Vragenlijst: verslaving, drugs, roken, alcohol


Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                                                                                                                                                                                            woon je in een stad of in een dorp? :                                                                                                                                                                 

heb je wel eens gerookt? :                                                                                                                                                                                  

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :                                                                                                                                                                                      

roken je ouders? :                                                                                                                                                                                                   

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? :

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? :

drinken je ouders? :

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij


99 reacties

Hoe oud ben je? :     17                                                                                                                                                                                                 woon je in een stad of in een dorp? :           stad                                                                                                                                                      

heb je wel eens gerookt? :                ja                                                                                                                                                                  

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                  11                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :          nieuwsgierig                       

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  spannend                                                                                                                            

roken vrienden van je? :   ja                                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :      niet meer                                                                                                                                                                                             

hoe vaak rook je? :  1x per dag                                                                                                                                                                                             

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? : ja

vinden hun het goed? : nee

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:  15

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierig, uit op avontuur

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  leuk

drinken vrienden van je? :   ja

drinken je ouders? :ja

hoe vaak drink je? : 1x per week ofzo

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : bij een etentje of op feestjes

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 15

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : spannend

welke drug gebruikte je toen? : wiet, hajs (softdrugs)

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierig

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : niet meer ivm antidepresiva

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : hasj, wiet, lachgas

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : *

in wat voor soort situaties gebruik je? : vroeger met vrienden voor de gezelligheid en als ik me slecht voelde

weten je ouders dat je gebruikt? : ja

vinden ze  het goed? : nee

Badge

 

  • 15
  • stad

roken:

  • ja
  • 13
  • nieuwsgierigheid
  • lekker
  • ja
  • ja
  • elke dag een pakje van 20
  • ja
  • nee
  • ja
  • ja

drinken:

  • ja
  • 15
  • nieuwsgierigheid
  • lekker
  • ja
  • ja
  • 1 keer p/w
  • nee
  • nee
  • als k me verveel
  • ja
  • nee

 

drugs:

  • ja
  • 15
  • lekker
  • wiet, speed
  • verveelde me
  • nee
  • nee
  • bijna nooit
  • speed, xtc
  • speed
  • nee
  • nee
  •  als k me verveel
  • nee
  • nee

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :  16                                                                                                                                                                                                    woon je in een stad of in een dorp? :       Stad                                                                                                                                                          

heb je wel eens gerookt? :         ja                                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      16                                                                                                                         

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                Een vriend bood het me aan                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  was oke                                                                                                                            

roken vrienden van je? :                                        ja                                                                                                                                              

roken je ouders? :                                               nee                                                                                                                                                    

hoe vaak rook je? :                                               niet meer( heb het maar een paar keer gedaan                                                                                                                                                

noem je jezelf verslaafd? : Nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  Nvt

weten je ouders dat je rookt? : Nvt

vinden hun het goed? : Nvt

 

heb je wel eens gedronken? : Ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 15

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : Moeder bood het aan

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Was wel oke

drinken vrienden van je? : Ja

drinken je ouders? : Bijna nooit

hoe vaak drink je? : Nooit meer

noem je jezelf verslaafd? : Nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :nvt

in wat voor soort situaties drink je? :nvt

weten je ouders dat je  drinkt? :nvt

vinden hun het goed? :nvt

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : Ja vaak

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 15

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : was kapot leuk

welke drug gebruikte je toen? : Xtc, 2x joint, Miauw Miauw (4 mmc)

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : Was leuk 

gebruiken vrienden van je? : Ja

gebruiken je ouders? : Nee

hoe vaak gebruik je? : Vaak

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : Zie hierboven

welke gebruik je vaker? : Hangt ervan af

noem je jezelf verslaafd? : Ja

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : Idk

in wat voor soort situaties gebruik je? : In de avond als iedereen in bed ligt( xtc) en overdag/snachts (4mmc)

weten je ouders dat je gebruikt? : Ze denken dat ik ben gestopt

vinden ze  het goed? : Tuurlijk niet

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :  16                                                                                                                                                                                                    woon je in een stad of in een dorp? :   dorp                                                                                                                                                               

heb je wel eens gerookt? :  nee                                                                                                                                                                               

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :  -                                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :  -                                

