Wie maakt het verhaal af? (gay)


Reputatie 7
Badge +12

Zoals ik in deze topic heb verteld:

lijkt het me leuk om een verhaal te schrijven op dit forum.

Voor als je het niet meer weet zo ging het verhaal: (op die fiets zit stefan)

 

 

Hallo, ik ben Daniël. En ik wil graag het verhaal vertellen hoe ik mijn vriendje Stefan leerde kennen.

Het begon op een zaterdagochtend.

 

'Dani? Kom je naar beneden? Ik heb een klusje voor je.'

Ja mam ik kom. Zei ik. Ik liep naar beneden en m'n moeder gaf me de tas oud-papier. 

'Breng dit maar naar de papierbak.' Zei m'n moeder.

Ja, mam. Zei ik.

Ik liep naar buiten en ik zach iets wat m'n complete leven veranderde.

Er botste een fiets tegen de stoeprand..

 

 

Hopelijk lijkt het jullie wat om mee te helpen.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


48 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Maar dat gebeurt toch al in je andere topic?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Anoniemxv 

Ik snap he verwarring.

In de eerste topic hadden we een plan van aanpak kunnen maken en hier maken we het verhaal zelf.

Hopelijk snap je het nu!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

(de verwarring)

Reputatie 7
Badge +12

Wie maakt deel 2?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +13

Kan dit echt niet😂😂

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Anoniemxv 

Wat bedoel je?

Je kunt toch wel een nieuw deel maken? 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +13

Hey @Anoniemxv 

Wat bedoel je?

Je kunt toch wel een nieuw deel maken? 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Ik heb hier echt geen talent voor bedoelde ik

Reputatie 7
Badge +12

Geen probleem!

Iemand anders maakt nog wel deel 2!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Iemand die part 2 wil maken?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

 

Zoals ik in deze topic heb verteld:

lijkt het me leuk om een verhaal te schrijven op dit forum.

Voor als je het niet meer weet zo ging het verhaal: (op die fiets zit stefan)

 

 

Hallo, ik ben Daniël. En ik wil graag het verhaal vertellen hoe ik mijn vriendje Stefan leerde kennen.

Het begon op een zaterdagochtend.

 

'Dani? Kom je naar beneden? Ik heb een klusje voor je.'

Ja mam ik kom. Zei ik. Ik liep naar beneden en m'n moeder gaf me de tas oud-papier. 

'Breng dit maar naar de papierbak.' Zei m'n moeder.

Ja, mam. Zei ik.

Ik liep naar buiten en ik zach iets wat m'n complete leven veranderde.

Er botste een fiets tegen de stoeprand..

 

 

Hopelijk lijkt het jullie wat om mee te helpen.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Ik hoorde de fiets vallen en iemand riep ‘au’. Ik schrok er van.

Ik gooide de tas oud-papier bij ons in de voortuin en rende naar de fiets om te kijken of ik kon helpen.

Het was een jongen en hij had bloed. Ik vroeg of hij kon opstaan en  zei dat ik vlakbij woonde en hij bij mij thuis wel een pleister kon krijgen. Hij deed zijn arm om mijn schouder en samen liepen we naar mijn huis.

Ik deed de deur open en riep gelijk 'mama er is een jongen gevallen met de fiets. Mama kwam naar de voordeur en zei 'kom maar even binnen, doet het zeer?’

 

Wie schrijft het volgende stukje??

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

is dit wat je bedoelt @Wees Jezelf Bij Noah ??

 

Reputatie 7
Badge +12

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Ja dit is wat ik bedoel.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

 

Zoals ik in deze topic heb verteld:

lijkt het me leuk om een verhaal te schrijven op dit forum.

Voor als je het niet meer weet zo ging het verhaal: (op die fiets zit stefan)

 

 

Hallo, ik ben Daniël. En ik wil graag het verhaal vertellen hoe ik mijn vriendje Stefan leerde kennen.

Het begon op een zaterdagochtend.

 

'Dani? Kom je naar beneden? Ik heb een klusje voor je.'

