zijn jullie voornemens gelukt?

  • 27 March 2024
  • 7 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hadden/hebben jullie goeie voornemens en zijn ze gelukt? zo ja welke voornemens waren het? let me know 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Mijn goede voornemen was dat ik geen brokken moest maken. Want ik Bots overal tegenaan en ik val snel.

Dat vallen is voor een deel ook voor de grap want ik vind het heerlijk om af en toe is te vallen. (Voor mensen 🤣)

 

Mijn voornemen is dus niet echt gelukt.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Wat is/was jouw goede voornemen?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 4
Badge +3

mijn voornemen was sporten & me houding verbeteren. dit is mij nog niet maar ik nu pas wel mee bezig want het is nooit telaat!

Reputatie 2
Badge

hadden/hebben jullie goeie voornemens en zijn ze gelukt? zo ja welke voornemens waren het? let me know 


Leuke vraag, de mijnne is de eerste dag al mislukt😅. Ik had met mezelf afgesproken voor een maand lang (en als t me beviel langer) geen snoep, koek, ect te eten en minstens 2.5 liter water per dag te drinken.. nou je raad t al, heb gelijk de eerste dag al gesnoept haha, t veel drinken  lukt me overigens  well dus daar ben k wel trots op 

Reputatie 7
Badge +6

Hii!
Mijn goede voornemen voor dit jaar was om meer water te drinken want ik heb op de een of andere manier totaal geen dorstprikkel waardoor ik dus veel te weinig drink.. Heb nu voor iedere dag alarmpjes staan zodat ik het niet vergeet en tot nu toe lukt het wel aardig. Neem dus standaard een fles water mee als ik naar mijn kamer ga of naar buiten ga dus dat gaat nu een stuk beter :)

Groetjes van ItsJustMe!

Reputatie 4
Badge +3

Fijn!! ik hoop dat het lukt om het het hele jaar vol te houden

Reputatie 7
Badge +13

hadden/hebben jullie goeie voornemens en zijn ze gelukt? zo ja welke voornemens waren het? let me know 

Ik wou afvallen en een soort van sixpack krijgen. Nog steeds niet gelukt

 

Voor de rest met gamen zet ik mezelf altijd veel te veel druk op mezelf voor quest, waar ik nu mee wil stoppen door de quests eerder te doen

Reageer