Vraag

te dik en snijden

  • 6 May 2024
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heyyy 

ik ben dus echt te dik en ik wil dit echt nietmeer!

ik ben nu bezig met niks eten en mijn klasgenoten zien dan in de refter aan de tafel dat ik niks eet en iem heeft mij gesniched en moest ik naar de zorgchoach en toen ze mij buiten ging zoeken had iem verteld dat ze naar het ontahaal was geweest en toen beon ik t ehyperventileren ik durf niet meer naar school te koen ookal is het een week geleden!

sinds dien snijd ik ook! ik heb ooit eens te hard gesneden en nu heb ik een wonde in mijn arm!

het is echt moeilijk omdat ik het gevoel heb dat iedereen mij bekijkt als een of andere zot ofzz

 

heeft iemand tips voor mij?

alvast bedankt domme panda!


2 reacties

Reputatie 2
Badge

hey meis,

hoe gaat het met je nu en het spijt me echt dat je zo'n moeilijke tijd doormaakt. Het is begrijpelijk dat je je overweldigd voelt door alles wat er gaande is, maar weet dat je niet alleen bent. Het feit dat je de moed hebt gehad om dit te delen, toont aan hoe sterk je bent.

Het is echt zwaar om jezelf in zo'n donkere plek te vinden, maar er is altijd hoop en hulp beschikbaar. Het is dapper dat je overweegt om naar school te gaan, zelfs nadat dit zo'n lastige situatie heeft veroorzaakt. ik doe het ook je bent niet de enigste, ik snij mij zelf ook en eet bijna niet.  ik wil graag iets delen dat je misschien kan helpen. Heb je ooit gehoord van zelfzorg? Het gaat erom dat je kleine, liefdevolle dingen voor jezelf doet om je welzijn te bevorderen, vooral op moeilijke momenten. om sterker in je schoenen te gaan staan.

Je zou kunnen beginnen met iets simpels, zoals een rustgevend bad nemen, een wandeling maken in de natuur, of wat tijd besteden aan een hobby waar je van geniet. Het kan ook helpen om te praten met iemand die je vertrouwt over wat je doormaakt, of om te schrijven in een dagboek om je gedachten te uiten.

Zelfzorg kan een krachtige manier zijn om jezelf te ondersteunen en je weerbaarder te maken tegen stressvolle situaties. Het is niet egoïstisch, maar eerder een noodzakelijke vorm van zorg voor jezelf, zodat je beter in staat bent om voor anderen te zorgen.

 Onthoud dat je het waard bent  en dat er altijd manieren zijn om jezelf te ondersteunen, zelfs in de moeilijkste momenten

liefs lijana

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @domme panda ,

 

 

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

 

Veel sterkte!

 

 

 

Yasmin(De Kindertelefoon) 

Reageer