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  -                                                                                                                            

roken vrienden van je? :   zover ik weet niet                                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :  mijn moeder wel en eerste mijn vader ook maar jij is 2 jaar geleden gestopt                                                                                                                                                                                                 

hoe vaak rook je? :   nooit                                                                                                                                                                                            

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : -

weten je ouders dat je rookt? : -

vinden hun het goed? : -

 

heb je wel eens gedronken? :​​​​​​​niet echt gedronken maar ik heb ooit per ongeluk een chocolaatje gegeten waarvan ik niet wist dat er alcohol in zat

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: wat hierboven staat gebeurde op mijn 7e

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : het chocolaatje? Puur nieuwsgierigheid 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : ieuw! Is dit alcohol?

drinken vrienden van je? : ​​​​​​​degenen die oud genoeg zijn wel maar een van hen wil absoluut niet beginnen 

drinken je ouders? : af en toe

hoe vaak drink je? : nooit

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : -

in wat voor soort situaties drink je? : -

weten je ouders dat je  drinkt? : -

vinden hun het goed? : -

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : -

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : -

welke drug gebruikte je toen? : -

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : -

gebruiken vrienden van je? : zover ik weet niet

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : -

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : -

welke gebruik je vaker? :-

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : -

in wat voor soort situaties gebruik je? : -

weten je ouders dat je gebruikt? : -

vinden ze  het goed? : ​​​​​​​-

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Reputatie 1
Badge

Hoe oud ben je? :    13                                                                                                                                                                                                  woon je in een stad of in een dorp? :  dorp                                                                                                                                                               

heb je wel eens gerookt? :       Ja                                                                                                                                                                           

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? : 11                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :groepsdruk              

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :    Iris                                                                                                                          

roken vrienden van je? :     Ja                                                                                                                                                

roken je ouders? :         Me ouders zijn dood                                                                                                                                                                                          

hoe vaak rook je? :            4 sigaretten per dag                                                                                                                                                                                   

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je voogd dat je rookt? :ja

vinden hun het goed? : ze geven er eigenlijk niks om

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : gwn voor de grap

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :lekker

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? :ze zijn nog steeds dead

hoe vaak drink je? :elk weekend

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :nee

in wat voor soort situaties drink je? : wegsneaken, feestjes, gwn als k buiten ben

weten je ouders dat je  drinkt? : nee

vinden hun het goed? : hun zouden me ophangen

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :12

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :wow 

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : de lol

gebruiken vrienden van je? :ja

gebruiken je ouders? :ze zijn nog steeds hartstikke dood

hoe vaak gebruik je? : 2 x per week

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :wiet, xtc

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? : niet echt

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :nee t is geweldig

in wat voor soort situaties gebruik je? : als k met mentaal uitgeput voel

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? :nee

 

Reputatie 4
Badge +4

Hoe oud ben je? :        14                                                                                                                                                                                              woon je in een stad of in een dorp? :      Stad                                                                                                                                                           

heb je wel eens gerookt? :         ja                                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     14                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :    nieuwsgierig , stiekem geprobeerd toen ik alleen thuis was                             

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Was leuk , de eerste keer de rook in de longen was wel vreemd (en ik heb niét gehoest haha)                                                                                                                         

roken vrienden van je? :      enkele klasgenoten                                                                                                                                                                                

roken je ouders? :        ja                                                                                                                                                                                           

hoe vaak rook je? :            enkele sigaretten per week ,hangt er vooral vanaf hoeveel sigaretten ik uit de pakjes van mijn ouders kan halen zonder dat het opvalt haha                                                                                                                                                                                  

noem je jezelf verslaafd? : nog niet denk ik

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? : nee

vinden hun het goed? : ze roken zelf , zou geen probleem mogen zijn denk ik maar zeg het voorlopig liever niet

 

heb je wel eens gedronken? : niet echt ,alleen soms glaasje bubbels en wijn bij een feestje

