Vraag

Wat voor fantasieën hebben jullie?


Reputatie 2
Badge +1

Welke fetishes en fantasieën hebben jullie eigenlijk? Geef alleen nodige details btw


25 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Perenplukker,

 

nou gewoon dat ik me door de ruimte en tijd kan verplaatsen, net zoals Suske en Wiske met de teletijdmachine van Professor Barabas 😂, maar dan wel in een moderne versie, dat ik overal en altijd op een knopje kan drukken om dat voor elkaar te krijgen…dmv een app op mijn telefoon ofzo

Dan kan ik ff naar de toekomst om de uitslag van de loterij te weten te komen en dan weer terug naar het heden om de winnende getallen in te vullen op mijn loterij formulier….

Verder zou ik wel onzichtbaar willen kunnen zijn en door muren heen willen kunnen zonder schade aan mijzelf of die muur aan te richten…. altijd handig om op bezoek te gaan bij leuke jongens die mij niet uitgenodigd hebben, zodat ik ze alvast beter kan leren kennen 😉

De tijd stil kunnen zetten en dat iedereen dan soort van 'bevroren’ is (niet als ijs, maar gwn stil staat) 

Vliegen (like a bird) lijkt me ook wel cool, maar dan wel met de sonar (of nog betere systemen) à la een vleermuis, zodat ik niet tegen van alles aan bots

‘Op zijn kop’ over het plafond lopen lijkt me ook wel eens cool

 

Gewoon wat simpele dingetjes dus 🙃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

 

Badge

Mijn fantasie is een Discord server hebben met minstens 70 leden. Vraag me niet waarom.

Reputatie 7
Badge +9

Vliegen (als een vogel, kijk naar mn naam), beste wat er is.

De antwoorden op dit topic zijn niet heel erg seksueel dus dan begin ik maar haha. Ik heb een luier fettish denk ik.. ik ben 14 jaar maar vind het zo fijn om drynites (luier broekjes) aan te doen.. ik plas er amper in maar gewoon het gevoel dat ik er een aan heb maakt me opgewonden en blij… ik denk niet dat iemand dit normaal vind maar ik ben er blij mee haha!

Badge

Mijn grootste fantasie is oofermachine ontmoeten. Heeft hij z’n account al terug Appel...sorry Perenplukker?

Reputatie 7
Badge +5

Mijn fantasie zou zijn dat iedereen altijd en overal naakt is. Dus bv naakt naar school naar je werk boodschappen doen enz enz

Reputatie 6
Badge +2

Dat ik britt dekker mag ontmoeten en dan greoge krijg

Reputatie 5
Badge +3

Dat ik me helemaal uit moet kleden op school...

Mij fantasie is dat ik kan vliegen  toveren  en leven in de harry potter wereld 

Seksuele fantasieën vastgebonden worden en groeps sexs en geslagen worden Of dat ik iemand mag vastbinden en mag slaan

Licht aan of ik in me onderdanig of dominant moet ben

Reputatie 7
Badge +5

Mijn fantasie zou zijn dat iedereen altijd en overal naakt is. Dus bv naakt naar school naar je werk boodschappen doen enz enz

Hetzelfde, ik wil zo graag al mijn vrienden en vriendinnen naakt zien zodat ik lekker naar hun lijven kan staren

Gelukkig zie ik veel van m’n vrienden naakt maar ook jongens die ik niet ken

Reputatie 7
Badge +4

Ik fantaseer wel een vaker over dat ik seks heb met jongens en dat ik hun pijp, hun mij pijpen, we elkaar beffen en klaarkomen op en in elkaar, en dat ik trio's of squads doe met jongens en meiden. Maar dat is alleen als ik geil ben, ik wil in real life  gewoon seks hebben met de liefde van mijn leven en voor de rest niemand. 

Ik fantaseer wel eens dat iedereen altijd naakt is en dat wanneer ik er zin in heb ze alles doen wat ik wil ;)

