Vraag

ben ik een hoer?

  • 10 March 2020
  • 4 reacties
  • 1100 Bekeken

Badge

Hallo allemaal. Ik ben dus een jongen van 14 jaar en val op mannen. 

Nou vind ik het heel erg geil om aftetrekken op verschillende mannen. Maar maakt dat mij nu een hoer en wat moet ik dan doen???


4 reacties

Hi Iemand123,

als jij je letterlijk aftrekt op verschillende mannen, als in dat je je sperma echt op hen spuit, dan is dat wel een beetje ongebruikelijk op jouw leeftijd.

Als je fantaseert over leuke jongens/mannen en dan bijvoorbeeld naar hun insta foto’s ofzo kijkt en daar opgewonden van wordt, dan lijkt me dat heel normaal.

Jongens die op meisjes vallen trekken zich vast ook wel eens af op Kim Kardasian of op een leuk meisje van hun school en fantaseren daar over. Dat wordt ook niet gek gevonden.

Dus, als jij als jongen andere jongens/mannen leuk vindt en daar over fantaseert, is daar niks mis mee.

Als je jezelf voor geld aanbiedt aan andere jongens/mannen, dan komt dat wel dicht in de buurt van prostitutie. Maar, ik ga er van uit dat je dat niet bedoelt, of wel?

Btw, ik trek me ook af op jongens die ik leuk vind. Dan fantaseer ik over ze en kijk soms naar foto’s van die jongens. Das heel normaal voor gay jongens. Dan ben je geen hoer, alleen geil.

 

Groetjes,

M&M’s

Heyy Iemand123,

Probeer het zo te bekijken, jij bent een niewschierige tiener. Punt. En daarmee dus ook absoluut geen hoer.

Een hoer is simpelweg de benaming van iemand die sex heeft voor geld. Die hun boterham verdienen met sex.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen!

Gr, W.Wisdom

 

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal. Ik ben dus een jongen van 14 jaar en val op mannen. 

Nou vind ik het heel erg geil om aftetrekken op verschillende mannen. Maar maakt dat mij nu een hoer en wat moet ik dan doen???

hey dit maakt jou geen hoer al heb jij in een week op 19 verschillende mannen afgetrokken een hoer houd letterlijk in seks hebben met mensen voor geld dus een hoer ben je sowieso niet en als mensen vinden van wel lekker laten gaan mensen vinden mij ook een hoer terwijl ik nog maar 2 keer heb gezoend en ik ging een keer in een bed liggen met een jongen waar niks mee is gebeurd wij lagen daar maar pratte niet eens en raakte elkaar niet aan dus mensen lullen maar wat laat het gaan dat is echt beter voor je zelfvertrouwen

Reputatie 5
Badge +3

Je bent pas een hoer als he het voor geld doet. Doe je het gratis?, dan is het gewoon experimenteren en niet illegaal. Let wel op dat je het met mannen van onder de 18 doet als je zelf ook onder de 18 bent! Anders is het illegaal voor die mannen om dat te doen. Het blijven sexuele handelingen

 

groetjes

Reageer