Vragenlijst: verslaving, drugs, roken, alcohol



Toon eerste bericht

99 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

( ik  oop dat ijn ouders hier nooit achter komen)

Hoe oud ben je? : 14                                                                                                                                                                                                     woon je in een stad of in een dorp? : de stad                                                                                                                                                                 

heb je wel eens gerookt? : ja                                                                                                                                                                                  

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? : 13                                                                                                                              

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : kreeg het aangeboden                             

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : wow, ik stik                                                                                                                             

roken vrienden van je? : 1tje, maar daar heb ik geen contact meer mee sinds corona                                                                                                                                                                                  

roken je ouders? :   nope                                                                                                                                                                                                

hoe vaak rook je? : was 1x maar eig nooit                                                                                                                                                                                              

noem je jezelf verslaafd? : zeker niet

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  nooi echt mee begonnen dus nee denk ik

weten je ouders dat je rookt? : nope

vinden hun het goed? : nee

 

heb je wel eens gedronken? : niet echt

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwjaar

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : wow, niet echt mijn ding

drinken vrienden van je? : jepp

drinken je ouders? : soms

hoe vaak drink je? : 5x per jaar ofzo

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : X

in wat voor soort situaties drink je? : viering ofzo

weten je ouders dat je  drinkt? : jepp

vinden hun het goed? : ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : lekker smaakje in de mond 

welke drug gebruikte je toen? : shisha

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : kreeg ik aangeboden

gebruiken vrienden van je? : volgensmij wel

gebruiken je ouders? : vlgm wel

hoe vaak gebruik je? : ik had in 2020 1 pe opgerookt

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : shisha

welke gebruik je vaker? : shisha

noem je jezelf verslaafd? : nope

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : gwn, als ik het aaneboden krijg

weten je ouders dat je gebruikt? : nope

vinden ze  het goed? :idk

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

 

Hoe oud ben je? :     14                                                                                                                                                                          woon je in een stad of in een dorp? :     Stad                                                                                                                                                     

heb je wel eens gerookt? :     Ja                                                                                                                                                                        

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     12                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :  nieuwsgierig                            

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :    Vies                                                                                                                      

roken vrienden van je? :     Ja                                                                                                                                                                           

roken je ouders? :   Vader                                                                                                                                                                                                

hoe vaak rook je? :   Elke dag                                                                                                                                                                                            

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :nee 

weten je ouders dat je rookt? : ja

vinden hun het goed? : ja

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 8

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierig 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : viez

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : soms

hoe vaak drink je? : 1 keer in de 2 weken

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : ja

in wat voor soort situaties drink je? : feest

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : beetje

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : leuk

welke drug gebruikte je toen? : wiet/hasj

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierig 

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : elke dag

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : Wiet, hasj, xtc, speed, 3mmc

welke gebruik je vaker? : xtc en speed

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : gwn

weten je ouders dat je gebruikt? : ja

vinden ze  het goed? : nee

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

Reputatie 7
Badge +15

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                                                                                                                                                                                            woon je in een stad of in een dorp? :  een wijk ongeveer 30/40 minuten fietsen van de stad                                                                                                                                                               

heb je wel eens gerookt? : nee                                                                                                                                                                                 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :  niet dat ik weet                                                                                                                                                                                    

roken je ouders? : nee                                                                                                                                                                                                  

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? : nope

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? : ook niet dat ik weet

drinken je ouders? : soms

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :nee

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : nooit…

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

Helemaal eerlijk… wel saaie antwoorden, maar bij deze vragen is dat geen probleem. 
Doeii

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :  16                                                                                                                                                                                           woon je in een stad of in een dorp? :  Stad                                                                                                                                                              

heb je wel eens gerookt? : nee                                                                                                                                                                                 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? : nvt                                                                                                                              

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : nvt                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  nvt                                                                                                                            

roken vrienden van je? : ja                                                                                                                                                                                     

roken je ouders? :  nee                                                                                                                                                                                                 

hoe vaak rook je? :  nvt                                                                                                                                                                                             

noem je jezelf verslaafd? : nvt

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nvt

weten je ouders dat je rookt? : nvt

vinden hun het goed? : nvt

 

heb je wel eens gedronken? : nope

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: nvt

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nvt

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : nvt

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : nooit

noem je jezelf verslaafd? : nvt

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nvt

in wat voor soort situaties drink je? : nvt

weten je ouders dat je  drinkt? : nvt

vinden hun het goed? : ze zouden het wel goed vinden

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : nvt

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : nvt

welke drug gebruikte je toen? : nvt

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nvt

gebruiken vrienden van je? : nee

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : nooit

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : geen

welke gebruik je vaker? : nvt

noem je jezelf verslaafd? : nvt

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nvt

in wat voor soort situaties gebruik je? : nvt

weten je ouders dat je gebruikt? : nvt

vinden ze  het goed? : nvt

Ik ben heel saai, I know maar dit zijn mijn eerlijke antwoorden dus meer kan ik er ook niet van maken lol