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: ---

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : ---

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : ---

drinken vrienden van je? : nee

drinken je ouders? : ze zijn geen dronkaards

hoe vaak drink je? : ----

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : ---

in wat voor soort situaties drink je? : ----

weten je ouders dat je  drinkt? : ---

vinden hun het goed? : ----

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee , zal ik ook nooit doen

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : ---

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : ---

welke drug gebruikte je toen? : ---

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : ---

gebruiken vrienden van je? : ik weet dat er op school sommigen joints roken

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : ----

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : ---

welke gebruik je vaker? : ---

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : ---

in wat voor soort situaties gebruik je? : ---

weten je ouders dat je gebruikt? : ---

vinden ze  het goed? : ---

 

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                                                                                                                                                                                                      woon je in een stad of in een dorp? :   dorp                                                                                                                                                             

heb je wel eens gerookt? :        jazeker                                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :            14                                                                                                                  

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :       ik was nieuweshierig                         

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :           ja straks ziet iemand mij                                                                                                                  

roken vrienden van je? :   half                                                                                                                                                                                  

roken je ouders? :            nee                                                                                                                                                                                      

hoe vaak rook je? :  ik vape elke dag rook 1 a 2 keer per week                                                                                                                                                                                             

noem je jezelf verslaafd? : aan vapen wel

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  ja heel graag

weten je ouders dat je rookt? : nee gellukig niet

vinden hun het goed? : nee die slaan me dood anders

 

heb je wel eens gedronken? : jazeker

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwschierig

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : dit word lache

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : elke 2 week

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes of als ik met vrienden ben

weten je ouders dat je  drinkt? : ja soms

vinden hun het goed? : als het maar bij 1 of 2 biertjes blijft (gebeurt nooit)

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : wiet

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : dit is fk mooi

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwschierig heid

gebruiken vrienden van je? : nee

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : 1 keer permaand ofz

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : als we lang niet gedaan hebben en 2 tussen uren hebben

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? : nee

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :  14                                                                                                                                                                                                     woon je in een stad of in een dorp? :             dorp                                                                                                                                                    

heb je wel eens gerookt? :        ja                                                                                                                                                                          

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     13                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :           groepsdruk                      

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :       wel prima                                                                                                                       

roken vrienden van je? :                bijna elke                                                                                                                                                                      

roken je ouders? :           mn moeder rookte vroeger                                                                                                                                                                                        

hoe vaak rook je? :    wiet en gewoon peuken                                                                                                                                                                                           

noem je jezelf verslaafd? : neuh

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  nee

weten je ouders dat je rookt? : nee

vinden hun het goed? : nee

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12/13

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : was feestje

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : leuk

drinken vrienden van je? : ja bijna elke

drinken je ouders? : af en toe wijn ofs

hoe vaak drink je? : af en toe in t weekend

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes/vakantie

weten je ouders dat je  drinkt? : ja soort van, maar niet dat k zoveel drink

vinden hun het goed? : nee

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : softdrugs wel

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : chill

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierig 

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : in t weekend soms

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet en hasj

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : feestjes en vrienden

weten je ouders dat je gebruikt? : neee

vinden ze  het goed? : sowieso niet

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoe oud ben je? :                                                16                                                                                                                                                      woon je in een stad of in een dorp? :        dorp                                                                                                                                                         

heb je wel eens gerookt? :                         ja                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :        16 jaar                                                                                                                       

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :    eerst voor de lol 1 trekje genomen omdat ik iemand haar sigaret moest vast houden, maar de 2e keer een sigaret tijdens het uitlaten van de hond in mijn eentje, meer van wat vind ik er van etc.                             

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                      oh dit is het dus, nu weet ik hoe roken is                                                                                                         

roken vrienden van je? :              ja                                                                                                                                                                        

roken je ouders? :                                  ja mijn moeder                                                                                                                                                                 

hoe vaak rook je? :                 niet veel, af en toe een sigaret                                                                                                                                                                              

noem je jezelf verslaafd? : nee zeker niet en dat wil ik ook echt niet

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  nee, af en toe een sigaret kan best vind ik zolang ik maar niet verslaafd raak :)

weten je ouders dat je rookt? : nee 

vinden hun het goed? : ik denk niet dat het een mega probleem is, tuurlijk vinden ze het wel jammer maar goed 

