Skip to main content
Vraag

Wie draagt er luiers

• January 17, 2025
  • 33 reacties
  • 2291 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 5, 2025

Ik heb rompertjes van piennenpolle. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 13, 2025

Zitten die fijn dan?

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 13, 2025

Hallo helaas draag ik er gaan maar ik wil het wel mijn ouders zijn er te streng op ik heb het al een paar keer stikum gedragen waneer ze niet thuis zijn en mijn ouders komen overal achter ik vind het gewoon en goed gevoel in de luiers om ze te dragen en soms deed ik mijn behoefte in de luiers 

groetjes

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 15, 2025

Hoe zo zouden ze zo streng zijn en hoe veel heb je er (luiers) en heb je broetjes of zusjes of broer of zus of enigskind?

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 15, 2025

Hoe zo zouden ze zo streng zijn en hoe veel heb je er (luiers) en heb je broetjes of zusjes of broer of zus of enigskind?

Nu op dit moment geen luiers maar heb er wel eerdere gedragen zoals ik heb geschreven  en ik heb nog 1 broer

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 26, 2025

Zitten die fijn dan?

Ja best wel. Plus houdt de luier verborgen voor andere. 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 26, 2025

Zitten die fijn dan?

Ja best wel. Plus houdt de luier verborgen voor andere. 

Mag ik vragen waneer draag jij jou romper is dat altijd of is dat alleen als jij ergens heen moet gaan bijvoorbeeld naar school of ergens anders waar door dat niemand anders door heeft dat jij een luier aan hebt met romper?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 27, 2025

Nou draag bijna altijd wel een romper over me luier. Zorgt ervoor dat me luiers niet boven me broek uitsteken. Enige keren dat ik geen romper draag is soms in de nacht. Als het heel warm is heb ik alleen me luier om of dan nog een shirtje aan.