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge +1

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :     13                                                                                                                                                                                                 woon je in een stad of in een dorp? :          dorp                                                                                                                                                       

heb je wel eens gerookt? :     nee                                                                                                                                                                             

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :           -                                                                                                           

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :   -                              

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :          -                                                                                                                    

roken vrienden van je? :      nee                                                                                                                                                                                

roken je ouders? :    nee                                                                                                                                                                                               

hoe vaak rook je? : -                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  -

weten je ouders dat je rookt? : -

vinden hun het goed? :  -

 

heb je wel eens gedronken? : wel alcohol vrij, maar dat was vies

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: -

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsgierigheid, ect)? : -

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : -

drinken vrienden van je? : -

drinken je ouders? : ja, mijn vader drinkt best vaak bier

hoe vaak drink je? : -

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : -

in wat voor soort situaties drink je? :  -

weten je ouders dat je  drinkt? : -

vinden hun het goed? : -

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : -

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : -

welke drug gebruikte je toen? : -

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : -

gebruiken vrienden van je? : nee

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? :-

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :0

welke gebruik je vaker? : -

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : -

in wat voor soort situaties gebruik je? : -

weten je ouders dat je gebruikt? : -

vinden ze  het goed? : -

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoe oud ben je? : 17                                                                                                                                                                                                     woon je in een stad of in een dorp? :  dorp                                                                                                                      

heb je wel eens gerookt? : nee                                                                                                                                                                      

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? : -                                                                                                                              

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : -                                

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : -                                                                                                                             

roken vrienden van je? :  ja                                                                                                                                                                                    

roken je ouders? : m’n vader heeft wel gerookt                                                                                                                                                                                                  

hoe vaak rook je? : -                                                                                                                                                                                              

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : -

weten je ouders dat je rookt? : -

vinden hun het goed? : -

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 16

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierigheid en nu vooral gezelligheid

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : eerste keer aangeschoten zijn is gewoon heel grappig

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja

hoe vaak drink je? : meestal 2 avonden per week (en dan niet 1 drankje)

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : huisfeestjes, indrinken, uitgaan, terras

weten je ouders dat je  drinkt? : ja, maar niet hoeveel

vinden hun het goed? : ja als ik maar geen domme dingen doe

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : -

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : -

welke drug gebruikte je toen? : -

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : -

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : -

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                  15                                                                                                                                                                                    woon je in een stad of in een dorp? : ik woon in een dorp, maar ben een tijdje geleden uit de stad verhuisd.                                                                                                                                                              

heb je wel eens gerookt? :    nee                                                                                                                                                                             

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                 -                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                                                                                                                              

roken vrienden van je? :                                                                                                                                                                                      

roken je ouders? :                                                                                                                                                                                                   

hoe vaak rook je? :                                                                                                                                                                                               

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 15

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwschierig naar de effecten en iedereen om me heen (op het feestje ) deed het ook.

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Waarom doe ik dit eigenlijk? Achjoh, waarom ook niet

drinken vrienden van je? : ja op feestjes

drinken je ouders? : niet vaak

hoe vaak drink je? : ik heb 1 keer gedronken

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes

weten je ouders dat je  drinkt? : nee

vinden hun het goed? : als ze het weten zouden ze het niet goed vinden

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

Ik hoop dat je hier iets mee kan!

groetjess

Badge

Hoe oud ben je? :                             15                                                                                                                                                           woon je in een stad of in een dorp? :             stad                                                                                                                                             

heb je wel eens gerookt? :                Ja                                                                                                                                                               

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     14                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :        nieuwsgierigheid             

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :   Vies!                                                                                                               

roken vrienden van je? :                  Jaa                                                                                                                                                             

roken je ouders? :                              Jaa                                                                                                                                                                   

hoe vaak rook je? :                         sigaret vind ik vies dus dat doe ik niet.                                                                                                                                                 

noem je jezelf verslaafd? :  nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? :   nee

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens gedronken? : Ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :    nieuwsgierigheid 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  lekker

drinken vrienden van je? : Ja

drinken je ouders? : Nee

hoe vaak drink je? :  alleen op feestjes

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : alleen feestjes

weten je ouders dat je  drinkt? : nee

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : Ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : niet vies

welke drug gebruikte je toen? : jonko

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierigheid 

gebruiken vrienden van je? : Ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : Ik ben gestopt maar ik deed het om de 2 weken.

