Niemand vind me knap en leuk

  • 16 May 2024
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoii allemaal,

Ik voel me de laatste tijd vaak onzeker, ik ben namelijk lelijk en dik. Zelfs met make-up op ben ik totaal niet mooi Daardoor heb ik het gevoel dat ik nooit van mij leven een relatie kan krijgen. Terwijl mijn vrienden heel mooi zijn en veel vrienden hebben. Mijn beste vriendin heeft zelfs veel vriendjes gehad en heeft ook meer vrienden dan mij. Maar ze is ook veel mooier en socialer dan mij

Veel jongens in mijn klas zeggen ook dat ik lelijk ben en soms maken ze grappen dat ze voor als ‘’grap’’ me gaan neuken en dan gaan ze allemaal lachen en zo. Ook veel meisjes op school pesten mij omdat ik lelijk ben en maken grapjes daarover.

Ik wil soms ook niet meer leven, omdat ik het gevoel heb dat niemand me leuk en knap gaat vinden

Kan iemand me misschien helpen?

Groetjess Anoniem100 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ! Wat een mafkezen zijn dat in je klas !   Dat doen ze denk ik omdat ze een slachtoffer nodig hebben voor hun zielige gedrag. Wees gewoon lekker jezelf, weet je , zoals je jezelf omschrijft hoef je niet te doen. Iedereen mag er zijn, iedereen is mooi en er is op elk mens wel wat aan te merken. Daarom is het juist zo leuk dat elk mens verschilt.  Als je je in je klas niet fijn voelt,  zijn er helemaal geen leuke mensen in je klas of op je school? Waar je contacten mee kunt leggen en gezellig mee om kunt gaan? En ook, praat hier over ! Met je mentor, ene vertrouwenspersoon, een docent waar je je veilig bij voelt.  En je kunt ook naast school bij een leuke club gaan, scouting bijvoorbeeld of zoiets.  Daar vind je mensen die gewoon respect voor elkaar hebben. En echt, bedenk:  je bent niet lelijk en ook van harte welkom hier en van mij een knuffel en alle goeds !!!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 4
Badge

Heyyy, dit heb ik ook. Het enige verschil is dat ik helemaal geen vrienden heb. Ik vind mezelf niet heel lelijk ofzo. Maar niemand van me knap en aardig. Dus ik voel mezelf ook heel onzeker. Wat misschien kan helpen is om je niet te richten op mooi en leuk, maar op je school. Klinkt een beetje raar maar focus je op de leuke dingen in je leven. 

Ik wed dat jij ook heel knap en lief bent!!

sterkte ❤️

Reputatie 4
Badge +2

Dankje allemaal voor jullie reacties <3

Reputatie 3
Badge

Hey!

Noem jezelf alsjeblieft niet lelijk en dik.. Ik weet zeker dat je prachtig bent (met of zonder make-up). Even over die vriendin: Iemand anders hun mooiheid neemt NOOIT weg van jouw mooiheid. Vergelijk jezelf niet met haar, ik weet zeker dat ze prachtig is, maar jij bent dat ook. 

 

Die jochies in je klas moeten echt hun mond houden. Ze zijn waarschijnlijk onzeker over zichzelf. Ze hebben dopamine nodig en ze krijgen dat door jouw dagen te verpesten. Luister niet naar ze, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Heb vertrouwen in jezelf. Als jij nu bijvoorbeeld een blauwe shirt aan hebt en ik zeg dat je groene shirt lelijk is, dan zou je mij waarschijnlijk heel raar aankijken. Je denkt dan: mijn shirt is blauw, wie is deze oen en waarom denkt ze dat mijn shirt groen is?? Zo werkt het ook bij zelfvertrouwen. Als je weet dat je mooi bent, dan geloof mensen niet als ze zo’n opmerking maken. Je weet dan dat je shirt blauw is (dat je mooi bent) en niet groen (dat je lelijk bent). Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

 

Je gaat iemand vinden. Deed echt een beetje pijn toen ik las dat je denkt dat je nooit een relatie gaat vinden. Je gaat echt iemand vinden. Iemand die van je houdt, die dood zou gaan voor je. Iemand die je echt zo mooi vindt, dat je in hun ogen een godin bent. Je moet niet naar die jongens in de klas kijken en denken dat alle jongens zo zijn. Er zijn ZOVEEL jongens en ze zijn niet allemaal slecht. 

 

Je hebt dit waarschijnlijk al vaker gehoord, maar je bent mooier als je je mooi voelt. I know, het klinkt zo dom. Ik dacht dit vroeger ook. Ik dacht echt: Als ik me van binnen mooi voel, dan verandert mijn uiterlijk toch niet?! Dat is inderdaad waar, maar als je je mooi voelt dan ben je zelfverzekerder en dat straalt uit. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je verandert nog. Er gaat nog heel veel veranderen in je uiterlijk en geestelijk. Dus geen zorgen, je zit niet vast in wie je nu bent. 

 

Ik wil je echt een knuffel geven. Ik was ongeveer 5 jaar geleden in precies dezelfde situatie als jij. Ik werd de dag dat ik de basisschool in liep al gepest. Werd alleen erger.  Ik begrijp je echt, elk woord dat je zei. Vertrouw me, het komt echt goed. Je verdient het om hier te zijn. Luister vooral niet naar die klasgenoten. Jouw fysieke EN mentale glow up komt!! Het wordt beter. Je hebt ons op het forum altijd. Als je nog een vraag hebt of met iemand wilt praten dan ben ik er. 

Reputatie 4
Badge +2

@4n0n13m  dankjewel voor je lieve reactie🫶 Door je reactie te lezen voel ik me meer zelfverzekerd en wat blijer😊  Ik hoop dat het met jouw ook beter gaat trouwens en dat je niet meer gepest word

Ik hoop echt dat ik later een glow up krijg,zodat ik die kinderen uit mijn klas kan laten zien hoe anders ik ben geworden ahaha😄

Echt heel erg bedankt❤️

Reputatie 2
Badge

haii @Anoniem100 ,

ik hoop dat je je nu al een beetje beter voelt, maar laat je niet gek maken door die jongens en meisjes op je school!! zij moeten zich gewoon met hun eigen zaken bemoeien. laat ze maar lekker denken!! je hoeft ook niet veel vriendjes gehad te hebben hoor zoals je vriendin, als je maar de goeie persoon vind voor een relatie is het al goed, want die zou jou respecteren hoe je bent. richt je op je positieve dingen in je leven <3 

xxx

Reageer