wat vinden jullie van mensen die roken?

  • 15 January 2013
  • 35 reacties
  • 1836 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
wat vinden jullie van mensen die roken?
XX

35 reacties

Ik vind het vooral zonde van je gezondheid en je geld. 
In mijn ogen kun je gezondere en betere dingen doen. 
Ik heb wel een vriendin die rookt, maar ik vind het echt zonde. 
Ik ben dan ook niet van plan zelf ooit te roken, maargoed.
Ieder wat hij/zij wil...
ik doe het zelf ook en ook wiet maar het is zonde van je geld en gezondheid maar het moeilijkste nog is er van af komen
met laatste eens , moeilijkste is om er vanaf te komen.
maar iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet Toch.
is hun lichaam en hun geld !
laat ieder in zijn waarde !!
Ik rook zelf ook, het is wel lekker. Maar het kost echt veel geld, en op lange termijn krijg je last van je gezondheid. 
kevinelloce rook je dan al lang?  en merk je dan dat je gezondheid slechter word?
Ik ben begonnen toen ik 13 was en ik ben nu 16. Ik merk wel dat m'n conditie achteruit gaat. Verder merk ik nog niet zoveel
die ruiken altijd zo lekker uit hun muil! vooral als ze ook een week niet douchen en veel zweten met veel puisten.
mmmmmmmmmmmmm i 'm loving it!
Ik rook zelf ook maar niet zo heel veel. Ik heb er nooit echt iets op tegen als je het maar een beetje in de hand houd en rekening houd met andere mensen enzo
ik vind dat je bezig bent met je eigen dood omdat je je longen zwart maakt. en je gezond heid soms hard achter uit gaat

en als je weet welke stoffen er soms worden ingedahoop an weet je zeker dat je het niet gaaat doen

hoop dat jij er in idergeval niet aan begint en anderen die begonen zijn probeer aftekikken of minder het zodat je vanzelf afkikt
het stinkt
het is ongezond
kost veel.geld
een van de grootste afknappers
eind conclusie er zitten gewoon geen voordelen aan iedereen die rookt is er mee begonnen om stoer te doen en hebben nu allemaal hetzelfde probleem, hoe kom je er nou van af. tja had je er maar nooit aan moeten beginnen .
Helaas, ik rook zelf ook. Iets waar ik absoluut niet trots op ben en het niemand aanraad. Overigens heb ik geen enkel positief iets te zeggen over roken.
Zoals vele al vermelden: het stinkt, het is duur, slecht voor je etc. 
Ik rook gelukkig al een stuk minder en ben deels overgegaan op het roken van elektronische sigaret. 
Sorry maar eerlijk gezicht vind ik mensen die roken echt sukkels.. Want je doet het om stoer te doen maar het is niet stoer. Je doet het omdat je het lekker vind maar het is duur het stinkt en t is echt een enorme afknapper (vind ik) maarja ik snap het nut er gewoon. Niet van hebben ooit iemand gezien die rookt en zegt: ja dit moet je ook gaan doen? Nee omdat bijna iedere roker er spijt van heeft en je kan niet meer terug..   De stap van 0 naar 1 is veel groter dan de stap van 1 naar 2 ofzo snap je wat ik bedoel? Sorry dat ik zo boos die maar ik snap gewoon niet waarom mensen roken enzo
Mensen die zeggen dat iedereen begint met roken om stoer te doen kan ik ook niet uitstaan. Het is belachelijk om zo iedere roker over een kam te scheren.
Ja natuurlijk, veel mensen vinden het stoer om te gaan roken en raken zo verslaafd. Echter, bij een aantal ligt het veel dieper. Zelf ben ik nooit gaan roken omdat ik het 'stoer' vond, in tegendeel. Eigenlijk is het best zwak als je rookt, je hebt namelijk niet veel zelfbeheersing.
Ik ben gaan roken omdat ik hoorde en las dat het je een fijn gevoel gaf. In een tijd dat alles tegen leek te zitten zag dat er erg 'aantrekkelijk' uit, en zo ben ik begonnen. Uiteindelijk helpt het natuurlijk niks, maar helaas ben je voor je het weet verslaafd aan die troep. 
Als ik jou was zou ik echt proberen te stoppen want je vind zelf ook dat het geen voordelen heeft
voral jonge mensen beginnen met roken door groepsdruk en om er toch bij te willen horen.
maar als je gaat roken wanneer het even tegen zit of wanneer je stres hebt is na mijn mening bijna net zo triest.
je toont zo zwakte en laat zien dat je geen ruggengraat hebt.
Geloof me.. Als je nog 'jong' bent, je gaat om met oudere jongens/meisjes die roken en je zit absoluut niet lekker in je vel. Op een gegeven moment zie je geen andere oplossingen meer, sommige mensen vluchten dan in het automutileren, sommige in roken en weer andere in drugs. 
Het is natuurlijk 'stoerder' als je overal vanaf kan blijven, maar helaas gaat dat met een verslaving niet zo makkelijk. 
Ik rook zelf heel af en toe dus ik vind het niet zo erg. Maar ligt eraan wie rookt, bij mensen van mijn eigen leeftijd vind ik het niet erg maar bij volwassenen wel
Ik vind het vies volgens mij doen ze het gewoon omdat ze dat super cool vinden wat het dus NIET is
Je moet het zelf weten als je jezelf wilt vergiftigen maar mensen die in het openbaar roken vind ik wel asociaal vooral in bijzijn van kleine kinderen.
Vervelend
Ik vind het geen probleem. Ik blow ook en mensen kunnen me raar gaan vinden maar geloof me. Alles wat op die pakjes sigaretten staat komt se wienig voor die kans. Het is wels limmer om het niet te doen. Maar het is geen big deal
Nope, ik heb mijn longen nog nodig
"maar geloof me. Alles wat op die pakjes sigaretten staat komt se wienig voor die kans."
Dus een random gebruiker is betrouwbaarder dan decennia aan onderzoek?
Sure...


Ayway, er valt niet zo veel te zeggen over zulk zelf destructief gedrag naast het zo noemen.
Ik vind het ongezond. Het is eigenlijk betalen voor de dood. 
Zolang mensen niet roken in de buurt van niet-rokers vind ik het geen probleem. Het is hun eigen keuze. Als het hun kalmeert zie ik geen probleem, ze kiezen er zelf voor om eerder dood te gaan.

Reageer