Vragenlijst voor jongens en meisjes !

  • 14 November 2012
  • 93 reacties
  • 6052 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?  - ja, vond het geweldig
2. Hoe versier jij iemand? - de eerste keer werd ik versiert maar had ik het niet door :3 en de tweede keer was ik eerst goede vriend en werd eigenlijk in eens verliefd
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) - uiterlijk (want wanneer je aan de eettavel zit wil je wel tegen iets moois aan kijken) inerlijk(tijdens een gesprek meot het wel een nivau hebben) en de omgang met mensen of het vroolijkis
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? - ja heel erg vaak
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? - had een vakantieliefde voor 4 dagen en had met mijn ex 10 maanen
6. Ben je verliefd? - ja
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? -  jaa. niet echt lekker. wasvoor allebei de eerste. 
2. Hoe versier jij iemand?- Praten met die gene. als het klikt dan komt het vanzelf wel. 
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) - alles is toch wel belangrijk. 
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? - ja. omdat ik mezelf nou niet echt mooi vindt. 
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? - nee. misschien binnekort. 
6. Ben je verliefd? - ja. 
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? ja, maar niet met tong, wel op de mond. ik vond het een beetje raar voelen en ook vies smaken want ze had haar tanden niet gepoest denk ik. maar het was wel leuk haha.
2. Hoe versier jij iemand? gewoon leuk praten, complimentjes geven, beetje flirterige opmerkingen maken, naar diegene glimlachen, etc.
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) gewoon het hele geheel, hoe iemand eruitziet, zijn/haar stijl, innerlijk, humor, etc.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? ja, ik ben bang dat het nog heel lang gaat duren voordat ik een relatie heb.
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? nee.
6. Ben je verliefd? ja, een beetje.
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? Neee!
2. Hoe versier jij iemand? Lief lachen..
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) Mooie lach, bruiner / donkerder haar, humor, sociaal, vriendelijk! 
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? Jaaa, heeeeeeeeeeel vaak! 
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? Nee
6. Ben je verliefd? Ja! 
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?     ja, op dat moment voelde het heel speciaal.
2. Hoe versier jij iemand?          met mijn ogen... ze vallen er voor neer !
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)             op een spontane jongen die om jou geeft om wie jij bent niet om hoe je er uit ziet.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?     op dit moment wel 😞..... 
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?       ja 16 maanden al.. en alles begint steeds moeilijker te worden
6. Ben je verliefd?
 jaa heel erg 
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
    jaa, het was super egt perfect.
2. Hoe versier jij iemand?
    ik ben nogal verlegen maar als ik iemand leuk vindt blijf ik gewoon mezelf.
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
    ik val op het innerlijk maar ook wel beetje op uiterlijk natuurlijk.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?\
    jaa heel vaak dat niemand me leuk vindt ofzo.
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
    nee niet meer.
6. Ben je verliefd? 
    jaa zeker hij weet het alleen niet.
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? nog niet, wil wel heel erg graag :)
2. Hoe versier jij iemand? lief zijn, en veel lachen. gewoon mezelf zijn ;)
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) halflang haar, hij moet lief en een beetje stoer zijn, en moet humor hebben
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? ik ben bang dat hij mij niet leuk vind :$
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? helaas niet, wil wel heel erg graag
6. Ben je verliefd? JAAAA! hij heeft halflang haar, beetje donkerblond en heeft supermooie ogen. hij is lief en heeft humor ❤ mijn perfecte boy, nu maar hopen dat hij mij ook leuk vind <3

xx een Anoniemm_ in de zevende hemel :rolleyes:
Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
nee 
Hoe versier jij iemand?
Ik ben nog al verlegen ik denk dat het ook een beetje van de meisjes kant moet komen (ik ben jongen)
Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
innerlijk: ze moet lief zijn gezellig en je moet dr kunnen vertrouwen, en klein beetje uiterlijk
Ben je vaak onzeker over de liefde?
ja 
Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
nee 
Ben je verliefd?
ja maar weet niet of zij mij ook leuk vind.

