Vragenlijst forum/kindertelefoon

  • 5 March 2024
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Had ff zin om een vragenlijst te maken over het forum. Als je niet wilt beantwoorden zet er dan maar een x of een / achter.

1. Wat vind je van al die sels vragenlijsten? 

2. Vind je dat er een aparte sub-forum moet komen voor vragenlijsten?

3. Zo ja, waarom?

4. Zo nee, waarom?

5. Gebruik je het forum in het Nederlands of Engels?

6. Vind je dat er nog iets veranderd aan het forum moet worden?

7. Zo ja, wat?

8. Vind je dat er een subforum geloof bij moet komen? (Er was een andere naam voor om het breder te maken maar ik ben die naam ff kwijt)

9. Hoevaak gebruik je het forum in de week? Dus hoeveel dagen per week en hoelang/hoeveel reacties?

10. Zet je "Groetjes mij" of zoiets onder je bericht?

11. Zo ja, hoevaak?

12. Zo nee, waarom?

13. Vind je dat je eigen naam boven aan een @ moet staan? (Topic van @Monkeyboy08 )

14. Heb je nog vragen die ik in mijn volgende vragenlijst kan doen? (Word ook een forum vragenlijst)

Groetjes mij @Anoniemxv 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Niemand heeft er op gereageerd maar ik vul hem zelf wel in :(

Had ff zin om een vragenlijst te maken over het forum. Als je niet wilt beantwoorden zet er dan maar een x of een / achter.

1. Wat vind je van al die sels vragenlijsten? Irritant, want ze zijn toch allemaal hetzelfde 

2. Vind je dat er een aparte sub-forum moet komen voor vragenlijsten? Nee

3. Zo ja, waarom? /

4. Zo nee, waarom?  Omdat er dan ook nog een sectie "vragenlijsten seks" moet komen, en "rechten en de wet vragenlijsten" enzovoort 

5. Gebruik je het forum in het Nederlands of Engels? Nederlands 

6. Vind je dat er nog iets veranderd aan het forum moet worden? Dat je naam boven aan een @ komt :)

7. Zo ja, wat? Zie vraag 6

8. Vind je dat er een subforum geloof bij moet komen? (Er was een andere naam voor om het breder te maken maar ik ben die naam ff kwijt) ja, die ene voor geloof, maar er was een andere naam om het breder te maken

9. Hoevaak gebruik je het forum in de week? Dus hoeveel dagen per week en hoelang/hoeveel reacties? 3-4 keer per week

10. Zet je "Groetjes mij" of zoiets onder je bericht? Ja

11. Zo ja, hoevaak? Bijna altijd 

12. Zo nee, waarom? /

13. Vind je dat je eigen naam boven aan een @ moet staan? (Topic van @Monkeyboy08 ) Ja

14. Heb je nog vragen die ik in mijn volgende vragenlijst kan doen? (Word ook een forum vragenlijst) /

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

1. Wat vind je van al die seks vragenlijsten? 

Stom, want iedereen maakt steeds dezelfde aan

2. Vind je dat er een aparte sub-forum moet komen voor vragenlijsten?

Ja

3. Zo ja, waarom?

Dan kun je makkelijker een vragenlijst vinden

4. Zo nee, waarom?-

5. Gebruik je het forum in het Nederlands of Engels? 

NL

6. Vind je dat er nog iets veranderd aan het forum moet worden?

Ja

7. Zo ja, wat?

De sibforums

8. Vind je dat er een subforum geloof bij moet komen? (Er was een andere naam voor om het breder te maken maar ik ben die naam ff kwijt)

Idk

9. Hoevaak gebruik je het forum in de week? Dus hoeveel dagen per week en hoelang/hoeveel reacties?

Dagelijks 

10. Zet je "Groetjes mij" of zoiets onder je bericht?

Ja@Wees Jezelf Bij Noah'​​​​

11. Zo ja, hoevaak? 

Altijd

12. Zo nee, waarom?-

13. Vind je dat je eigen naam boven aan een @ moet staan? (Topic van @Monkeyboy08 )

Ja

14. Heb je nog vragen die ik in mijn volgende vragenlijst kan doen? (Word ook een forum vragenlijst)

Nee 

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

Ik dacht,

Vul hem even in.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

Had ff zin om een vragenlijst te maken over het forum. Als je niet wilt beantwoorden zet er dan maar een x of een / achter.

1. Wat vind je van al die seks vragenlijsten? || Niet erg hoor, het is een forum speciaal voor tieners wat verwacht je😂 daarnaast is dit een van de enige plekken waar ze het veilig kunnen doen dus waarom niet?!

