Vraag

xtc kent iemand deze?

  • 25 June 2016
  • 5 reacties
  • 657 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb een pilletje dat op een minion lijkt. De voorkant is geel en de achterkant paars, weet iemand watvoor xtc t is dus hoeveel mg mdma t is?
Voordat je reageeert lees deze 2 dingen door:
-niet zeggen dat t slecht is en dat ik t niet moet doen, want ik kan prima zelf keuzes maken
-alleen antwoord op de vraag geven, khoef geen andere bullshit

5 reacties

Nou het pilletje dat jij omschrijft komt elke dag wel in een film voor waar bij staat 'Niet Innemen' dat is het enige dat ik weet , maar jij hebt meer ervaring met illegale drugs dan ik, hoezo weet je het zelf niet?
En omdat je niet kan voorkomen wat ik zeg zeg ik wat ik wil
- Je kan blijkbaar zelf geen keuzes maken wat je gebruikt drugs
- als ik bullshit wil geven doe ik dat
Misschien moet je je minder met lol maken bezighouden en meer met zorgen dat je straks niet een dakloze verslaafde bent
Je kan denken wat je wilt, maar dit soort reacties voorkomt soms mensen hun leven te vernietigen, misschien wat om over na te denken
Anogvis, ten 1e snap ik t 1e stukje niet met dat t elke dag in een film voorkomt. Welke film?
Ten 2e ik gebruik niet zo veel drugs, dit is net zoiets als drinken op een gezellige avond.
Ten 3e maak je maar geen zorgen, ik word geen dakloze verslaafde. Ik ben bijna klaar met het vwo. 🙂
1)Het het eerste stukje bedoel ik te zeggen dat het vaak te vinden is op TV, van dat je het niet moet innemen zeg maar
2) Waarom zou je uberhaubt drugs gebruiken
3) fijn voor je, Wat wil je worden?
test het gewoon
Hey,

Fijn dat je bijna klaar bent met het VWO. Je bent een goed voorbeeld voor de brugklassers. Wat vinden je ouders er overigens van?

Ik stel voor dat je zo snel mogelijk naar een afkickkliniek gaat. Dat je toevallig goed bent in de NIO betekent niet dat je zelf keuzes kunt maken in het leven. Je raakt verslaafd aan die dingen en als je minderjarig bent, veroorzaken die pillen hersenschade.

Zo snel mogelijk afkicken, dus.

En bovendien: dit forum is niet bedoeld voor vragen over welke soort pillen welk aantal MDMA bevatten. Dit forum is ervoor om van die rotzooi af te komen. Daar is dit forum voor.

Je moet luisteren naar ons en verstandig zijn. Ga naar een afkickkliniek. Stop ermee.

Reageer