Wat is je leeftijd? 14
Heb je weleens alcohol gebruikt? Ja
Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? Both
Heb je weleens drugs gebruikt? Yup xtc wiet lachgas en meer
Hoevaak ben je dronken óf drink je? Elke week wel 8-10 keer
Mening over alcohol en drugs? Gewoon chill fijn laat me gewoon fijn voelen door wat er allemaal gebeurt
Hey jongennn,
Ik heb wel eens alcohol gebruikt.
Op school nog zelfs! Een vriendin had tequila mee genomen, gemixt met sprite. Ik voelde me echt slecht en begon heel erg te zweten tijdens de les. Ik had pijn aan mijn buik en armen.
Op een feestje heb ik nog nooit gedronken (i.v.m corona ben ik niet naar feestjes geweest). Thuis mocht ik wel eens een slokje “proeven”.
Ik heb een paar keer sigaretten en wiet gerookt. Ik vond wiet roken wel leuk en veel fijner dan alcohol drinken. Ik ben ook een paar keer high geweest op wiet. Dat was wel heel raar. Ik was een beetje gestrest, maar het voelde heel fijn tegelijk. Ik heb nog nooit harddrugs (Pillen bijvoorbeeld; XTC, LSD). Ik wil het eigenlijk ook niet. Ook al wil ik wel een keertje een Magic Mushroom proberen, maar dat misschien later.
Mijn mening over alcohol en drugs is: Wat een troep.
Groeten,
Venus
Hey, persoonlijk (Ik ben momenteel 15) drink ik alleen wat met oud en nieuw. Zelf hoop ik niet (ook niet na mijn 18e..) weekenden lang dronken te zijn. Maar het lijkt wel alsof kinderen steeds vaker al regelmatig dronken zijn & drugs gebruiken, dus vandaar wat vraagjes:
- Wat is je leeftijd?
- Heb je weleens alcohol gebruikt?
- Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest?
- Heb je weleens drugs gebruikt?
- Hoevaak ben je dronken óf drink je?
- Mening over alcohol en drugs?
Thanks!
Ben het wel met je eens, ken leeftijdsgenoten die al wel dronken zijn geweest, en hebben gerookt of dr nog steeds aan doen