Vraag

Excuses en uitleg, kort :)

  • 12 April 2024
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi allemaal en hoi @moderators

Na het aankondigen van de check, zag ik dat het hier op het forum allemaal een stuk trager en minder open werd, en trok ik de conclusie dat ik hier niet veel meer te zoeken had. Dat heb ik ook een hele tijd gevonden. En ben ook niet meer wezen kijken. Maar, toen zag ik een tag van Jesse08 over Tover, de jongen waar ik een verhaal over mocht schrijven als topic.  Ik herinnerde me opeens ook weer hoe @Marieke  daarbij had geholpen en hoe lief iedereen was. Ook zag ik dat de vragenlijst voor moderatoren er is gekomen met hulp van de manager en de moderators. Dus ik schaam me een beetje voor mijn verwijten en boosheid. Dus dan moet je ook een grote meid zijn en bij deze excuses aanbieden aan de mensen van de Kindertelefoon. Dat doe ik dus ook. Het spijt me dat ik zo reageerde en ik ben nu een stukje ouder en hopelijk wijzer.  En ook excuses aan jullie, forumleden. Misschien liet ik sommigen wel in de steek en dat zit me niet lekker. Nogmaals: het spijt me en ik bven er weer. Zal niet heel vaak kunnen want ik heb veel drukte aan hobby, sschool en een bijbaantje maar, in ieder geval wil ik dat ik zo eerlijk ben om hier openlijk mijn fout toe te geven. En nu ga ik even lezen wat er met @Tartan14 is gebeurd dat hij straf heeft.

Veel grote groetjes X

Maiskolfje 😘


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Maiskolfje 

Het geeft niet! ik ben iniedergeval blij dat je weer terug bent :D

fijne dagen en groetjes @Kingboy  :P👑🤠

Reputatie 7
Badge +6

Hoi lieve @Maiskolfje !

Het maakt niet uit hoor:) Super fijn dat je er weer bent!❤️

Geen idee of je dat al wist of het vermoeden had maar mijn oude account was Jesse_6567🙂

Reputatie 7
Badge +4

Hoi Jesse, ja dat had ik inderdaad gesnapt. Super en dank je wel! 

En Mw. Marieke ook dank u wel voor het klavertje. het ontroerd me en ik heb weer geleerd om goed na te denken voordat ik oordeel.

Dank u en jullie voor je liefde ! Maiskolfje 😘

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Maiskolfje!

Maakt niet uit hoor welkom terug! Ik ben nog erg nieuw hier dus ik heb een heleboel gemist en ik ken je nog niet echt goed, maar ik heb al wel veel dingen over je gelezen op het forum en ik ben blij dat je er weer bent!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @Maiskolfje  Ik vind niet dat je een fout gemaakt hebt hoor. Niemand was echt blij met de nieuwe check toen. Gelukkig valt het achteraf allemaal wel mee.

Reputatie 6

Hey,

Ik vind ook niet dat je een fout hebt gemaakt. Maar goed, ik ben zelf ook weggegaan wegens de check… Ik was blij om te zien dat je weer terug bent! Welkom terug!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @Maiskolfje !!! Wat leuk dat je weer terug bent! Ik vind het geen fout of erg hoor. We hebben je wel gemist. Super dat je weer terug bent! 

Liefs, Tover xxx

Reageer