Vraag

ik heb seksuele dwang

  • 7 May 2024
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

Hoi, ik ben een tiener meisje en voel vaak veel dwang tot seks hebben of met mezelf experimenteren. Ik heb het al vanaf jongs af aan en het houd maar niet op. Het voelt fijn om dingen bij mezelf te doen maar later vind ik het vies. Ik weet dat het normaal is en niet vies is maar is het ook normaal dat ik het al sinds ik 5 ben ofzo heb? En dwang voel om seks te hebben met een jongen of man? soms kijk ik ook p*rno omdat ik de verleiding niet kan tegen houden en soms is het heel fijn en raak ik er nog opgewonder van en andere keren vind ik het vies om te zien. Help wat moet ik doen? En is dit normaal? Gaat dit over of niet? Wil ik wel dat het over gaat of vind ik het juist fijn?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

In princiepe hoort dit gewoon bij de pubertijd. Dus dat is bij sommige al vanaf hun 11de. Er is niks verkeerd mee, tenzij het ten koste gaat van je dagelijks leven en metale gezondheid, denk ik.

 

groetjes

Badge

Dat is niet heel raar ofz ik denk dat iedereen dat wel heeft, maar ik zou een vriendje gaan zoeken om mee te experimenteren (ik ben nog vrij). Vanaf je 5de al zulke dingen doen ik crazy, toen wist ik niet eens wat een lul was.

Reputatie 3
Badge +2

Is helemaal niks mis mee want volgens mij heeft iedereen dat wel.

Ik heb dat zelf ook en met jezelf spelen is helemaal niks mis mee. Ik trek me elke dag af en vaak wel meerdere keren per dag, zelfs op het toilet op school. Ik denk dat het vanzelf wel over gaat wanneer je ouder word of een relatie hebt met seks erbij en ander gewoon lekker mee door blijven gaan. 

Reageer