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : assie en wierie

welke gebruik je vaker? : Assie

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? : Als ik zin heb

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? :

heb je wel eens gerookt? :     Nee                                                                                                                                                        

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      Nooit gedaan                                                                                                                         

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :       Nooit gedaan, nooit van plan te doen                  

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :    -                                                                                                                     

roken vrienden van je? :        Ja, maar die zitten voornamelijk op mavo                                                                                                                                                                           

roken je ouders? :           Nee                                                                                                                                                                                        

hoe vaak rook je? :      -                                                                                                                                                                                         

noem je jezelf verslaafd? :     -

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : -

weten je ouders dat je rookt? :  -

vinden hun het goed? :    -

 

heb je wel eens gedronken? : mijn vader heeft mij ooit wat wijn mee laten drinken, maar nooit meer dan dat, altijd met mijn ouders en die laten me dan een slokje drinken

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:     -

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :    -

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :   -

drinken vrienden van je? : niet dat ik weet

drinken je ouders? : soms een wijntje of biertje, maar zeker geen verslaving 

hoe vaak drink je? : -

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : -

in wat voor soort situaties drink je? : -

weten je ouders dat je  drinkt? : -

vinden hun het goed? :   -

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee, nooit aan beginnen!

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : -

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :  -

welke drug gebruikte je toen? : -

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :  -

gebruiken vrienden van je? :  -

gebruiken je ouders? :  -

hoe vaak gebruik je? : -

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : -

welke gebruik je vaker? :  -

noem je jezelf verslaafd? : -

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : -

in wat voor soort situaties gebruik je? : -

weten je ouders dat je gebruikt? : -

vinden ze  het goed? : -

Reputatie 3
Badge +2

Hoe oud ben je? :      16                                                                                                                                                                                                woon je in een stad of in een dorp? :  (groot) dorp                                                                                                                                                               

heb je wel eens gerookt? : ja                                                                                                                                                               

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? : 16                                                                                                                               

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : vooral nieuwsgierigheid                          

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  de eerste trekjes waren vreselijk, ik bleef maar hoesten. Later heb ik het nog een paar keer gedaan, maar puur omdat ik weet hoe slecht het is, ben ik vrijwel direct gestopt.                                                                                                                           

roken vrienden van je? : 1 vriend van mij rookt en best wel veel ook                                                                                                                                                                                 

roken je ouders? : Ja, allebei.                                                                                                                                                                                           

hoe vaak rook je? : In middels niet meer.                                                                                                                                                                                       

noem je jezelf verslaafd? : Nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

weten je ouders dat je rookt? : Ze weten niet dat ik het ooit heb gedaan

vinden hun het goed? : Ze zouden het niet goedkeuren, maar ook niet tegenhouden.

 

heb je wel eens gedronken? : Vaak genoeg

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : Nieuwsgierigheid

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : "Wat een grappig gevoel"

drinken vrienden van je? : Bijna allemaal

drinken je ouders? : Ja

hoe vaak drink je? : Dat verschilt, meestal 1 keer per week of 1 keer in de 2 weken, soms 2 keer en in de vakanties soms wel bijna iedere dag.

noem je jezelf verslaafd? : Nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? : Bij het eten soms, voor de rest eigenlijk alleen met vrienden

weten je ouders dat je  drinkt? : Ja

vinden hun het goed? : Deels, ze vinden het helemaal niet erg als ik bier/wijn drink. Sterke drank vinden ze minder leuk, vooral als dat in combinatie met bier gebeurt.

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : Ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 16

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : Helemaal niks, het was voorgedraaide teringzooi van de coffeeshop, dus ik en mijn vrienden voelden helemaal niks.

welke drug gebruikte je toen? : Wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : 80% nieuwsgierigheid 20% groepsdruk (wel leuke woordgrap: groepsdrug)

gebruiken vrienden van je? : Ja

gebruiken je ouders? : niet dat ik weet

hoe vaak gebruik je? : Niet heel vaak, misschien 1 keer per maand, in de vakanties wat meer

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : Wiet en hasj

welke gebruik je vaker? : Wiet

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? : Met vrienden

weten je ouders dat je gebruikt? : Nee

vinden ze  het goed? : Mijn moeder zou me niet tegenhouden, ik heb geen idee wat mijn vader ervan zou vinden

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :     14                                                                                                                                               woon je in een stad of in een dorp? :     stad                                                                                                                                                            

heb je wel eens gerookt? :     ja                                                                                                                                                                             

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      11 maar dat waren een paar trekjes (vape) paar jaar later opnieuw paar trekjes (13) en weer gestopt                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : ja wou het gwn een sprobere,                                

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  this shit goodddddd                                                                                                                            

roken vrienden van je? :       ja                                                                                                                                                                               

roken je ouders? :    ja                                                                                                                                                                                               

hoe vaak rook je? :      bijna nooit, heel soms een vape   1x per jaar max                                                                                                                                                                                      

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? :nee

vinden hun het goed? :nee

 

heb je wel eens gedronken? :nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:/

