Skip to main content

Vragenlijst: verslaving, drugs, roken, alcohol


Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                                                                                                                                                                                            woon je in een stad of in een dorp? :                                                                                                                                                                 

heb je wel eens gerookt? :                                                                                                                                                                                  

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :                                                                                                                                                                                      

roken je ouders? :                                                                                                                                                                                                   

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? :

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? :

drinken je ouders? :

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

109 reacties

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :  12                                                                                                                                                                                          woon je in een stad of in een dorp? :       dorp                                                                                                                                                          

heb je wel eens gerookt? :             ja                                                                                                                                                                     

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :   7                                                                                                                            

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :        metale pijn                      

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :        idk                                                                                                                      

roken vrienden van je? :             ja                                                                                                                                                                         

roken je ouders? :                    nee                                                                                                                                                                               

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :       ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :      nee

weten je ouders dat je rookt? :     ja en nee

vinden hun het goed? :      soms

 

heb je wel eens gedronken? :      ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:         6

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :     idk

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :      idk

drinken vrienden van je? :     ja

drinken je ouders? :      ja

hoe vaak drink je? :     elke dag

noem je jezelf verslaafd? :      ja

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :         nee

in wat voor soort situaties drink je? :      als k me niet goed voel

weten je ouders dat je  drinkt? :       ja

vinden hun het goed? :       idk

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :         ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :          11

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :         idk 

welke drug gebruikte je toen? :     xtc

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :       idk

gebruiken vrienden van je? :        ja

gebruiken je ouders? :           nee

hoe vaak gebruik je? :      verschildt veel

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :       xtc, cocaine, 3mmc, mdma,

welke gebruik je vaker? :      xtc, cocaine

noem je jezelf verslaafd? :         beetje wel ja

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :            idk

in wat voor soort situaties gebruik je? :          als k me niet goed voel of op een feestje/festival

weten je ouders dat je gebruikt? :              neee

vinden ze  het goed? :           neeeee

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :         14                                                                                                                                                                                   woon je in een stad of in een dorp? :      stad                                                                                                                                                              

heb je wel eens gerookt? :            ja                                                                                                                                                                      

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :             12                                                                                                                  

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :       voor de lol                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :           het was eerst vies maar als je het vaker  doet is het lekker                                                                                                                   

roken vrienden van je? :               ja                                                                                                                                                                       

roken je ouders? :                    nee                                                                                                                                                                          

hoe vaak rook je? :               1 pakje per dag ongeveer                                                                                                                  

noem je jezelf verslaafd? :   ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : ja 

weten je ouders dat je rookt? :  nee

vinden hun het goed? : nee ze willen niet dat  ik  rook 

 

heb je wel eens gedronken? :  ja op een verjaardag

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 10

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :met vriendinnen van mijn  zus op haar verjaardag 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :   het was heel heel lekker 

drinken vrienden van je? :  ja 

drinken je ouders? :   heel heel soms 

hoe vaak drink je? : ongeveer 3x in de maand 

noem je jezelf verslaafd? :  nee 

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :verjaardaggen

weten je ouders dat je  drinkt? :  ja 

vinden hun het goed? :nee 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja 

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13 

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :   wtf

welke drug gebruikte je toen? : alles

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :  groepsdrug

gebruiken vrienden van je? :  ja 

gebruiken je ouders? :nee

hoe vaak gebruik je? :  1 x in een maand 

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :alles 

welke gebruik je vaker? : ik  wissel alltijd  af 

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :ja

in wat voor soort situaties gebruik je? :met verjaardaggen 

weten je ouders dat je gebruikt? : neee

vinden ze  het goed? : neeee

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Reputatie 6
Badge +1

Hoe oud ben je? :  14   

woon je in een stad of in een dorp? :          Dorp                                                                                                                        

heb je wel eens gerookt? :   Nee ook zeker nie van plan

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :   Sommige                                                    

roken je ouders? :     Al heel lang niet meer                                       

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? :     Nope ook niet van plan voorlopig!!

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? :   Jep helaas

drinken je ouders? :   Volgens mij heeeeel af en toe 

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :    NEE!!!!