gr jongen van 16
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
    ja. De eerste keer was eerlijk gezegd akward. Daarna ging beter xD
2. Hoe versier jij iemand?
Niet, kan ik niet
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
    Op innerlijk. Belangrijkste is zijn humor die moet wel een beetje op die van mij lijken. Uiterlijk speelt ook een beetje een rol hij moet niet afschuwelijk lelijk zijn ofzo.
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? Nee, ik denk er niet veel over na.
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
    nee, nu niet
6. Ben je verliefd?
  nee

X
1 = nee , ik zou het wel willen
2= gewoon mezelf zijn!!!
3= op alles (innerlijk,uiterlijk,karakter)<3
4= JA
5= nee :(
6= JA

JONGEN, 13JAAR
1.heb jij je eerst zoen al gehad? uhhh nouw heb wel x gezoend met iemand waarop ik niet was. leek als alsopf ie mij beetje dwong.
2.hoe versier jij iemand? ik weet het echt niet sorry
3.waar val jij op? ik heb een denk best welk grote zwak voor mooie ogen en ze mogen wel beetje gespierd zijn en het liefste ouder en groter dan mij
4.ben je vaak onzeker over de liefde? JA
5.heb je zelf vriendje of vriendin? neej ben singel
6.ben je verliefd? denk het niet 
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? Ja, && fijn?

2. Hoe versier jij iemand? Eh, veel omgaan met iemand, beetje "perongeluk" aanraken van zijn hand, zoiets ;)

3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) Het is een hele lijst; Gespierd, elke haarkleur behalve dat lichte oranje, lief, sportief, zelfverzekerd, romantisch, schattig gezicht, grappig, leuke lach, mooie ogen, niet arrogant, mag flirten en omgaan met andere meisjes enzo als t maar niet serieus wordt, niet te klef (bijv, steeds x of schat/sgat zeggen) en hij moet ultiem aardig zijn.

 4. Ben je vaak onzeker over de liefde? nee, als het niks word merk ik het meestal wel doordat hij nergens op in gaat ofzo..

5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? nee

6. Ben je verliefd? ja
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? Ja, die was echt verschrikkelijk hij dieuwde echt heel hard op mn lippen..
2. Hoe versier jij iemand? Gewoon lekker mezelf zijn
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) eerlijk,lief,knap,spontaan
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? ja
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? Nee al 3 maanden niet meer
6. Ben je verliefd? Ja, om gek van te worden echt smoorverliefd
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
2. Hoe versier jij iemand?
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
6. Ben je verliefd?



1. ja ik heb een zoen gehad     ik vin het 
2. gewoon mezelf blijven en aardig doen
3. ik val op iemand met een vrolijke, lieve, zachte mar ook weer met pit en hij/zij moet grappig zijn en uitkunnen gaan en gewoon gezellig zijn
4. ja ik ben onzeker over de liefde omdat iedereen me eeft afgewezen
5. nee
6. ja op wie vertel ik niet het is mijn gehiempje
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? Ja, maar zonder tong.. en het was fijn
2. Hoe versier jij iemand? idk, ik leer iemand eerst goed kennen enzo
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) innerlijk en uitstraling en gedrag
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?  ja, want er zijn heel veel mensen die flirten met mn vriendje..
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? ja, een vriendje sinds 22-12-'11
6. Ben je verliefd? ja, op mn vriendje
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
Ja, twee jaar geleden en het was achteraf heel grappig hahahahahah

2. Hoe versier jij iemand?
Ik ben meestal die gene die versierd wordt, ik zet niet zo vaak de eerste stap. Behalve als ik denk: "HIJ! Hij is het voor mij", dan wel. In het geval je aan het uitgaan bent, oogcontact maken, drankje aanbieden, als hij rookt vragen of hij samen even een sigaretje wil doen, de rest gaat bij mij meestal vanzelf.

3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
Uiterlijk speelt natuurlijk wel een rol, want het is de eerste indruk die je van iemand krijgt. Innerlijk vind ik belangrijker, houding ook. Als jij iemand bij je thuis hebt wil je ook niet dat diegene steeds met een chagrijnig hoofd voor zich uit zit te kijken.