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :/

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :/

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? :ja

hoe vaak drink je? :/

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :/

in wat voor soort situaties drink je? :/

weten je ouders dat je  drinkt? :/

vinden hun het goed? :/

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :/

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :/

welke drug gebruikte je toen? :/

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :/

gebruiken vrienden van je? :NEE

gebruiken je ouders? :NEE

hoe vaak gebruik je? :/

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :/

welke gebruik je vaker? :/

noem je jezelf verslaafd? :/

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :/

in wat voor soort situaties gebruik je? :/

weten je ouders dat je gebruikt? :/

vinden ze  het goed? :/

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

Hoe oud ben je? : 15-16

Woon je in een stad of in een dorp? : Drop

Heb je wel eens gerookt? : Yup

Hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? : Rond de 12

Waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? : Ik had een boyfriend die rookte

Wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Ik vond het leuk en voelde me stoer 😂

Roken vrienden van je? : Sommige

Roken je ouders? : Nope

Hoe vaak rook je? : Ik rook niet meer

Noem je jezelf verslaafd? : Zeker niet, ik ben nog nooit verslaafd geweest aan zo iets. De dag dat ik wilde stoppen was ik meteen gestopt.

Zo ja zou je willen stoppen met roken?? : Ben ik al

Weten je ouders dat je rookt? : Ze wisten het na de tijd

Vinden hun het goed? : Zeker niet maar het was na de tijd dat ik het zij dus werden ze niet boos

Heb je wel eens gedronken? : Nog niet maar ik wil het wel een keer doen met mijn boyfriend (andere) want hij is 20 dus ja. Alleen ben ik de grootste badass van ons 2 😂

Hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: Geen idee

Waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : Waarom ik het wil..... Ik wil weten wat er gebeurt als ik samen met mijn bf dronken raak 😂

Wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Kan ik nog niet weten

Drinken vrienden van je? : Velen wel

Drinken je ouders? : Alleen mijn vader een héél klein beetje

Hoe vaak drink je? : Nog niks

Noem je jezelf verslaafd? : Zou raar zijn

Zo ja zou je willen stoppen met drinken? : Nee

In wat voor soort situaties drink je? : Ik denk situaties waarbij ik me een "villian" voel 😂 Nee niet zozeer omdat ik me dan slecht voel. Gwn omdat ik ehm ja, laat ik dat maar niet zeggen 😂

Weten je ouders dat je  drinkt? : Nee

Vinden hun het goed? : Sws nee

Heb je wel eens drugs gebruikt? : Soort van

Hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : Ik denk 14

Wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : vond het erg leuk

Welke drug gebruikte je toen? : Ligt ingewikkeld

Waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : Ik was sad en ja dat maakte me "happy"

Gebruiken vrienden van je? : Nope

Gebruiken je ouders? : Nope

Hoe vaak gebruik je? : HÉÉL soms

Welke drugs heb je wel eens gebruikt? : Ligt ingewikkeld

Welke gebruik je vaker? : X

Noem je jezelf verslaafd? : Nopez

Zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : Niet zozeer

In wat voor soort situaties gebruik je? : Gwn wanneer ik dat wil

Weten je ouders dat je gebruikt? : Nee maar is duidelijk te merken op die momenten 😂

Vinden ze het goed? : Zeker niet

Reputatie 1
Badge

Hoe oud ben je? :   15                                                                                                                                                                                                   woon je in een stad of in een dorp? :     stad                                                                                                                                                            

heb je wel eens gerookt? :   ja                                                                                                                                                                               

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     15                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :   gwn zin in ofz

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :      ik voel me goed                                                                               

roken vrienden van je? :     ja                                                                                                                             

roken je ouders? :     nee                                                                                                                                                                    

hoe vaak rook je? :  dagelijks                                                                                                                                                              

noem je jezelf verslaafd? : ja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? : nope

vinden hun het goed? : zeker niet

 

heb je wel eens gedronken? : nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? :

drinken je ouders? :

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 13

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : ayo dit is nice

welke drug gebruikte je toen? : wiet en lean

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : cool zijn

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : soms

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : xtc

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? : samen met vrienden

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? : zeker niet

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :  16                                                                                                                                                                                                    woon je in een stad of in een dorp? :       Stad                                                                                                                                                          

heb je wel eens gerookt? :         ja                                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      16                                                                                                                         

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                Een vriend bood het me aan                 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  was oke                                                                                                                            

roken vrienden van je? :                                        ja                                                                                                                                              

roken je ouders? :                                               nee                                                                                                                                                    

hoe vaak rook je? :                                               niet meer( heb het maar een paar keer gedaan                                                                                                                                                

noem je jezelf verslaafd? : Nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  Nvt

weten je ouders dat je rookt? : Nvt

vinden hun het goed? : Nvt

 

heb je wel eens gedronken? : Ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 15

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : Moeder bood het aan

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Was wel oke

drinken vrienden van je? : Ja

drinken je ouders? : Bijna nooit

hoe vaak drink je? : Nooit meer

noem je jezelf verslaafd? : Nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :nvt

in wat voor soort situaties drink je? :nvt

weten je ouders dat je  drinkt? :nvt

vinden hun het goed? :nvt

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : Ja vaak

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 15

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : was kapot leuk

welke drug gebruikte je toen? : Xtc, 2x joint, Miauw Miauw (4 mmc)