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :    Ja 🥲

gebruiken je ouders? :     Nee

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

Jongens ga alsjeblieft niet roken, vapen , drinken of drugs doen!!! ‼️‼️‼️

Reputatie 7
Badge +14

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                  13                                                                                                                                                      woon je in een stad of in een dorp? :     

Middelgrote stad                                                                                                                                                  

heb je wel eens gerookt? :                                                                                                                                                              nee nooit, lijkt me ontzettend smerig               

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :        x        

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :               x                  

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :            x                                                                                                                  

roken vrienden van je? :                                                     

Nee maar ik ken wel mensjes die dat doen                                                                                                                        

roken je ouders? :                                                                       nee mijn moeder is er tegen (verpleegkundige)                 

hoe vaak rook je? :                                                                    x             

noem je jezelf verslaafd? : x

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : x

weten je ouders dat je rookt? : ze zou me in de diepste kerker opsluiten (grapje maar zou echt niet blij zijn)

vinden hun het goed? :

Nee absoluut niet

heb je wel eens gedronken? : nee 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: x

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : x

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : x

drinken vrienden van je? : nee 

drinken je ouders? : nee nauwelijks 

hoe vaak drink je? : x

noem je jezelf verslaafd? : gelukkig niet 

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : x

in wat voor soort situaties drink je? : x

weten je ouders dat je  drinkt? : de kerker zou nog dieper worden xd

vinden hun het goed? :

Nee ! 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee ecbt niet ik durf zulke dingen ook niet eens 

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : x

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : x

welke drug gebruikte je toen? : x

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : x

gebruiken vrienden van je? : nee 

gebruiken je ouders? : nee zeker niet

hoe vaak gebruik je? : x

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :x

welke gebruik je vaker? : x

noem je jezelf verslaafd? : x

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : als het zo was liet ik me opnemen 

in wat voor soort situaties gebruik je? : x

weten je ouders dat je gebruikt? : x

vinden ze  het goed? : nee ! ;) 

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld. Ja heb ik :) 

xxx- mij

Liefs Tover xxx

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoe oud ben je? :   16                                                                                                                                                                                         woon je in een stad of in een dorp? :   dorp                                                                                                                                                             

heb je wel eens gerookt? :  ja                                                                                                                                                                           hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :   12                                                                                                                            waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : nieuwsgierigheid

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  Ik moest eerst hoesten en had daarna keelpijn, verder voelde of dacht ik niets                                                                                                                        
roken vrienden van je? : ja                                                                                                                                                                                      roken je ouders? :   mijn moeder                                                                                                                                                                                        hoe vaak rook je? :  elke dag                                                                                                                                                                                          noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  nee

weten je ouders dat je rookt? : ja

vinden hun het goed? : ja

 

 

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 13

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierigheid 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Ik vond het vies

drinken vrienden van je? : nee

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : nauwelijks 

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? : 

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : mwa

 

 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : ik was vooral nieuwsgierig en vond het ook een beetje spannend

welke drug gebruikte je toen? : eerst wiet daarna xtc en ik ben momenteel al een jaar verslaafd aan heroïne 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierigheid en om mentale pijn te verzachten 

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : 2 tot 3 keer in de week

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : tabak, wiet, xtc en heroïne 

welke gebruik je vaker? : heroïne en wiet

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : ja en nee. Ja voor mijn gezondheid maar het is wel heel eng om te stoppen.

in wat voor soort situaties gebruik je? : alleen of met vrienden, niet op feesten

weten je ouders dat je gebruikt? : ja

vinden ze  het goed? : nee 

 

 

 

 

Hoe oud ben je? : 16

woon je in een stad of in een dorp? Dorp

heb je wel eens gerookt? :        ja, dagelijk                                                                                                                                                                          hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :          14                                                                                                                     

 

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :       

Een vriendin rookte. Toen was ik nieuwsgierig en begon ook. Eerst stiekem.                         

 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                 werd best licht in m'n hoofd, maar ook lekker.                                                                                                             

 

roken vrienden van je? :                                                                                                                                                                                      

Ja

roken je ouders? :                                                                               nee                                                                                                                    

 

hoe vaak rook je? :                                                                              dagelijk                                                                                                                 

 

noem je jezelf verslaafd? : ja

 

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

 

weten je ouders dat je rookt? : ja

 

vinden hun het goed? : Ja 

 

 

 

heb je wel eens gedronken? : ja

 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

14

waarom dronk je toen (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

Nieuwsgierig

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

Lekker

drinken vrienden van je? :

Ja

drinken je ouders? :

Ja

hoe vaak drink je? :

Weekend

noem je jezelf verslaafd? :

Nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

Nee

in wat voor soort situaties drink je? :

Gezellig

weten je ouders dat je drinkt? :

JA

vinden hun het goed? :

Ja

 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :

Nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

 

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

 

welke drug gebruikte je toen? :