Ja mam ik kom. Zei ik. Ik liep naar beneden en m'n moeder gaf me de tas oud-papier. 

'Breng dit maar naar de papierbak.' Zei m'n moeder.

Ja, mam. Zei ik.

Ik liep naar buiten en ik zach iets wat m'n complete leven veranderde.

Er botste een fiets tegen de stoeprand..

 

 

Hopelijk lijkt het jullie wat om mee te helpen.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Ik hoorde de fiets vallen en iemand riep ‘au’. Ik schrok er van.

Ik gooide de tas oud-papier bij ons in de voortuin en rende naar de fiets om te kijken of ik kon helpen.

Het was een jongen en hij had bloed. Ik vroeg of hij kon opstaan en  zei dat ik vlakbij woonde en hij bij mij thuis wel een pleister kon krijgen. Hij deed zijn arm om mijn schouder en samen liepen we naar mijn huis.

Ik deed de deur open en riep gelijk 'mama er is een jongen gevallen met de fiets. Mama kwam naar de voordeur en zei 'kom maar even binnen, doet het zeer?’' Ja, zei de jongen, maar ik heb haast. Ik moet naar mijn oom om schoolspullen te kopen'. O, zei mijn moeder. Waar ga je naar school"? 'Het Edwards college.' Nou wat toevallig! Dani zit daar ook op school'! De jongen glimlachte naar mij. Ik vond hem meteen aardig. Na de vakantie was het tijd voor een nieuw school jaar. Ik ging nu naar mijn 2e jaar van het Edwards college en de klas was verandert omdat ik dit jaar mavo doe en geen havo. Als iedereen zit bij mentor les komt er tien minuten later een jongen binnen. De jongen die viel met de fiets!!! Hij gaat naast dani zitten en kijkt hem verlegen aan. Dani lacht terug. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

@Natuurlijk_anoniem 

Sorry dat ik je reactie zo laat pas zach!

Mooi gemaakt!

Alleen weet ik nu niet welk verhaal ik moet kiezen voor deel 3. 😂

Die van jou of die van @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Welk deel is slim?

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @NoahLovesYou ,

 

volgens mij komt het stukje van @Natuurlijk_anoniem  gewoon na mijn stukje en hebben we nu al  3 stukjes. De eerste van jou, dan die van mij en dan die van @Natuurlijk_anoniem . Kijk maar. Ik heb er elke keer een lege regel tussen gedaan.

 

1.

Hallo, ik ben Daniël. En ik wil graag het verhaal vertellen hoe ik mijn vriendje Stefan leerde kennen.

Het begon op een zaterdagochtend.

 

'Dani? Kom je naar beneden? Ik heb een klusje voor je.'

Ja mam ik kom. Zei ik. Ik liep naar beneden en m'n moeder gaf me de tas oud-papier. 

'Breng dit maar naar de papierbak.' Zei m'n moeder.

Ja, mam. Zei ik.

Ik liep naar buiten en ik zach iets wat m'n complete leven veranderde.

Er botste een fiets tegen de stoeprand..

 

2,

Ik hoorde de fiets vallen en iemand riep ‘au’. Ik schrok er van.

Ik gooide de tas oud-papier bij ons in de voortuin en rende naar de fiets om te kijken of ik kon helpen.

Het was een jongen en hij had bloed. Ik vroeg of hij kon opstaan en  zei dat ik vlakbij woonde en hij bij mij thuis wel een pleister kon krijgen. Hij deed zijn arm om mijn schouder en samen liepen we naar mijn huis.

Ik deed de deur open en riep gelijk 'mama er is een jongen gevallen met de fiets. Mama kwam naar de voordeur en zei 'kom maar even binnen, doet het zeer?’'

 

3.

Ja, zei de jongen, maar ik heb haast. Ik moet naar mijn oom om schoolspullen te kopen'. O, zei mijn moeder. Waar ga je naar school"? 'Het Edwards college.' Nou wat toevallig! Dani zit daar ook op school'! De jongen glimlachte naar mij. Ik vond hem meteen aardig. Na de vakantie was het tijd voor een nieuw school jaar. Ik ging nu naar mijn 2e jaar van het Edwards college en de klas was verandert omdat ik dit jaar mavo doe en geen havo. Als iedereen zit bij mentor les komt er tien minuten later een jongen binnen. De jongen die viel met de fiets!!! Hij gaat naast dani zitten en kijkt hem verlegen aan. Dani lacht terug. 