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : Was leuk 

gebruiken vrienden van je? : Ja

gebruiken je ouders? : Nee

hoe vaak gebruik je? : Vaak

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : Zie hierboven

welke gebruik je vaker? : Hangt ervan af

noem je jezelf verslaafd? : Ja

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : Idk

in wat voor soort situaties gebruik je? : In de avond als iedereen in bed ligt( xtc) en overdag/snachts (4mmc)

weten je ouders dat je gebruikt? : Ze denken dat ik ben gestopt

vinden ze  het goed? : Tuurlijk niet

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :              14                                                                                                                                                                              woon je in een stad of in een dorp? :       Dorp                                                                                                                                                          

heb je wel eens gerookt? :         Ja                                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                                                                    11                                                           

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :                    Ik wilde het proberen             

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :        Ik dacht het is vies ik probeer het nog een meer                                                                                                                      

roken vrienden van je? :         Heb ik nie verteld                                                                                                                                                                             

roken je ouders? :        Rookte                                                                                                                                                                                           

hoe vaak rook je? :           Bijna elke week                                                                                                                                                                                    

noem je jezelf verslaafd? : nie echt

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  ja

weten je ouders dat je rookt? : nee

vinden hun het goed? : zeker nie

 

heb je wel eens gedronken? : nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nee

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : nee

drinken vrienden van je? :

drinken je ouders? :

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoe oud ben je? :              16                                                                                                                                                                                        woon je in een stad of in een dorp? :                                                                                                                                                              woon in een dorp, ‘leef’ in de stad :p

heb je wel eens gerookt? :             ja                                                                                                                                                                  

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      13, maar rook pas 8 maanden vast.                                                                                                                         

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :        omdat ik blowen wou proberen, maar dacht misschien handig om eerst te oefenen met een peuk                         

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :         das  niet vies.                                                                                                               

roken vrienden van je? :          bijna al mn vrienden                                                                                                                                                                             

roken je ouders? :            nee                                                                                                                                                                                       

hoe vaak rook je? :             elke dag                                                                                                                                                                                  

noem je jezelf verslaafd? :         tja

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? : gelukkig niet 

vinden hun het goed? : niet dus

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 13

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : nieuwsgierig  

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : lachen

drinken vrienden van je? : al mn vrienden

drinken je ouders? : met mate ja

hoe vaak drink je? : denk 1,5 x per week

noem je jezelf verslaafd? : nein

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : non

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes, woensdag/vrijdag middagen aan de wijn

weten je ouders dat je  drinkt? : wel, maar niet hoeveel :p

vinden hun het goed? : niet echt

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : ja

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : wiet: 14 , xtc en truffels op mn 16e

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : wiet:  kreeg een gekke lachkik. xtc: “WOOOOOW VOEL DE PLANTEN” truffels: heb me nog nooit zo creatief gevoeld

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : voor de ervaring, geen groepsdruk. 

gebruiken vrienden van je? : yes, een paar 

gebruiken je ouders? : nee (niet dat ik weet)

hoe vaak gebruik je? : verschillend

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : ja wiet, truffels en een pilletje dus 

welke gebruik je vaker? : 1. wiet 2. xtc 3. truffels

noem je jezelf verslaafd? : nee zeker niet 

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nog niet 

in wat voor soort situaties gebruik je? : voornamelijk feestjes

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

vinden ze  het goed? : nee 

 

joejoe 

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :                   16                                                                                                                                                                                   woon je in een stad of in een dorp? :     stad                                                                                                                                                          

heb je wel eens gerookt? :        ja                                                                                                                                                                          

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :                  15                                                                                                             

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :            nieuwschierig                     

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                  minder erg dan gedacht                                                                                                            

roken vrienden van je? :                         nee                                                                                                                                                             

roken je ouders? :                      nee                                                                                                                                                                             

hoe vaak rook je? :                       af en toe                                                                                                                                                                        

noem je jezelf verslaafd? :        nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :       nee

weten je ouders dat je rookt? :      nee

vinden hun het goed? :  nvt

 

heb je wel eens gedronken? :    ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:    14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :   benieuwd

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :     anders dan gedacht

drinken vrienden van je? :     de meeste

drinken je ouders? :      soms

hoe vaak drink je? :      soms

noem je jezelf verslaafd? :       nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :     zeker niet

in wat voor soort situaties drink je? :       feestjes en als ik er zin in heb

weten je ouders dat je  drinkt? :      ja

vinden hun het goed? :      ja 

  

heb je wel eens drugs gebruikt? :    nope

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :     niet dat ik weet

gebruiken je ouders? :     nee

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

Hoe oud ben je? :  16                                                                                                                                                                                                     woon je in een stad of in een dorp? : dorp            

heb je wel eens gerookt? :         ja                                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :   12                                                                                                                            

