Vraag

Hoe kan ik snel geld verdienen?

  • 25 February 2024
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyhey, 

Ik wil heel graag een Ipad kopen voor school, maar mijn ouders willen hem niet betalen ofc. dus eigenlijk heb ik gewoon money nodig haha. heeft iemand tips ofzo? Ik heb sws geen tijd om te werken, want ja op een waddeneiland is alles om 18:00 dicht en daar schiet je niet mee op als je pas om 16:30 thuis bent. dus ja iemand tips? 

 

schaakgirlll

i don’t care about what you forget, but never forget to love yourself!💗


4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb een krantenwijk. Verdient vest goed ookal ga ik er mee stoppen want ik heb er zelf geen tijd meer voor... Misschien iets voor jou? Meestal kan je namelijk zelf bepalen wanneer je bezorgt behalve dag als je snap wat ik bdl

Hoop dat je dr iets aan hebt groetjesss

Reputatie 7
Badge +13

Je kan klusjes bij andere mensen doen. Je kan rond gaan in de buurt om flessen in te leveren en als ze dat niet willen kan je zeggen dat je al het geld terug krijgt maar dat je wel iets van 5 cent wil ofzo. Hetzelfde kan je bij familie/vrienden/bekende doen.

Groetjes @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +17

Dan blijven alleen klusjes doen voor anderen over. Flessen/blikjes met statiegeld verzamelen kan ook.

Je zou ook kijken naar een 2de hands iPad. Vaak werken die nog prima en ze zijn een stuk goedkoper.  Google maar eens op ‘ipad refurbished kopen’.

Succes

Reputatie 7
Badge +9

Je kan in het weekend werken, je kan ook gaan beleggen onder je ouders hun naam. Dat is wel moeilijk en vereisd aandacht, tijd en vaardigheid. Als je handig bent kan je fietsen opknappen en doorverkopen. Je kan dingen gaan bakken en verkopen. Heel veel kan, hangt ervanaf waar je goed in bent. En waar je interesses liggen.

Reageer