 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

 

gebruiken vrienden van je? :

 

gebruiken je ouders? :

 

hoe vaak gebruik je? :

 

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

 

welke gebruik je vaker? :

 

noem je jezelf verslaafd? :

 

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

 

in wat voor soort situaties gebruik je? :

 

weten je ouders dat je gebruikt? :

 

vinden ze het goed? :

Reputatie 5
Badge +3

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? : 14                                                                                                                                                                 woon je in een stad of in een dorp? :   dorp                                                                                                                                                              

heb je wel eens gerookt? :             ja                                                                                                                                                                     

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :  14                                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :  ik heb het 1 keer gedaan daarna nooit meer (wel blowen) want ik vond het niet lekker, te duur en zag het nut er niet van in

                                

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :           ik vond het redelijk spannend mr had eigenlijk geen idee waarom ik het deed vond het ook helemaal niet leuk nu ik er op nadenk en ga het ook niet nog een keer doem                                                                                                                  

roken vrienden van je? :     ja                                                                                                                                                                                 

roken je ouders? :      nee                                                                                                                                                                                             

hoe vaak rook je? :          niet meer                                                                                                                                                                                     

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : ik ga het iig niet nog een keer doen

weten je ouders dat je rookt? :nee

vinden hun het goed? : van alle mensen vinden zij hetnhet allergoorst

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: eerste keer een slokje was echt 6 perongeluk maar ik dronk mijn eerste biertje ergens rond 11ofzo van mijn ouders gekregen 

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierig heid en mocht van mijn ouders, bijna elk biertje wat ik drink is samen met mn ouders

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :vies, ieuw, hmmm, misschien toch wel lekker...

drinken vrienden van je? : jes

drinken je ouders? :jup

hoe vaak drink je? : niet vaak drink meestal 1 keer per 3 dagen ofzo en dan meestal max 3 biertjes dus gwn normaal

noem je jezelf verslaafd? : nee absoluut niet, kan makkelijk een maand zonder drank

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee niet echt. Zolang ik het rustig aan doe kan er redelijk weinig verkeerd gaan denk ik

in wat voor soort situaties drink je? : gwn een gezellige avond met mn ouders of op feestjes met familie en met vrienden

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : ja zolang ik niet dronken raak en zoiezo op een feestje laat weten waar ik ben.

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja, weed en hasj

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : woww dit voelt raar, ik zweef!

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : uit nieuwsgierigheid en gwn willen weten hoe het voelde

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : mn vader heeft zelfs wietplantjes maar nemen heel weinig en kunnen meerdere jaren met 1 plant

hoe vaak gebruik je? : max2 keer per maand ofzo

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : weed en hasj

welke gebruik je vaker? : weed maar heb laats 5 gram hasj gekocht dus laatste tijd hasj meer

noem je jezelf verslaafd? : nee elke keer als ik "verslaafd verschijnselen" heb hou ik mijzelf van wiet af en dingen totdat het gevoel weg gaat om te voorkomen dat ik verslaafd raak 

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee niet echt zolang ik niet verslaafd raak komt het wel goed denk ik

in wat voor soort situaties gebruik je? : parties en met vrienden

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? : denk het niet

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :      14                                                                                                                                                                                      woon je in een stad of in een dorp? :          stad                                                                                                                                                       

heb je wel eens gerookt? :        ja                                                                                                                                                                          

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :            11                                                                                                                   

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :      lol                            

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :     lekker                                                                                                                          

roken vrienden van je? :         ja                                                                                                                                                                          

roken je ouders? :     nee                                                                                                                                                                                        

hoe vaak rook je? :     elke dag                                                                                                                                                                                          

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : ja

weten je ouders dat je rookt? : nee

vinden hun het goed? : nee

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :  verjaardag 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  lekker

drinken vrienden van je? : ja 

drinken je ouders? : soms

hoe vaak drink je? : 5 x per week 

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :  ik weet niet

in wat voor soort situaties drink je? :   als het saai is 

weten je ouders dat je  drinkt? :nee

vinden hun het goed? :  nee

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :  lekker 

welke drug gebruikte je toen? : alle 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : wtf

gebruiken vrienden van je? :ja 

gebruiken je ouders? :  nee 

hoe vaak gebruik je?  4 x per week 

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : alle 

welke gebruik je vaker? : weet ik veel 

noem je jezelf verslaafd? : ja 

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : jaa

in wat voor soort situaties gebruik je? :  stres 

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? : nee

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Nooit bang dat je betrapt wordt?

Reageer