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)?  :nieuwshierigheid           

                

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :   het was best smerig                                                                                                                           

roken vrienden van je? :     ja best veel                                                                                                                                                                                 

roken je ouders? :      nee                                                                                                                                                                                      hoe vaak rook je? : bijna pakje op een dag                                                                                                                                                                                              

noem je jezelf verslaafd? : ja 

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : ja

weten je ouders dat je rookt? : ja

vinden hun het goed? :  ja

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 14

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : mijn oom bood me er een aan dacht oke

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : best lekker

drinken vrienden van je? : ja

drinken je ouders? : ja alleen mn pa

hoe vaak drink je? : elk weekend

noem je jezelf verslaafd? : ja 

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : avondje vrienden of uitgaan

weten je ouders dat je  drinkt? : ja 

vinden hun het goed? : ja

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : niet 

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : niet

welke drug gebruikte je toen? : geen

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : nooit

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : nooit

welke gebruik je vaker? : geen

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : 

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

Reputatie 4
Badge +4

Hoe oud ben je? :                12                                                                                                                                                                                      woon je in een stad of in een dorp? :          Stad                                                                                                                                                       

heb je wel eens gerookt? :            Nee                                                                                                                                                                      

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :      Nooit gedaan; ga ik ook nooit doen                                                                                                                         

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :         Niet                        

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :    Nvt                                                                                                                          

roken vrienden van je? :          Nee                                                                                                                                                                            

roken je ouders? :       Nee                                                                                                                                                                                            

hoe vaak rook je? :         Nooit                                                                                                                                                                                      

noem je jezelf verslaafd? :nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :nvt

weten je ouders dat je rookt? :nvt

vinden hun het goed? :nvt

 

heb je wel eens gedronken? :nee

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:nvt

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :nvt

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :nvt

drinken vrienden van je? :nvt

drinken je ouders? :mijn vader wel

hoe vaak drink je? : nvt 

noem je jezelf verslaafd? : nvt 

zo ja zou je willen stoppen met drinken?  nvt 

in wat voor soort situaties drink je? : nvt 

weten je ouders dat je  drinkt? : nvt 

vinden hun het goed? : nvt 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : nvt 

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : nvt 

welke drug gebruikte je toen? : nvt 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nvt 

gebruiken vrienden van je? : nvt 

gebruiken je ouders? : nee 

hoe vaak gebruik je? : nvt 

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : Nvt 

welke gebruik je vaker? : nvt 

noem je jezelf verslaafd? : nvt 

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nvt 

in wat voor soort situaties gebruik je? :nvt 

weten je ouders dat je gebruikt? : nvt 

vinden ze  het goed? : nvt 

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :         14                                                                                                                                                                              woon je in een stad of in een dorp? :             Dorp                                                                                                                                                    

heb je wel eens gerookt? :     Ja elke dag                                                                                                                                                                     

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     13                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :   Ja nieuwsgierigheid denk ik                         

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :  weet k nie meer                                                                                                                          

roken vrienden van je? :          Nope                                                                                                                                                                            

roken je ouders? :             Me pa wel                                                                                                                                                                                      

hoe vaak rook je? :          5 per dag ofzo s wel netjes toch                                                                                                                                                                                     

noem je jezelf verslaafd? : k heb nie geprobeerd te stoppen rook ong een jaar dus geen idee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : Neh

weten je ouders dat je rookt? :ja

vinden hun het goed? :ja

 

heb je wel eens gedronken? :

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? :

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

drinken vrienden van je? :

drinken je ouders? :

hoe vaak drink je? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met drinken? :

in wat voor soort situaties drink je? :

weten je ouders dat je  drinkt? :

vinden hun het goed? :

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? :

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :   14  :P                                                                                                                                                                                                woon je in een stad of in een dorp? :  stad.                                                                                                                                                             

heb je wel eens gerookt? :   Ja.                                                                                                                                                                              

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :   geen idee ik denk 11.                                                                                                                            

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :  Door nieuwsgierigheid en omdat vrienden het me aanboden.                       

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Dat het fucking goed was.                                                                                                                           

roken vrienden van je? :  ja bijna al mijn vrienden.                                                                                                                                                                                   

roken je ouders? :  mijn moeder vroeger.                                                                                                                                                                                                

hoe vaak rook je? :  weet ik niet, verschilt echt per week                                                                                                                                                                                             

noem je jezelf verslaafd? : Jup.

 

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  nope.

 

weten je ouders dat je rookt? : nee (hopelijk)

 

vinden hun het goed? : WHAHAHA!? IS DAT ÜBERHAUPT EEN VRAAG!?

 

heb je wel eens gedronken? : Ja.

 

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12 denk ik.

 

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : ik was met wat vrienden en een van ons had alcohol dus had wat geprobeerd.

 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : het was bier, dus goor.

