Vraag

Hoe bestel ik iets zonder dat mijn ouders het weten

  • 24 October 2023
  • 6 reacties
  • 247 Bekeken

Hoe bestel ik iets zonder dat mijn ouders weten van welke website? Ik wil iets kopen maar ik wil niet dat ze het weten, mijn moeder is aardig streng en checkt elke aankoop die ik maak. Als ik zou zegge dat het een cadeau was zou ze de website naam opzoeken en dan ziet ze wat het is. Ik kan het ook helaas niet bij een vriend laten bestellen, weet iemand wat ik kan doen?:(


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je zou het bij een pakketpunt af kunnen laten leveren en het daar zelf ophalen.

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Livelaughlilpeep!

Je kan met cadeau bonnen betalen, en dan naar een pakketpunt laten leveren. Als je een website hebt waar ze geen cadeau bonnen voor hebben weet ik ook niet meer verder... 

Liefs Caiya 

Reputatie 7
Badge +9

je kan het niet bij een vriend laten leveren? dus je kan die vriend het wel laten bestellen, hem/haar terug betalen met contant geld, het pakketje laten leveren bij een pakketpunt en daar het ophalen.

je moet wel even een goeie smoes hebben waarom er geld van je rekening af is.

Reputatie 5
Badge +4

@Livelaughlilpeep 

je kan ook iets bestellen en laten leveren in een afhaalpunt en het daar te betalen op het moment dat je het afhaalt (als dit mogelijk is op die website)

Reputatie 2
Badge

Wat ik meestal doe is kijken als de site paysafecard ondersteunt. Zo ja dan ga ik gewoon naar de lidl en haal ik een kaartje van hun. En betalen gaat via die code. Ontrackbaar ook nog! Dan alleen nog bij een aflever punt brengen daarna ophalen en klaar!

Reputatie 5
Badge +3

Hii @Livelaughlilpeep 

Is het inmiddels gelukt met het plaatsen van een bestelling zonder dat je ouders er achter komen? Anders heb ik wellicht nog wel een aantal tips..

 

Let me know

 

xoxoxo

Reageer