2. Vind je dat er een aparte sub-forum moet komen voor vragenlijsten? || Nee

3. Zo ja, waarom?

4. Zo nee, waarom? || Anders verschillende onderwerpen door elkaar.

5. Gebruik je het forum in het Nederlands of Engels? || Nederlands

6. Vind je dat er nog iets veranderd aan het forum moet worden? || Ja

7. Zo ja, wat? || Gewoon soort can update dat het wat moderner word ofzo of nieuwe functies 

8. Vind je dat er een subforum geloof bij moet komen? (Er was een andere naam voor om het breder te maken maar ik ben die naam ff kwijt) || Levensbeschouwing 

9. Hoevaak gebruik je het forum in de week? Dus hoeveel dagen per week en hoelang/hoeveel reacties? || 7x, vaak 1 of meer per dag 

10. Zet je "Groetjes mij" of zoiets onder je bericht? || Ja, vooral bij emotionele problemen 

11. Zo ja, hoevaak? || Altijd

12. Zo nee, waarom?

13. Vind je dat je eigen naam boven aan een @ moet staan? (Topic van @Monkeyboy08 ) || Nee

14. Heb je nog vragen die ik in mijn volgende vragenlijst kan doen? (Word ook een forum vragenlijst) || 

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Had ff zin om een vragenlijst te maken over het forum. Als je niet wilt beantwoorden zet er dan maar een x of een / achter.

1. Wat vind je van al die sels vragenlijsten?  Achja, het is afgezaagd maar blijkbaar niet te vermijden. De penislengte topics zijn ook wel saai. Google het gewoon dan weer je het denk ik dan . Maar, iedereen mag vragen stellen, dat dan ook.

2. Vind je dat er een aparte sub-forum moet komen voor vragenlijsten? Zou mooi zijn maar dan vooral apart voor seks vragen.

3. Zo ja, waarom? Meer van hetzelfde, te veel 

4. Zo nee, waarom?

5. Gebruik je het forum in het Nederlands of Engels? Nederlands. 

6. Vind je dat er nog iets veranderd aan het forum moet worden?  Bij je profiel invullen als geslacht: anders, namelijk........Ik hoef dat niet zelf maar er is vraag naar dus why not. Als mensen gekke dingen invullen, gaat het toch langs de check. 

7. Zo ja, wat?  ∆ 

8. Vind je dat er een subforum geloof bij moet komen? (Er was een andere naam voor om het breder te maken maar ik ben die naam ff kwijt).

Ja, levensbeschouwing zou beter zijn als titel 

9. Hoevaak gebruik je het forum in de week? Dus hoeveel dagen per week en hoelang/hoeveel reacties? Best vaak. Op en af maar wekelijks. 

10. Zet je "Groetjes mij" of zoiets onder je bericht? Zeker, vind ik netjes :)!

11. Zo ja, hoevaak? Standaard 

12. Zo nee, waarom?

13. Vind je dat je eigen naam boven aan een @ moet staan? (Topic van @Monkeyboy08 ) Mag.

14. Heb je nog vragen die ik in mijn volgende vragenlijst kan doen? (Word ook een forum vragenlijst). Waarvoor mensen waarschuwingen hebben gekregen, want daar leren anderen ook van. 

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

Groetjes terug! Liefs Tartan X 

Reputatie 5
Badge +1

Had ff zin om een vragenlijst te maken over het forum. Als je niet wilt beantwoorden zet er dan maar een x of een / achter.

1. Wat vind je van al die sels vragenlijsten? Raar, want mensen gaan dat sws lezen en geil worden ofz

2. Vind je dat er een aparte sub-forum moet komen voor vragenlijsten? Nee

3. Zo ja, waarom? .

4. Zo nee, waarom? Omdat er anders seks lijsten bij normale lijsten gaan komen

5. Gebruik je het forum in het Nederlands of Engels? Nederlands, maar ik wist echt niet dat je de taal kan veranderen naar het Engels! Ik spreek namelijk beter Engels dan Nederlands

6. Vind je dat er nog iets veranderd aan het forum moet worden? Nee

7. Zo ja, wat? .

8. Vind je dat er een subforum geloof bij moet komen? (Er was een andere naam voor om het breder te maken maar ik ben die naam ff kwijt) Ja

9. Hoevaak gebruik je het forum in de week? Dus hoeveel dagen per week en hoelang/hoeveel reacties? Meerdere keren per week om het gwn te bekijken, in een week doe ik denk ik max 5-10 reacties geven?