 

drinken vrienden van je? : Ja

 

drinken je ouders? : Ja

 

hoe vaak drink je? : Weinig 

 

noem je jezelf verslaafd? : nee

 

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

 

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes of depressie dagen

 

weten je ouders dat je  drinkt? : nee

 

vinden hun het goed? : nee

 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : Ja

 

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 12

 

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : Nice asf, maar werd wel een beetje misselijk.

 

welke drug gebruikte je toen? : wiet dacht ik.

 

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : vrienden hadden het gekocht dus ik nam ook wat.

 

gebruiken vrienden van je? : Ja

 

gebruiken je ouders? : denk het niet

hoe vaak gebruik je? : nauwelijks

 

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet verder weet ik niet.

 

welke gebruik je vaker? : sigaretten lol

 

noem je jezelf verslaafd? : nee

 

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

 

in wat voor soort situaties gebruik je? : feestjes of depressie dagen

 

weten je ouders dat je gebruikt? : nee

 

vinden ze  het goed? : nee

 

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Badge

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? :  14                                                                                                                                                                                                     woon je in een stad of in een dorp? :             dorp                                                                                                                                                    

heb je wel eens gerookt? :        ja                                                                                                                                                                          

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     13                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :           groepsdruk                      

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :       wel prima                                                                                                                       

roken vrienden van je? :                bijna elke                                                                                                                                                                      

roken je ouders? :           mn moeder rookte vroeger                                                                                                                                                                                        

hoe vaak rook je? :    wiet en gewoon peuken                                                                                                                                                                                           

noem je jezelf verslaafd? : neuh

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  nee

weten je ouders dat je rookt? : nee

vinden hun het goed? : nee

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 12/13

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : was feestje

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : leuk

drinken vrienden van je? : ja bijna elke

drinken je ouders? : af en toe wijn ofs

hoe vaak drink je? : af en toe in t weekend

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes/vakantie

weten je ouders dat je  drinkt? : ja soort van, maar niet dat k zoveel drink

vinden hun het goed? : nee

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : softdrugs wel

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : 14

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : chill

welke drug gebruikte je toen? : wiet

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : nieuwsgierig 

gebruiken vrienden van je? : ja

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : in t weekend soms

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : wiet en hasj

welke gebruik je vaker? : wiet

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : nee

in wat voor soort situaties gebruik je? : feestjes en vrienden

weten je ouders dat je gebruikt? : neee

vinden ze  het goed? : sowieso niet

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoi ik heb een vragenlijst over het gebruik van verslavende middelen graag zo eerlijk mogelijk in vullen.

Hoe oud ben je? : 

16                                                                                                                                                                                       

woon je in een stad of in een dorp? :     

dorp                                                                                                                                                           

heb je wel eens gerookt? :           

Ja                                                                                                                                                                   

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :  15                                                                                                                       

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :           zat enorm slecht in me vel en ging met de verkeerden mensen om en die heben me gedwongen te gaan rooken om er bij te horen             

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :          niet veel deed ales zodat mensen me leuk vonden en dacht niet na over de gevolgen                                                                                                                    

roken vrienden van je? :    

Sommigen maar die heben ook een slechten jeugd zoals ik gehad                                                                                                                                                                                

roken je ouders? :      

Ja me pa maar die weet niet dat ik rookten                                                                                                                                                                                            

hoe vaak rook je? :            

Rook nu niet meer aleen als ik me heel slecht voel                                                                                                                                                                                  

noem je jezelf verslaafd? :

Nee

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : 

ja weet dat het niet goed is maar krijg jamer genoeg vaak slecht gevoelens over me zelf en dan rook ik weer

weten je ouders dat je rookt? :

nee

vinden hun het goed? :

weet dat ze het  niet goed zulen vinden

 

heb je wel eens gedronken? :

Ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?:

12

waarom dronk je toen  (groepsdrug,

nieuwsghierigheid, ect)? : 

Nieuwsgierigheid 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :

Dit is wel heel lekker

drinken vrienden van je? : Ja

drinken je ouders? : Ja

hoe vaak drink je? : Zelden aleen als ik feestje heb

noem je jezelf verslaafd? : Nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : Nevver

in wat voor soort situaties drink je? : Feestrn

weten je ouders dat je  drinkt? : Ja

vinden hun het goed? : Ja als ik maar max 3 drankjes doen maar dat lukt bijna nooit 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? :

Nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

-

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

-

welke drug gebruikte je toen? :

-

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

-

gebruiken vrienden van je? : ja

 

gebruiken je ouders? :nee

hoe vaak gebruik je? :-

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :-

welke gebruik je vaker? :-

noem je jezelf verslaafd? :-

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :-

in wat voor soort situaties gebruik je? :-

weten je ouders dat je gebruikt? :-

vinden ze  het goed? :-

 

bedankt voor het invullen van deze vragenlijs, ik hoop dat je hem eerlijk hebt in gevuld

xxx- mij

 

Hoe oud ben je? :                                                16                                                                                                                                                      woon je in een stad of in een dorp? :        dorp                                                                                                                                                         

heb je wel eens gerookt? :                         ja                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :        16 jaar                                                                                                                       

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :    eerst voor de lol 1 trekje genomen omdat ik iemand haar sigaret moest vast houden, maar de 2e keer een sigaret tijdens het uitlaten van de hond in mijn eentje, meer van wat vind ik er van etc.                             