 

4.

Stefan zegt ‘ik had me verslapen en toen had ik ook nog een lekke band en de bus was vlak voor mijn neus weggereden. Dus het begint niet zo lekker. Maar wat doe jij in mijn klas?' Ik vertel dat ik van havo naar mavo ben gegaan en dus verder niemand ken in de klas en blij ben hem te zien. Stefan geeft me een boks en lacht naar mij. Ik voel me al een stuk meer op mijn gemak in mijn nieuwe klas.

De mentor zegt 'Dani en Stefan, doen jullie ook even mee met de les. De vakantie is voorbij en als jullie alleen maar in elkaar geïnteresseerd zijn, bewaar dat dan even tot in de pauze graag.

De hele klas begint te lachen. Zouden zij nu al denken dat we iets met elkaar hebben en wat dan? Ik krijg een rood hoofd en iedereen gaat nog harder lachen.

Ik probeer me te concentreren op de les en Stefan soort van te negeren, maar elke keer als ik even naar hem kijk, trekt hij een raar gezicht en lacht naar me. Ik vind hem grappig, maar wil er de eerste les niet gelijk uit gestuurd worden.

 

--

 

het laatste stukje (4)  is een nieuw stukje van mij van vandaag. We kunnen dus gewoon verder schrijven. Dus als iemand stukje 5 doet dan wordt het al een heel verhaal.

Misschien vind je het leuk om zelf stukje 5 te schrijven @NoahLovesYou 

Btw, leuke nieuwe naam en pf

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Oeps.. niet gezien 😅

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Als de les om is loopt Stefan naar me toe en vraagt of ik zin heb in een broodje. Ik zeg dat ik er wel zin in heb en we lopen richting de kantine. Eenmaal bij de kantine vraagt hij waar ik zin in heb. 'Ehh.. ik weet het niet zo goed, ik heb eigenlijk altijd m'n lunch van thuis bij me. Kies jij maar.' Zeg ik. '2 broodjes filet american alstublieft.' Zegt hij. Ik kan m'n ogen niet van hem afhouden. We lopen naar ons plekje en eten ons broodje op. 

 

1 Maand later:

 

 

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer maak jij deel 6? Het speelt zich 1 maand later af.

Reputatie 7
Badge +5

@NoahLovesYou 
(Sorry als ik dit in de verkeerde topic zet maar mag ik misschien meeschrijven? Dit lijkt me leuk!)

Reputatie 7
Badge +12

@candentis tuurlijk!

Daar is dit topic voor!

Wil jij deel 6 maken?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +5

 @NoahLovesYou 

Tuurlijk, oh dit gaat zo grappig zijn haha! Ik hoop dat ik het goed doe.

Dani’s perspectief

BIEP BIEP!

Mijn telefoon trilde terwijl ik in bed lag, de vroege ochtend kwam.
De zon scheen door mijn crème-gekleurde gordijn heen, eigenlijk zei mijn hoofd tegen me: “Ga maar slapen, is toch niet belangrijk.”

Toen ik wat bewuster werd realiseerde ik me… wat als het Stefan was?

Uiteindelijk zag ik een raar maar uniek balkje op mijn telefoon: een bericht.
Ik tikte erop, ik zat rechtop toen ik me realiseerde…

Stefan: Kan je langskomen? Ik moet even met je praten. 

Het was inderdaad Stefan!

Het is al een tijdje geleden dat ik al mijn telefoonnummer gaf aan hem, ik vond het altijd eng om mijn telefoonnummer weg te geven… je weet maar nooit wat mensen er mee kunnen!

Met een diepe zucht vormde er een bal in mijn maag. Wat als? Nee, dat kan toch niet! Nee… laat maar. 