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 15/16 denk ik

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : feestje 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : heerlijk, ik vind het echt lekker

drinken vrienden van je? : ja 

drinken je ouders? : ja 

hoe vaak drink je? : alleen met feestjes, gelegenheden of na werk 1x in de week, of in me warme chocolade melk in de winter amaretto

noem je jezelf verslaafd? :  nee zeker niet

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes, gezelligheid, na werk etc

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : ja 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? : mijn pa onterft me dan :) dus nee haha 

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :        17                                                                                                                                                                                              woon je in een stad of in een dorp? :       stad                                                                                                                                                          

heb je wel eens gerookt? :   bijna                                                                                                                                                                               

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :     ja                                                                                                                                                                                 

roken je ouders? :        nee                                                                                                                                                                                           

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 16

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : lekker

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : 

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : 5 dagen per week

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : op het terras, soms op school, thuis

weten je ouders dat je  drinkt? : ja, maar niet op school

vinden hun het goed? : ja, maar waarschijnlijk niet op school

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                  15                                                                                                                                                                                    woon je in een stad of in een dorp? : ik woon in een dorp, maar ben een tijdje geleden uit de stad verhuisd.                                                                                                                                                              

heb je wel eens gerookt? :    nee                                                                                                                                                                             

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                 -                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :                                                                                                                                                                                      

roken je ouders? :                                                                                                                                                                                                   

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 15

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwschierig naar de effecten en iedereen om me heen (op het feestje ) deed het ook.

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Waarom doe ik dit eigenlijk? Achjoh, waarom ook niet

drinken vrienden van je? : ja op feestjes

drinken je ouders? : niet vaak

hoe vaak drink je? : ik heb 1 keer gedronken

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes

weten je ouders dat je  drinkt? : nee

vinden hun het goed? : als ze het weten zouden ze het niet goed vinden

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

Ik hoop dat je hier iets mee kan!

groetjess

Reputatie 1
Badge

Hoe oud ben je? :                         14                                                                                                                                                                             woon je in een stad of in een dorp? :                 dorp                                                                                                                                                

 

heb je wel eens gerookt? :                                            ja                                                                                                                                      

 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :        13                                                                                                                       

 

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                   depressie              

 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :         lekker                                                                                                                      

 

roken vrienden van je? :                                               nee                                                                                                                                       

 

roken je ouders? :                                                              nee                                                                                                                                     

 

hoe vaak rook je? :                                                                        10/20 peuken per dag                                                                                                                       

 

noem je jezelf verslaafd? : ja

 

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  nee

 

weten je ouders dat je rookt? : ja

 

vinden hun het goed? : ja

 

 

 

heb je wel eens gedronken? : ja

 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 13

 

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : omdat het me lekker leek

 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : mmmmm wat lekker

 

drinken vrienden van je? :ja

 

drinken je ouders? : nee

 

hoe vaak drink je? : elke vrijdag

 

noem je jezelf verslaafd? : nee

 

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

 

in wat voor soort situaties drink je? : vrijdag avond met de boys

 

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

 

vinden hun het goed? : ja

 

 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

 

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13

 

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : voelt goed

 

welke drug gebruikte je toen? : ghb. Inmiddels ook wiet en soms cocaine 

 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : depressie

 

gebruiken vrienden van je? : nee

 

gebruiken je ouders? : nee

 

hoe vaak gebruik je? : elke zaterdag en woensdag

 

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : ghb, coca, wiet, meth, lsd

 

welke gebruik je vaker? : nee

 

noem je jezelf verslaafd? : idk

 

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

 

in wat voor soort situaties gebruik je? : slechte dagen

 

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

 

vinden ze  het goed? : nee

 

 

 

Hoe oud ben je? :                                                           17                                                                                                                                           woon je in een stad of in een dorp? :                      Dorp                                                                                                                                           

heb je wel eens gerookt? :                                          Ja                                                                                                                                        

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :         13                                                                                                                      

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret  (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 Laatste 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                    Mwa niet veel                                                                                                          

roken vrienden van je? :                                             Ja                                                                                                                                         

roken je ouders? :                                                                       Nee                                                                                                                            

hoe vaak rook je? :                                                          15 per dag                                                                                                                                     

noem je jezelf verslaafd? : half 

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : ja

weten je ouders dat je rookt? : ja

vinden hun het goed? : ja eigen keuzen 

 

heb je wel eens gedronken? : ja 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid,  ect)? : feestje 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  nog niks 

drinken vrienden van je? : sommige 

drinken je ouders? : ja 

hoe vaak drink je? : elke dag bijna 

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : ja/nee

in wat voor soort situaties drink je? : thuis alleen 

weten je ouders dat je  drinkt? : ja 

vinden hun het goed? : ja/nee

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 16

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : fijn 

welke drug gebruikte je toen? : wiet, hasj 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : depressie 

gebruiken vrienden van je? : ja sommige 

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : eerst elke dag nu afgekickt 