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? :                      oh dit is het dus, nu weet ik hoe roken is                                                                                                         

roken vrienden van je? :              ja                                                                                                                                                                        

roken je ouders? :                                  ja mijn moeder                                                                                                                                                                 

hoe vaak rook je? :                 niet veel, af en toe een sigaret                                                                                                                                                                              

noem je jezelf verslaafd? : nee zeker niet en dat wil ik ook echt niet

zo ja zou je willen stoppen met roken?? :  nee, af en toe een sigaret kan best vind ik zolang ik maar niet verslaafd raak :)

weten je ouders dat je rookt? : nee 

vinden hun het goed? : ik denk niet dat het een mega probleem is, tuurlijk vinden ze het wel jammer maar goed 

 

heb je wel eens gedronken? : ja

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: 15/16 denk ik

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : feestje 

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : heerlijk, ik vind het echt lekker

drinken vrienden van je? : ja 

drinken je ouders? : ja 

hoe vaak drink je? : alleen met feestjes, gelegenheden of na werk 1x in de week, of in me warme chocolade melk in de winter amaretto

noem je jezelf verslaafd? :  nee zeker niet

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : nee

in wat voor soort situaties drink je? : feestjes, gezelligheid, na werk etc

weten je ouders dat je  drinkt? : ja

vinden hun het goed? : ja 

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? :

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte :

welke drug gebruikte je toen? :

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? :

gebruiken vrienden van je? :

gebruiken je ouders? :

hoe vaak gebruik je? :

welke drugs heb je wel eens gebruikt? :

welke gebruik je vaker? :

noem je jezelf verslaafd? :

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? :

in wat voor soort situaties gebruik je? :

weten je ouders dat je gebruikt? :

vinden ze  het goed? : mijn pa onterft me dan :) dus nee haha 

Reputatie 4
Badge +4

Hoe oud ben je? :        14                                                                                                                                                                                              woon je in een stad of in een dorp? :      Stad                                                                                                                                                           

heb je wel eens gerookt? :         ja                                                                                                                                                                         

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed? :     14                                                                                                                          

waarom begon je met het roken van je eerste sigaret (groepsdruk, nieuwshierigheid, ect)? :    nieuwsgierig , stiekem geprobeerd toen ik alleen thuis was                             

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : Was leuk , de eerste keer de rook in de longen was wel vreemd (en ik heb niét gehoest haha)                                                                                                                         

roken vrienden van je? :      enkele klasgenoten                                                                                                                                                                                

roken je ouders? :        ja                                                                                                                                                                                           

hoe vaak rook je? :            enkele sigaretten per week ,hangt er vooral vanaf hoeveel sigaretten ik uit de pakjes van mijn ouders kan halen zonder dat het opvalt haha                                                                                                                                                                                  

noem je jezelf verslaafd? : nog niet denk ik

zo ja zou je willen stoppen met roken?? : nee

weten je ouders dat je rookt? : nee

vinden hun het goed? : ze roken zelf , zou geen probleem mogen zijn denk ik maar zeg het voorlopig liever niet

 

heb je wel eens gedronken? : niet echt ,alleen soms glaasje bubbels en wijn bij een feestje

hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?: ---

waarom dronk je toen  (groepsdrug, nieuwsghierigheid, ect)? : ---

wat dacht je toen je het voor het eerst deed? : ---

drinken vrienden van je? : nee

drinken je ouders? : ze zijn geen dronkaards

hoe vaak drink je? : ----

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met drinken? : ---

in wat voor soort situaties drink je? : ----

weten je ouders dat je  drinkt? : ---

vinden hun het goed? : ----

 

heb je wel eens drugs gebruikt? : nee , zal ik ook nooit doen

hoe oud was je toen je voor het eest had gebruikt? : ---

wat dacht je toen je voor het eerst gebruikte : ---

welke drug gebruikte je toen? : ---

waarom gebruikte je toen (groepsdrug, niewsgierigheid,, ect)? : ---

gebruiken vrienden van je? : ik weet dat er op school sommigen joints roken

gebruiken je ouders? : nee

hoe vaak gebruik je? : ----

welke drugs heb je wel eens gebruikt? : ---

welke gebruik je vaker? : ---

noem je jezelf verslaafd? : nee

zo ja zou je willen stoppen met gebruiken? : ---

in wat voor soort situaties gebruik je? : ---

weten je ouders dat je gebruikt? : ---

vinden ze  het goed? : ---

 

Reageer