XTC gebruik

  • 26 October 2017
  • 3 reacties
  • 1781 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal

Ik ben een meisje van 16 en ik ga graag uit naar hardcore feesten en ben het liefst altijd met me vrienden in me vrije tijd.
Ik begon in de zomervakantie van 2017 veel te experimenten met drugs o.a dus XTC. Mijn ouders weten overal vanaf omdat ik het graag met ze bespreek. Het enige wat ik liever niet met ze bespreek is dat ik als ik bijvoorbeeld een week vakantie heb echt elke dag gebruik en het blijft er dan niet bij 1 pil op een dag en soms combineer ik. Met dit bericht hoop ik mensen te bereiken die misschien het zelfde hebben of hebben gehad en misschien tips hebben om het te minderen, om mezelf een soort rem te geven en weten wanneer het klaar is!
Als ik eenmaal begin, stopt ik niet meer.
Ik hoef geen gevaren te weten want ik weet wat het met je doet of kan doen. Heb flink veel ervaringen op gelopen en ben er stukken wijzer door geworden.
IK ZOEK ALLEEN TIPS OM EEN REM OP MEZELF TE KRIJGEN.

Hoor jullie snel! 😉

3 reacties

Hoi!

Je gebruikt drugs, maar wil er graag mee stoppen. Goed van je dat je dat beseft, niet iedereen beseft dat! Ook knap dat je dit soort dingen met je ouders kunt bespreken.

Ik heb zelf geen ervaring met drugs, dus kan je niet heel specifieke afkicktips geven, maar de volgende keer dat je de neiging hebt om naar de drugs te grijpen, kun je misschien afleiding gaan zoeken? Gaan wandelen of iets met vrienden gaan doen? Je ouders kunnen je hierbij ook helpen.

Ik weet niet hoe je aan die drugs komt, maar als je geen drugs hebt, kun je er ook geen gebruiken. Je kunt er dus voor zorgen dat je geen drugs in je bereik hebt, zo kom je ook niet in de verleiding.

Dit linkje lijkt me nuttig: http://www.drughulp.be/hulpverlening-drugproblemen

Ja, dat is het zo wat. Ik weet echt niet genoeg van drugs om nog tips te kunnen geven, dus hier blijft het bij :)

Ik hoop dat je ervan af raakt!

Groetjes
x
Ik ken het helaas... stoppen is niet makkelijk vooral als je veel gebruikt (en hebt gewoon een fijn gevoel). Wat ik heb gedaan is van heel veel op 1 dag naar steeds minder naar helemaal niet, ik moet zeggen dat ik wel andere dingen heb gebruikt in vervanging zoals wiet en ketamine wat je het beste niet kunt doen maar dit heeft mij geholpen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes xx
Reputatie 1
Badge

Het beste wat je kan doen is meer activiteiten zoeken om te doen als afleiding en alle mensen in je leven die ook gebruiken te vertellen dat je wilt stoppen en dan hoop ik dat ze steun kunnen bieden anders zal je ze moeten achterlaten ook zal ik al je contacten met dealers verwijderen. Ik ben zelf zwaar verslaafd geweest en dit is zowel me manier van hoe ik ben gestopt. Je kan waarschijnlijk niet in 1 keer stoppen dat is oke het beste is om te minderen je kan het beste ook een planning maken dus wanneer je wat doet en als je nou bijv 2-3 dagen in de week uitkiest waarop je drugs wilt doen kan het zijn dat je denkt " hey ik ga overmorgen drugs doen dus ik wacht wel tot dan" inplaats van "ik heb echt zin om weer drugs vandaag te doen" dat heeft bij mij geholpen dat geld niet voor iedereen!! En terugvallen is altijd oke 

Anyways ik vraag me af hoe je nu in het leven staat want we zijn al 5 jaar verder, je zou nu 21 moeten zijn, ik denk niet dat je nog op deze site zit, als je dit leest reageer dan alsjeblieft ben nieuwsgierig naar hoe je er nu voor staat

 

Reageer