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : Crack, Cocaïne, wiet , heroïne, xannax, 

welke gebruik je vaker? : Xannax, wiet 

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : ja 

in wat voor soort situaties gebruik je? : altijd 

weten je ouders dat je gebruikt? : ja 

vinden ze  het goed? : nee

leuk verhaaltje ben 1 keertje uitgegaan heb toen een lading crack in me arm gespoten en had toen gelijk pijn in me armen borst enz ziekenhuis gebeld opgehaald hele avond gelegen zinsdien geen cocaïne meer aangeraakt 

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mijJe 

Reputatie 2
Badge +1

Hoe oud ben je? :          

15.                                                                                                                                                                                           woon je in een stad of in een dorp? : 

in een dorp, maar woon wel dichtbij een stad en ben daar eigenlijk wel altijd.                                                                                                                                                               

heb je wel eens gerookt? :

Nee.                                                                                                                                                                                 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :   sommige, maar daar ga ik niet vaak mee om.                                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :              ja, allebei                                                                                                                                                                                     

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? : nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? : Misschien 1 of 2, maar alleen met feestjes en dan niet lam 

drinken je ouders? : mijn moeder is een alcohollist alleen wilt ze het niet toegeven, mijn vader was een alcohollist maar is al 3 jaar clean.

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 15

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

ik was best bang maar ik was ook wel weer nieuwschierig hoe ik me ging voelen

welke drug gebruikte je toen? :

niet bepaald een drug, maar ritalin

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

nieuwschierigheid en wou iets voelen

gebruiken vrienden van je? :

niet dat ik weet

gebruiken je ouders? :

mijn moeder doet wiet, mijn vader was een drug addict maar is al bijna 3 jaar clean

hoe vaak gebruik je? :

nooit, het was de eerste keer

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

Ritalin, en wil eigenlijk space cake en gewoon verdovende pillen gaan doen

welke gebruik je vaker? :-

noem je jezelf verslaafd? :

nee, ik heb het nog meer 1x gedaan en dat was officieel geen drug(ik kreeg wel een kick)

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :-

in wat voor soort situaties gebruik je? :

Pijn en gewoon een gevoel willen hebben

weten je ouders dat je gebruikt? :

nope

vinden ze  het goed?

Nee, echt totaal niet hahaha

Hoe oud ben je? :             16                                                                                                                                                                                         woon je in een stad of in een dorp? :            Stad                                                                                                                                                   

heb je wel eens gerookt? :                   Ja                                                                                                                                                               

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      14                                                                                                                 

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :           Ik was er benieuwd naar                      

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :       Niet echt lekker maar wel soort van leuk                                                                                                                  

roken vrienden van je? :             Ja                                                                                                                                                                     

roken je ouders? :                              Nee                                                                                                                                                             

hoe vaak rook je? :          Gemiddelde 1x per week                                                                                                                                                                                     

noem je jezelf verslaafd? : nee

Aweten je ouders dat je rookt? : nee

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 13

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierig 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : ik vond het beetje vies maar wel leuk

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : niet echt 

hoe vaak drink je? :om de week

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :nee

in wat voor soort situaties drink je? : op feestjes of met een klein groepje omdat het leuk is. Ik heb eergisteren voor het eerst alleen gedronken omdat ik in quarantaine zit en me verveel en zin had om iets te voelen. 

weten je ouders dat je  drinkt? : nee

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :wel leuk

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : ik was er heel erg benieuwd naar

gebruiken vrienden van je? : niet echt 

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : nu al heel lang niet meer gedaan maar ik wil heel graag het weer een keer doen, maar dan hasj, want ik ging nogal vaak slecht op wiet (realiteit kwijt zijn etc)