4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
Nee, soms wel

5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
Nope, dating

6. Ben je verliefd?
Ja
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
ja! wel lekker, maar die van nu toch iets lekkerder

2. Hoe versier jij iemand?
ik flirt gauw.. het gaat vanzelf als ik iemand wel leuk vind

3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
innerlijk! hij moet lief en betrouwbaar zijn enzo.. en als zijn uiterlijk ook goed is is dat natuurlijk ook leuk..
maar innerlijk vind ik het belangrijkste.

4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
eerst wel, maar nu zeg ik het gewoon als ik verliefd ben.. ben dan wel soms bang voor wat hij vind, maar het valt nu wel mee..

5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
nouja.. we gaan zegmaar met elkaar, maar we zeggen niet dat we echt verkering hebben ofzo..
n maandje gaan we een kleinbeetje met elkaar.. we gaan pas echt met elkaar als we elkaar vaker gaan zien

6. Ben je verliefd?
ja!!! op een hele lieve, schattige, betrouwbare, leuke en grappige jongen...:o

x
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? jaa, de meeste jongens waren wel goed hahah
2. Hoe versier jij iemand? er bij gaan staan en beetje lachen en lief zijn
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) op jongens van 15/16 met bruin haar en blauwe ogen 🙂 en natuurlijk moeten ze lief zijn haha
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? nee
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? ik had een vriendje maar ik heb het uitgemaakt 
6. Ben je verliefd? jaa
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
Nee ;$
2. Hoe versier jij iemand?
Lief aankijken, lachen, naar grond kijken en dan verlegen weer opkijken. Verder gwn flirten :) 
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
een lieve boy waar je mee kan lachen en problemen bespreken, donker haar, sportief en humor
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
Ja, heb veel te maken gehad met players, dus twijfel vaak of t wel real is ;$
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
Nee, nog niet :$
6. Ben je verliefd?
Jaaaa heel erg & hij ook op mij :) 
1. heb jij je eerste zoen al gehad? zo ja, wat vond je ervan?
nee

2.hoe versier jij iemand?
veel te verlegen

3.waar val jij op?
op een meisje met licht bruin haar en blauwe ogen. en ze moet grappig en aardig en lief zijn

4. ben je vaak onzeker over de liefdr?
ja omdat ik hardstikke verlegen ben

5.heb je zelf een vriendje of vriendinnetje
nee

6.ben je verliefd?
ik ben smoorverliefd op een aardig meisje
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? nee.
2. Hoe versier jij iemand? niet... meestal. eerst wil ik info over hem
3. Waar val jij op? iemand die aardig is en slim. 
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? soms wel..
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? nee.
6. Ben je verliefd? een beetje
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? Nee, nog niet
2. Hoe versier jij iemand? Niet :S
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) innerlijk, uiterlijk boeit me niks
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? Euhm, weet ik niet
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? Ja, een vriendje nu bijna 2 maanden
6. Ben je verliefd? Ja^^


Dat was het dus well
1. nee, jongens vinden mij lelijk
2. bewijzen dat ik jongens dingen snap (je wil niet weten hoe falent
3. bruine krullen en gamers
4. altijd
5. nog maar een gehad voor anderhalf jaar, was begin van t jaar uit
6. ja
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan?
Nee :(
2. Hoe versier jij iemand?
soms flirten en dan lieve dingen doen en intresse tonen
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc)
innerlijk,uiterlijk
4. Ben je vaak onzeker over de liefde?
soms
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang?
nee
6. Ben je verliefd?
jaa 
1. Heb jij je eerste zoen al gehad? Zo ja, wat vond je ervan? ja. kapotvies en raar eigenlijk.. was 11 of 12
2. Hoe versier jij iemand?. niet
3. Waar val jij op? (Bijv. uiterlijk, innerlijk, houding, uitstraling etc) uiterlijk boeit me echt niet veel, maar als iemand mooie ogen heeft ben ik geinteresseerd :')
4. Ben je vaak onzeker over de liefde? bestwel
5. Heb je zelf een vriendje/vriendin ? Zo ja, hoelang? nee
6. Ben je verliefd? nee

Reageer