
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hey allemaal,

Zoals ik inΒ dit topic heb gezegd is dat hij mij 2 weken terug had uitgescholden voor 'homo'. Zoals jullie weten val ik op jongens. Dus is dit vest wel lastig voor mij.

Dit is wat er met is gebeurd:

Β 

We keken een film en alles ging goed. Alleen toen we klaar waren gaf ik mijn broertje voor de grap een billenkoek. Alleen had ik dat niet moeten zeggen, want je raad het al dat hij me opnieuw voor 'homo' heeft uitgescholden. Ik voel me niet fijn nu. Gewoon al het idee dat hij hiermee scheld doet pijn. Alsof het een 'zonde' is.

Hij zei het ook nog waar papa bij was.Β 

Kan iemand me helpen? 😭

Β 

Liefs @Wees Jezelf Bij NoahΒ 

Β 

P.S. Ik weet het, altijd maar klagen dieΒ @Wees Jezelf Bij Noah. Maar jongens, ik kan er toch niks aan doen.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @Wees Jezelf Bij NoahΒ  het is dom van hem. Maar ik denk dat hij juist plezier heeft als jij er op in gaat. Ik denk dat als je er niet op reageert en misschien alleen maar naar hem kijkt van ' jij zegt echt iets heel doms' dat hij er dan geen lol meer in heeft om jou te shockeren. Het is inderdaad stom om te doen wat hij doet maar zijn lol zit in jouw reactie denk ik. En je klaagt niet hoor, ik steun jou!Β 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Dat weet ik tover. Ik ken he goed genoeg om te weten dat jij het niet zo bedoeld. Bedankt dat je me steunt. Hij weet het niet dat ik waarschijnlijk op jongens valt, maar voor de toekomst lijkt het mij niet zo'n geweldig idee dat hij het niet zou accepteren dat ik gay zou zijn.

Liefs @Wees Jezelf Bij NoahΒ 

Reputatie 7
Badge +11

(Ik ken je)

Liefs @Wees Jezelf Bij NoahΒ 

Reputatie 7
Badge +11

(net is gebeurd)

Reputatie 7
Badge +11

Wat zal ik de volgende keer doen?

Liefs @Wees Jezelf Bij NoahΒ 

Reageer