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet

noem je jezelf verslaafd? : nee 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                              16                                                                                                                                                                        woon je in een stad of in een dorp? :                                           stad maar wel een buitenbuurt                                                                                                                      

heb je wel eens gerookt? :                                           ja                                                                                                                                       

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                        9                                                                                       

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? ;     me pa liet me proberen om te laten zien hoe goor t is lmao   

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                      ja nee wel goor ig                                                                                                        

roken vrienden van je? :                             n paar                                                                                                                                                         

roken je ouders? :                                            me pa                                                                                                                                                       

hoe vaak rook je? :                                sigaretten niet                                                                                                                                                       

noem je jezelf verslaafd? :                sigaretten niet nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :          nee

vinden hun het goed? :        nee

 

heb je wel eens gedronken? :       lmaoo regelmatig

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:       13

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :            pure nieuwschierigheid en  gwn behoefte aan t ontsnappen van alles 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :       oi lez go my lifes gonna get fucked

drinken vrienden van je? :         ja

drinken je ouders? :     me pa

hoe vaak drink je? :         weekenden en soms bij t leren lmfao

noem je jezelf verslaafd? :              i meannnnn, ja wel beetje eig.. maar k ben 16 dussss

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :          hell nah why lmfao

in wat voor soort situaties drink je? :         als k ff alles moet vergeten, als k me verveel, als k me kut voel, als k me goed voel, etc :)

weten je ouders dat je  drinkt? :                 me pa wel

vinden hun het goed? :            ja lmfao hij vindt t prachtig

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :        ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :    15

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :         oi nog een verslaving dr bij ma boyyy

welke drug gebruikte je toen? :           wiet lol

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :                desperate lmfao   nee maar gwn nieuwschierig ig

gebruiken vrienden van je? :               ja

gebruiken je ouders? :             me pa vroeger

hoe vaak gebruik je? :                     2 a 3 keer per maand max.

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :              ja verschillende wiet dingen, (joint, olie, etc)

welke gebruik je vaker? :            joint

noem je jezelf verslaafd? :            nog niet lmfao

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :           nee wrm zou k tis nice

in wat voor soort situaties gebruik je? :            zelfde als bij drank

weten je ouders dat je gebruikt? :           nee

vinden ze  het goed? :      nee

  

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :      15                                                                                                                                                                                                woon je in een stad of in een dorp? :        Dorp, ga naar school in de stad                                                                                                                                                         

heb je wel eens gerookt? :         Ney                                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :        Nvt                                                                                                                       

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :        Nvt                         

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :            Nvt                                                                                                                  

roken vrienden van je? :                   Ja vgm wel                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :       Nee, moeder wel 15 jaar gedaan                                                                                                                                                                                            

hoe vaak rook je? :                             Nvt                                                                                                                                                                  

noem je jezelf verslaafd? : Nvt

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  als ik het zou doen wel

weten je ouders dat je rookt? : Nvt

vinden hun het goed? : Nvt

 

heb je wel eens gedronken? : Ney 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: Nvt

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : Nvt

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :Nvt 

drinken vrienden van je? : zekers

drinken je ouders? :  soms een wijntje ofs

hoe vaak drink je? : Nvt

noem je jezelf verslaafd? : Nvt

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : idk 

in wat voor soort situaties drink je? :  Nvt

weten je ouders dat je  drinkt? : Nvt

vinden hun het goed? : Nvt

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ook niet

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : Nvt

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : Nvt

welke drug gebruikte je toen? : Nvt

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : Nvt

gebruiken vrienden van je? : vgm niet

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? :Nvt

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :Nvt

welke gebruik je vaker? :Nvt

noem je jezelf verslaafd? :Nvt

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :Nvt

in wat voor soort situaties gebruik je? :nvt

weten je ouders dat je gebruikt? :nvt

vinden ze  het goed? :nvt

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :             12 bijna 13                                                                                                                                                                                         woon je in een stad of in een dorp? :     stad                                                                                                                                                           

heb je wel eens gerookt? :   ja                                                                                                                                                                              

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      11                                                                                                                        

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret : nieuwshierigheid,                               

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  oke hier kan ik wel aan wenen                                                                                                                           

roken vrienden van je? :  ja                                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :   ja                                                                                                                                                                                               

hoe vaak rook je? :      soms                                                                                                                                                                                        

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? :nee

vinden hun het goed? : weet ik niet ik denk 1 niet erg maar meer wel

 

heb je wel eens gedronken? :ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 11

waarom dronk je toen  : feestje

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : ja het smaakt wel

drinken vrienden van je? : soms

drinken je ouders? :mijn vader altijd die is verslaafd die spreek ik niet meer en mijn moeder soms

hoe vaak drink je? : 1 keer in de maand

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestje

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? :ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee nog niet


gr. ghenk

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                   16                                                                                                                                                                                   woon je in een stad of in een dorp? :     stad                                                                                                                                                          

heb je wel eens gerookt? :        ja                                                                                                                                                                          

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                  15                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :            nieuwschierig                     

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                  minder erg dan gedacht                                                                                                            

roken vrienden van je? :                         nee                                                                                                                                                             

roken je ouders? :                      nee                                                                                                                                                                             

hoe vaak rook je? :                       af en toe                                                                                                                                                                        

noem je jezelf verslaafd? :        nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :       nee

weten je ouders dat je rookt? :      nee

vinden hun het goed? :  nvt

 

heb je wel eens gedronken? :    ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:    14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :   benieuwd

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :     anders dan gedacht

drinken vrienden van je? :     de meeste

drinken je ouders? :      soms

hoe vaak drink je? :      soms

noem je jezelf verslaafd? :       nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :     zeker niet

in wat voor soort situaties drink je? :       feestjes en als ik er zin in heb

weten je ouders dat je  drinkt? :      ja

vinden hun het goed? :      ja 

  

heb je wel eens drugs gebruikt? :    nope

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :     niet dat ik weet

gebruiken je ouders? :     nee

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                  14 bijna 15                                                                                                                                                                                    woon je in een stad of in een dorp? :           dorp                                                                                                                                                      

heb je wel eens gerookt? :             ja                                                                                                                                                                     

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               12

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 gewoon grappig

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                  

gedverdamme                                                                                                           

roken vrienden van je? :                    

ja                                                                                                                                                                  

roken je ouders? :            

niet meer                                                                                                                                                                                      

hoe vaak rook je? :    

dagelijks                                                                                                                                                                                           

noem je jezelf verslaafd? : 

ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

soms

weten je ouders dat je rookt? :

ja

vinden hun het goed? :

nee

heb je wel eens gedronken? :

tuurlijk

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

12

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

nieuwsgierig

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

lekker

drinken vrienden van je? :

jupp

drinken je ouders? :

jazeker

hoe vaak drink je? :

1 x per maand echt dronken 

noem je jezelf verslaafd? :

nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

nee

in wat voor soort situaties drink je? :

gezzelig

weten je ouders dat je  drinkt? :

soort van

vinden hun het goed? :

nee

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :

ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

wtf is happening

welke drug gebruikte je toen? :

wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

vond ik intresant

gebruiken vrienden van je? :

somige

gebruiken je ouders? : heeel soms

hoe vaak gebruik je? : 2 x per jaar ofzo

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet hasj 3mmc 4fma

welke gebruik je vaker? :geen meer 

noem je jezelf verslaafd? :

neej

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

gebruik amper

in wat voor soort situaties gebruik je? :

niet meer maar 420 moet ik vieren

weten je ouders dat je gebruikt? :

een beetje

vinden ze  het goed? :

nee

bedankt voor het invullen van deze

Hoe oud ben je? :       14                                                                                                                                                                                      woon je in een stad of in een dorp? :          stad                                                                                                                                        heb je wel eens gerookt? :            ja                                                                                                                                                                 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :        9                                                                                                                    

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)?:door mijn ouders           

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :     lekker                                                                                                                   

roken vrienden van je? :       nee                                                                                                                                                                            

roken je ouders? :               ja                                                                                                                                                                                    

hoe vaak rook je? :      elke dag minimaal 5 sigaretten                                                                                                                                                                                         

noem je jezelf verslaafd? :  nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? :   ja

vinden hun het goed? : ja

 

heb je wel eens gedronken? :  ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 8

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : op de verjaardig van mijn oom. Mijn oom bood mij een glas vodka.

