Skip to main content
Vraag

Wie draagt er luiers

• 17 januari 2025
  • 21 reacties
  • 1104 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 18 reacties

Hoi ik ben ollie 

ik ben 13j

vind het leuk om luiers te dragen 

ben 170cm 

Ik heb veel luiers rond de 300 ik heb ze alle maal zelf gekocht bij de (kruitvat,etos,lidl,jumbo) ik heb de meest kruitvat 7+ en dry nights 

21 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 17 januari 2025

hoi ik ben ollie ik draag graag luiers ik ben 13 jaar oud ik vind het leuk om met mensen te chatten die het ook hebben laat het mij weten alvast bedankt

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 30 reacties
  • 17 januari 2025

Hey, is het echt fijn om je behoeftes te doen in een luier? Bv gewoon in de zetel zitten en poepen. Het lijkt mij wel heel fijn maar ik weet nog niet hoe ik van men luiers af zou geraken. Ik zit nu in de zetel en het lijkt me zo fijn om nu gewoon hier te beginnen poepen en plassen. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 18 januari 2025

Snap ik heel goed ik heb ze eigelijk niet echt nodig maar ik vind het echt heerlijk om er in te plassen en jij ik draag er een bijna elke avond dry-nights en kruitvat maat 7 

wat doe jij in een luier als je alleen thuis bent

Linne01
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • 149 reacties
  • 19 januari 2025

Ik draag 24/7 luiers. Omdat ik niet altijd optijd het toilet kan bereiken. Doordeweekse dagen draag ik overdag gewoon luierbroekjes maar in het weekend draag ik vaker mijn nachtluiers (met plakstrips) of ook wel ABDL-luiers. En soms vind ik het dan ook fijn om me te gedragen als een klein meisje. Mijn ouders weten hiervan en die hebben hier geen problemen mee. Ik heb wel eens gepoept in mijn luiers maar dit doe ik niet zo vaak meer nog wel een enkele keer als ik echt heel diep in little-space zit maar het opruimen daarvan vindt ik niet fijn.

Liefs Linne 😘 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 28 januari 2025

Hey Ollie doe je dit stiekem of  weten je ouders het en zo ja hoe heb je dat uitgelegd 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 29 januari 2025

He Stijn66 ik heb het tegen mijn ouders verteld maar ze doen er niks mee 

Ik toen mijn vader even weg was (moeder is het makkelijkst) en toen zij ik dat ik het leuk vond om luiers te dragen en mijn moeder vond het niet erg en zij dat ze het fijn vond dat ik zo eerlijk was en als er nog iets is wat ze moet weten dat zij het zou zeggen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 1 februari 2025

Hoi ik draag voornamelijk tena luiers dag en nacht. Me moeder verschoont me wel, maar kan het ook wel zelf doen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 30 reacties
  • 8 februari 2025

@Ferry , is het fijn om verschoond te worden? Word je daar opgewonden ofzo van?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 9 februari 2025

Ik vind het niet erg, wordt er niet opgewonden van. Ben het gewend. 

Forum|alt.badge.img

Ik doe het niet, maar vind ben wel supporter ervan! :)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 28 februari 2025

Hey olie!

Maar waar laat je je gebruikte luier dan?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi Jongen2689,

Ik gooi ze zelf weg dat houd in dat ik ze naar de ondergrondse container doe in de wijk of in de vuil container die je zo wie zo hebt en dat ja nog vragen?

Doe jij het ook?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 28 februari 2025

Nee ik draag geen luiers maar ik wil dat wel graag.

Maar welke maat drynites gebruik jij? Want ik wil wel graag drynites kopen maar weet niet welke maat

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 2 maart 2025

Dry Night 8-15 en de kruitvat maat 7 die zijn groot en passen goed ik ben 1.80m en 60kg!

Nog meer vragen?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 2 maart 2025

Hey olie!

Dankjewel dat je reageert.

Ik heb nog wel een vraag hoe voelt het om een drynite aan te hebben en als je er een stijve van krijgt past het dan wel in het broekje?(aangepast door de Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 3 maart 2025

Hoi Jongen2689

Ja natuurlijk past het daar hebben ze wel rekening mee gehouden neem ik aan (maar ja het past).

Nog meer vragen?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 4 maart 2025

Lek jij nooit? Drynites enzo werkt bij mij niet omdat ik teveel plas en het zit niet goed bij mij. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 4 maart 2025

Hey Ferry,

Nou bij mij niet maar ik plas niet zo veel anders moet je kijken naar anderen merken zoals Tena ofzo!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 4 maart 2025

Ik gebruik sowieso tena, betterdry en wat andere luiers voor dag en nacht. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 4 maart 2025

Vraagje vind jij het leuk om ze te dragen ik wel of vind je het vervelend en hoeveel draag je ze?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 4 maart 2025

Vindt niet erg. Vindt niet erg om luier te dragen, eigenlijk zit wel fijn. Draag 24/7. Iets van 3 a 4 luiers per dag. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen