Vraag

ik moet met een helm fietsen

  • 6 May 2024
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik moet met een helm fietsen en daar is heel veel gedoe over  enige tips


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, waarom is daar gedoe over? Vinden mensen het raar ?  Ik denk dat het juist veilig is en als je het nodig hebt, gewoon lekker doen!  Alle mensen die voor hun beroep op de fiets zitten zoals koeriers hebben er ook 1 op. Ik vind het stoer.  Trek je niks van anderen aan!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +6

Hii!

Idd wat @Tartan14 ook zegt wat voor gedoe is er over dat je een fietshelm draagt? Vinden mensen het raar? Want een fietshelm dragen vind ik ook juist super stoer en knap van je! Het is een stuk veiliger om te fietsen met een fietshelm op en je bent juist een goed voorbeeld voor alle anderen die geen fietshelm dragen! Dus trek je niks aan van wat anderen zeggen of denken!

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik ben het eens met @Tartan14   en @ItsJustMe  !  Gewoon op doen, en dan zelfverzekerd zijn en tegen je zelf zeggen , ik ben stoer dat ik dit doe en ik ben verstandig!  😎

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge

Ik moest op mijn groep 8 kamp ook een helm dragen. Mijn tip (als kinderen er stom over doen), drijf er de spot mee! 

Ik zelf had tegen een van de meiden die er irri over deden gezegd: "Tja, als er zomaar een enorme draak uit de lucht komt vallen, ben ik de enige beschermd!"

Daarna lieten ze me redelijk met rust, in elk geval over de helm.

Je moet natuurlijk zelf inschatten of dit ook iets voor jou is, maar persoonlijk heb ik gemerkt dat als je het zelf niet al te serieus neemt, mensen je sneller met rust laten

Succes! 💛

Reageer