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : lekker sappig kom maar door hoor

drinken vrienden van je? : nee

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : elke dag wel 2 glaasjes

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :  nee

in wat voor soort situaties drink je? : elke, maakt niet uit wat

weten je ouders dat je  drinkt? :  ja

vinden hun het goed? : ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 11

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : WOW 

welke drug gebruikte je toen? : speed, cocaïne, GHB, crack en lachgas.

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : door mijn ouders

gebruiken vrienden van je? : nee, heb ze wel aangeboden

gebruiken je ouders? : ja

hoe vaak gebruik je? : elke dag wel een keertje

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : speed, cocaïne, GHB, crack, lachgas, 2cb. poppers, XTC en crystal meth

welke gebruik je vaker? : elke

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : hoeft geen sitautie te spelen

weten je ouders dat je gebruikt? : ja

vinden ze  het goed? : ja

Reputatie 1
Badge

Hoe oud ben je? :   15                                                                                                                                                                                                   woon je in een stad of in een dorp? :     stad                                                                                                                                                            

heb je wel eens gerookt? :   ja                                                                                                                                                                               

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     15                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :   gwn zin in ofz

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :      ik voel me goed                                                                               

roken vrienden van je? :     ja                                                                                                                             

roken je ouders? :     nee                                                                                                                                                                    

hoe vaak rook je? :  dagelijks                                                                                                                                                              

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? : nope

vinden hun het goed? : zeker niet

 

heb je wel eens gedronken? : nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? :

drinken je ouders? :

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : ayo dit is nice

welke drug gebruikte je toen? : wiet en lean

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : cool zijn

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : soms

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : xtc

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? : samen met vrienden

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? : zeker niet

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? : 14                                                                                                                                                                   woon je in een stad of in een dorp? :    stad                                                                                                                                                             

heb je wel eens gerookt? :     nee                                                                                                                                                                             

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :           nee                                                                                                                                                                           

roken je ouders? :        nee                                                                                                                                                                                           

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? :nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? : nop

drinken je ouders? : nop

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? : nee

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

Leuke test !!!!

Badge

 

Hoe oud ben je? :     14                                                                                                                                                                          woon je in een stad of in een dorp? :     Stad                                                                                                                                                     

heb je wel eens gerookt? :     Ja                                                                                                                                                                        

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     12                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :  nieuwsgierig                            

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :    Vies                                                                                                                      

roken vrienden van je? :     Ja                                                                                                                                                                           

roken je ouders? :   Vader                                                                                                                                                                                                

hoe vaak rook je? :   Elke dag                                                                                                                                                                                            

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :nee 

weten je ouders dat je rookt? : ja

vinden hun het goed? : ja

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 8

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierig 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : viez

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : soms

hoe vaak drink je? : 1 keer in de 2 weken

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : ja

in wat voor soort situaties drink je? : feest

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : beetje

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : leuk

welke drug gebruikte je toen? : wiet/hasj

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierig 

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : elke dag

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : Wiet, hasj, xtc, speed, 3mmc

welke gebruik je vaker? : xtc en speed

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : gwn

weten je ouders dat je gebruikt? : ja

vinden ze  het goed? : nee

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? 12                                                                              woon je in een stad of in een dorp? :     stad     

heb je wel eens gerookt? :   nee                                           

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed: -  

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :   -                   

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  -                   

roken vrienden van je? :    nee             

roken je ouders? :      nee            

hoe vaak rook je? :     0 keer

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : -

weten je ouders dat je rookt? : -

vinden hun het goed? : -

heb je wel eens gedronken? : ja slokje proeven

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 9

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwschierig

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : gatverdamme

drinken vrienden van je? : nee

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : 0 keer

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : -

in wat voor soort situaties drink je? : -

weten je ouders dat je  drinkt? : -

vinden hun het goed? : -

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : -

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : -

welke drug gebruikte je toen? : -

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : -

gebruiken vrienden van je? : nee

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : 0 keer

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : -

welke gebruik je vaker? : -

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : -

in wat voor soort situaties gebruik je? : -

weten je ouders dat je gebruikt? : -

vinden ze  het goed? : -

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Reageer