Hey, dit gaat raar klinken maar eerlijk. Ik heb fantasy dat ik een bosgeestje ben en met alle dieren en planten kan praten. En soort lotr. Ik heb eerlijk gezegd een kinkje met jongens die braaf zijn en moeten luisteren, een straf doen. Ik fantaseer dat iedere jongere in korte kleding loopt. En ik heb fantasy dat ik in dit forum kan stappen soort van echt en dan jullie allemaal in het echt zie en help. Ik heb ook een fantasy gedroomd, zag echt voor me dat ik @Tartan13  zie in zijn kilt en samen met @Tover01  rokjes koop (jullie hebben mooie benen iig 😉)en grappen maak en dat we dan alledrie in de klas zitten en vreselijk moeten lachen om domme dingen, en in de hoek moeten staan en dan voel ik op mijn rug mijn handen aangeraakt door @Monkeyboy69 . En @OnlyMe en @Banaantjeeee  komen Tartan en Tover uit de hoek meenemen en dan we op een boot naar Canada gaan... En toen helaas werd ik weer wakker. Was weer een heuse droom . Maar de droom kwam door een fantasie dus die al zo ging toen ik de verhalen van die  jongens las🤭🤭 oh ik ben echt weird kind 😥 sorry. 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik heb een fantasie dat ik een vliegtuig op waterstof bezit waarmee ik in ontwikkelingslanden Kinderen snel kan helpen. En dat ik jullie allemaal als lerares in mijn klas krijg haha dat kan natuurlijk nooit. En een kinkje heb ik ook. Dat ik met een lieve jongen zwem en dan op de kant opdrogen en dat hij warmte bij mij zoekt. En ik houd ook van wat @Askygirl  zegt, ik vind jongens ook wel cute en sexy op die manier.  Mijn grootste fantasie is echter dat ik mee mag beslissen met het inrichten van een nieuwe planeet en daar is geen plaats voor hebzucht en vervuiling. De natuur is daar onze baas. Hihi nou dat was het. 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik fantaseer wel eens dat alles totaal andersom is. Dat niet de boze mannen maar de sterke vrouwen meer inbreng in de macht hadden/hebben. Dat elk land een vrouw als leider heeft. Dat al die kwaadaardige kerels vroeger niet hadden bestaan maar dat dat allemaal lieve aardige mensen waren. En ik heb als gek dingetje dat als iemand ergens veel beter is dan ik, ik er heel erg tegenop kijk. En kinkje is als een meisje lang naar me kijkt dat ik dan bloos en soms niet weet hoe ik moet doen ☺️ en ik droom dat ik verliefd wordt op een meisje die mij leidt en slimmer is dan ik. Ik ben er ergens van overtuigd sinds mijn verandering dat vaak (niet altijd  natuurlijk) meiden betere leiders zijn en mensen beter aan grenzen kunnen houden. 

Knuf Tover x 

Reputatie 7
Badge +4

🤣🤣 @Askygirl  jij hebt echt super grappige dromen over de mensen op dit forum zeg! Je tweede denk ik? 😂 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi, ik fantaseer wel eens een land erbij, een middelgroot land dat helemaal ecologisch is en perfect omgaat met alle mensenrechten en natuur en democratie. Kortom een land dat niet bestaat xd.  En ik fantaseer soms dat ik met een kleine groep hele goede vrienden een heel afgelegen eiland bescherm en daar als eilandwachter leef ☺️. Lijkt me wel wat. Kink van mij is op mijn knieën zitten voor mijn meisje en dat zij me dan lieve dingen laat doen zeg maar.  Helemaal haar wensen voldoen. En ik fantaseer wel eens dat ik een groot zeilschip heb en daarmee een lange mooie reis maak met iedereen waar ik van hou. En een fantasie is om te sparren met de wereldkampioen karate, in een clinic haha. 

Hahaha nou @Monkeyboy69  en @Tover01 ,  @Askygirl  wij gaan dus samen de hoek in volgens Asky haar droom😜 . Dat maakt het wel te doen met ons vieren 😇 en dan gered worden door @OnlyMe en @Banaantjeeee  vind ik een goed plan!  Lijkt me super om jullie dan allemaal een hug te geven daar ;p 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge

Ik heb een bets grote fantasie maar ik bedenk mij eig altijd wat dieren eig denken. Dat levert eig zulke grappige situaties op soms 😅

Reputatie 4
Badge

Hoi. 

Ik heb zelf weinig fantasieën maar ik vind het altijd leuk om bvb Titanic te kijken en me dan voor te stellen dat een jongen met mij zo zou omgaan als in de film. Dat eigenlijk.

Groetjes draak

Ik over m'n nicht enzo, best raar maarja.

K denk gwn aan haar tijden masturberen enzo want geloof me ze is echt geil

Reputatie 7
Badge +18

@Tover01  mooi gezegd, ik sluit me bij je aan.  Wat dat leiderschap betreft i.h.a. klopt dat wel aardig 😉(uitzonderingen daargelaten). Bijna een topic waard. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 5
Badge +3

Een leven als we kat uit warrior cats, of beter nog, een leven 2000 jaar geleden, als een soort huurmoordenaar ofz, met een kromzwaard, boog, werpmes, Saks, eig gwn grijze jager uitrusting plus kromzwaard

Reputatie 7
Badge +4

@MusicismyLIFE  maak er een vrijheidsstrijder van en ik doe mee! Ik vind dat ook wel cool, ik heb grijze jager ook allemaal gelezen en  'de gave van Katsa' bv. En als meisje vond ik dat ook superspannend. Mag ik mee? 😄😉 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +14

Dit is een leuk topic! Even weer aandacht aan geven! 🤭 Wie volgt? 

Liefs Tover xxx

Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar mij lijkt het oprecht heel geil als iedereen naakt door het leven zou gaan. Dus zegmaar dan zou je naakt naar school gaan, naakt naar de supermarkt en noem maar op. 

Reageer