Dani is aan het typen…

Dani: Ik kom er zo snel mogelijk aan. 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb een idee:

Deel 7 maakt @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Deel 8 maak ik.

Deel 9 maakt @candentis 

Is dat een goed idee?

Reputatie 7
Badge +12

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +5

@NoahLovesYou 

Oh mijn god jaaa!!!

Reputatie 7
Badge +6

 Hoi @NoahLovesYou, @Natuurlijk_anoniem , @candentis  en ook anderen mogen meedoen natuurlijk,

 

ik heb me nog nooit zo snel aangekleed als vandaag, Stefan die mij vraagt om naar zijn huis te komen. Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest, terwijl we op school echt matties zijn….. zo voelt het iig voor mij.

Wat zou er zijn. Dat er nu zo'n haast bij is?

Ik vind het leuk en spannend tegelijk. Ik glij van de trapleuning af en roep naar mama 'sorry, ik heb haast...ik ben naar Stefan’. Ik geef mama nog een kus en aai de hond terwijl ik een banaan van de fruitschaal pak,

Mama zegt 'veel plezier en ben je wel op tijd voor het eten terug vanavond'. Ik zeg 'jahaa, ben ik toch altijd’,

Ik struikel bijna over mijn eigen voeten, maar krijg het voor elkaar om binnen no-time op mijn fiets te zitten en ik verdwijn in de brandgang.

Op de fiets kan ik maar aan één ding denken en dat is Stefan 💕. 'Doe even rustig Dani,’ zeg ik in mezelf. 'Je gedraagt je als een verliefde puber'. Ik glimlach om mezelf.

Ik adem een paar keer diep en kom wat tot rust.

Best nog een eind fietsen en een banaan 'pellen’ op de fiets is ook niet echt handig…waarom heeft iedereen net nu besloten om voor mij te gaan fietsen en moeten ze ineens oversteken….

Volgens mij is het de volgende straat links en dan ben ik bij Stefan. Ik twijfel over het huisnummer, was het nou 7 of 17? Bij nummer 7 is de tuin een puinhoop en hangen er lakens voor de ramen en bij nummer 17 is alles keurig. Ik hoop dat ie op 17 woont. Dat zal toch wel, want Stefan ziet er op school altijd netjes uit en hij ruikt ook lekker. Ik kijk of ik hem al ergens zie….

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

ik ben benieuwd naar het vervolg

Reputatie 7
Badge +12

Ik druk op de bel. *PIEP* *KLIK* De deur gaat open en ik zie Stefan staan. 'Hey Dani! Kom je binnen?' Zegt Stefan. 'Ja hoor!' zeg ik. Hij begeleidt me naar z'n kamer. Als we er zijn kan ik m'n ogen niet geloven. De complete verdieping is zijn kamer! Er staat een minibar in, een koelkast, een imposante bank met imposante tv, een PS5, een Nintendo Switch, een pooltafel, een vortbaltafel en een groot 2persoons bed. Ik staar de ruimte door en zeg: 'WTF! Hoe kom je aan zo'n gigantische kamer! Ik heb nog niet eens de helft van de kamer! Je ouders zijn echt rich! Hij kijkt me bescheiden aan en zegt: 'Mijn vader vond dat ik deze ruimte voor mezelf moest krijgen. Hij zegt dat hij wil dat ik voel hoe het is om als een rijke moiboy word opgevoed. Vandaar.' 

 

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +5

@NoahLovesYou 

Ik keek met ongeloof om me heen, er waren ook wat schilderijen. Ik wist niet precies wat voor schilderijen het waren maar het maakte niks uit. 
 

“Hey… Stefan.” Ik slikte even, ik vond het moeilijk om te vragen wat dat bericht die hij mij vanochten stuurde inhoudt. Waarom wou hij praten? Waarom wou hij—

Stefan keek mij aan met een bezorgde blik. “Gaat het? Je ziet er misselijk uit.” We gingen allebei even zitten op de zachte bank.

”Wat uhh… bedoelde je met dat bericht wat je me vanochtend stuurde?” 

Reageer