10. Zet je "Groetjes mij" of zoiets onder je bericht? Dat deed ik maar 1 keer, maar nu niet meer

11. Zo ja, hoevaak? .

12. Zo nee, waarom? Dat duurt te lang

13. Vind je dat je eigen naam boven aan een @ moet staan? (Topic van @Monkeyboy08 )  Zou ik niet nodig hebben, maar het is wel fijn voor anderen die het wel nodig hebben dus ik zeg ja

14. Heb je nog vragen die ik in mijn volgende vragenlijst kan doen? (Word ook een forum vragenlijst) Nee

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

1. Wat vind je van al die seks vragenlijsten? 

Héél soms zijn er wel nuttige bij maar meestal is het vlgs mij alleen voor de ****

2. Vind je dat er een aparte sub-forum moet komen voor vragenlijsten?

2 zelfs, 1 voor algemene en 1 voor seks

3. Zo ja, waarom?

Overzichtelijk en makkelijk kiezen wat je gaat lezen 

4. Zo nee, waarom?

x

5. Gebruik je het forum in het Nederlands of Engels?

Nederlands maar ik kan ook Engels of Duits 

6. Vind je dat er nog iets veranderd aan het forum moet worden?

Ik ben het eens met @Tartan14 

7. Zo ja, wat?

Zie Tartan hihi 

8. Vind je dat er een subforum geloof bij moet komen? (Er was een andere naam voor om het breder te maken maar ik ben die naam ff kwijt)

Ja en dan levens beschouwing of  bezinning ofzo 

9. Hoevaak gebruik je het forum in de week? Dus hoeveel dagen per week en hoelang/hoeveel reacties? Dagelijks denk ik. Ik wil graag helpen sinds ik zelf ook zo veel heb gehad aan dit forum. 

 

10. Zet je "Groetjes mij" of zoiets onder je bericht?

Liefs , Tover doe ik altijd 

11. Zo ja, hoevaak?

Elke keer. Behalve als iemand echt iets lelijks heeft gepost.

12. Zo nee, waarom?

Zie 11 🙂

13. Vind je dat je eigen naam boven aan een @ moet staan? (Topic van @Monkeyboy08 )

Ja wel, kan handig zijn 

14. Heb je nog vragen die ik in mijn volgende vragenlijst kan doen? (Word ook een forum vragenlijst). Hoe je op het idee kwam om op het forum te gaan nadat je hulp of steun zocht. 

 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Groetjes terug aan jou !

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Had ff zin om een vragenlijst te maken over het forum. Als je niet wilt beantwoorden zet er dan maar een x of een / achter.

1. Wat vind je van al die sels vragenlijsten? Een beetje onzinnig eigenlijk… Ik snap het wel! Want we zitten wel in zo’n leeftijd, maar ik vind het heel jammer dat topics van mensen die echt hulp nodig hebben vaak niet beantwoord worden…

2. Vind je dat er een aparte sub-forum moet komen voor vragenlijsten? Jaa!

3. Zo ja, waarom?  Het zou heel handig zijn! :) en veel overzichtelijker!

4. Zo nee, waarom? Xx

5. Gebruik je het forum in het Nederlands of Engels? Huh ik wist niet dat je het forum kan gebruiken in Engels? Maar ik gebruik zelf Nederlands;)!

6. Vind je dat er nog iets veranderd aan het forum moet worden? Ook mee eens met @Tartan14!

7. Zo ja, wat? Xx

8. Vind je dat er een subforum geloof bij moet komen? (Er was een andere naam voor om het breder te maken maar ik ben die naam ff kwijt)  Jaa!

9. Hoevaak gebruik je het forum in de week? Dus hoeveel dagen per week en hoelang/hoeveel reacties? Vroeger plaatste ik per dag echt veel reacties! Maar nu wat minder ivm school, stress, hobby’s, sociale media en ook omdat het de laatste tijd niet heel goed meer gaat met mij… Ik hoop dat ik weer alles op kan pakken wat ik vroeger het liefst deed dus ook het forum:)

10. Zet je "Groetjes mij" of zoiets onder je bericht? Jaa! Altijd: Liefs xxx Banaantjeeee <3

11. Zo ja, hoevaak? Bijna altijd haha;)

12. Zo nee, waarom? Xx

13. Vind je dat je eigen naam boven aan een @ moet staan? (Topic van @Monkeyboy08 )  Jaa kan!

14. Heb je nog vragen die ik in mijn volgende vragenlijst kan doen? (Word ook een forum vragenlijst) Misschien: Waarom ben je begonnen met het forum;)? Op welke reactie van jou ben je trots op? Wie is jouw grootste voorbeeld? Zijn er dingen die je niet vertelt op het forum? :) Succes!! Ik ben benieuwd <33

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

Liefs xxx Banaantjeeee <33

Reputatie 7
Badge +4

 

9. Hoevaak gebruik je het forum in de week? Dus hoeveel dagen per week en hoelang/hoeveel reacties? Vroeger plaatste ik per dag echt veel reacties! Maar nu wat minder ivm school, stress, hobby’s, sociale media en ook omdat het de laatste tijd niet heel goed meer gaat met mij… HEB JE HULP NODIG@Banaantjeeee ?

 

 

 

Reageer